V snegu se obnaša zelo dobro.
Sam imam zimske gume Continental WinterContact TS830P XL in so super. Za vsak slučaj pa imam pozimi v prtljažniku še tekstilne verige, ampak mi jih do sedaj še ni bilo potrebno natikati.
Dimenzile letnih gum so 215/55/17, zimske pa lahko daš na letne feltne, ki jih dobiš z avtom, jaz sem jih dal na svoje feltne zimskih dimenzih, ki je v homologaciji, to je 205/60/16. Gume so cenejše, kot letna dimenzija, pa še premontaža je hitra in preprosta.
Za baterijo pri Amperah ti ni potrebno skrbeti, saj GM-u ni bilo potrebno zamenjati niti ene (niti na Amperah niti na Volt-ih v USA) zaradi degradacije, na splošno je pa to bulletproof avto.
Pri rabljenem predvsem glej, če delajo vse tipke na kljukah za keyless entry in če lepo dela gumb za Drive mode, ki se nahaja pod gumbom ON/OFF.
Kljuke še niso toliko kritične, ker zamenjava stane cca 160EUR brez kulance, lahko tudi preživiš, če gumb ne deluje, ker imaš vedno daljinca ali pa tipke na ostalih treh kljukah, Drive mode button pa je bolj kritičen. Prvič je potrebno zamenjati celotno ploščno infotainmenta, ki stane cca 600 EUR, brez delovanja gumba pa ni biti ravno ok.
Ampak, obstaja quick fix, ki ga lahko narediš sam doma za 5 minut dela. Sem napisal in dal video kako in kaj v tej temi, nekje na zadnjih straneh.
Koliko pa je tekel na bencinski motor pa pogledaš tako, da pogledaš na LCD display na centru armaturke, kjer piše LifeTime poraba.
Npr., jaz jo imam 0.59l/100km, kar pomnožiš s npr. 100.000km, kar pomeni, da je pokuril 590l bencina, kar pomeni, da je deloval na bencin na palec 10.000km.
Drugače pa imam Ampero 4.5 leta, narejenih 124.000km in avto je res zanesljiv, razen ene inženirske napaka elektronske ključavnice volana, katere quick fix sem tudi že napisal in tudi forumašem, ki se jim je to zgodilo, sem že pomagal preko telefona. Zgodi pa se v provprečju 1x na dve leti, rešitev pa je za 5 minut dela - toliko da pravo varovalko potegneš ven in daš nazaj notri.