Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zato pa so rabljene Ampere best buy
wink-1.gif
 

torentino

Majstr
8. sep 2009
387
344
63
Ne bi o tem
Kaj bi moral vprašati o njej ali pogledati?
Kako bi videl, koliko kapacitete je izgubila baterija, oz. koliko km ima ima samo na motor, da bi vedel koliko je iztrošen?
Jaz delam cca 30Kkm na leto, kakšne probleme lahko pričakujem, oz. kako hitro bi jo ufental?
Kako se pa v snegu obnaša, jaz sem iz gorskih krajev.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
V snegu se obnaša zelo dobro.

Sam imam zimske gume Continental WinterContact TS830P XL in so super. Za vsak slučaj pa imam pozimi v prtljažniku še tekstilne verige, ampak mi jih do sedaj še ni bilo potrebno natikati.

Dimenzile letnih gum so 215/55/17, zimske pa lahko daš na letne feltne, ki jih dobiš z avtom, jaz sem jih dal na svoje feltne zimskih dimenzih, ki je v homologaciji, to je 205/60/16. Gume so cenejše, kot letna dimenzija, pa še premontaža je hitra in preprosta.

Za baterijo pri Amperah ti ni potrebno skrbeti, saj GM-u ni bilo potrebno zamenjati niti ene (niti na Amperah niti na Volt-ih v USA) zaradi degradacije, na splošno je pa to bulletproof avto.
Pri rabljenem predvsem glej, če delajo vse tipke na kljukah za keyless entry in če lepo dela gumb za Drive mode, ki se nahaja pod gumbom ON/OFF.
Kljuke še niso toliko kritične, ker zamenjava stane cca 160EUR brez kulance, lahko tudi preživiš, če gumb ne deluje, ker imaš vedno daljinca ali pa tipke na ostalih treh kljukah, Drive mode button pa je bolj kritičen. Prvič je potrebno zamenjati celotno ploščno infotainmenta, ki stane cca 600 EUR, brez delovanja gumba pa ni biti ravno ok.
Ampak, obstaja quick fix, ki ga lahko narediš sam doma za 5 minut dela. Sem napisal in dal video kako in kaj v tej temi, nekje na zadnjih straneh.
Koliko pa je tekel na bencinski motor pa pogledaš tako, da pogledaš na LCD display na centru armaturke, kjer piše LifeTime poraba.
Npr., jaz jo imam 0.59l/100km, kar pomnožiš s npr. 100.000km, kar pomeni, da je pokuril 590l bencina, kar pomeni, da je deloval na bencin na palec 10.000km.

Drugače pa imam Ampero 4.5 leta, narejenih 124.000km in avto je res zanesljiv, razen ene inženirske napaka elektronske ključavnice volana, katere quick fix sem tudi že napisal in tudi forumašem, ki se jim je to zgodilo, sem že pomagal preko telefona. Zgodi pa se v provprečju 1x na dve leti, rešitev pa je za 5 minut dela - toliko da pravo varovalko potegneš ven in daš nazaj notri.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kolega, ki je tudi vozil Ampero, pa je ne samo visok, ampak tudi mišičast, jo je vozil brez problema.

Mogoče bo o tem še kaj tukaj napisal, je pa to uporabnik SHARK1.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Drugače pa so mi sedeži eni boljših. So sicer mehanski, ampak imajo zelo dobro bočno oporo in sedi se udobno in hkrati dovolj športno.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Prostora boš imel kot voznik dovolj,tudi če si visok in imaš dolge noge! Preverjeno!
smirk-1.gif
Za voznika je Ampera bolj prostorna kot npr.Insignia...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kolega, ki je tudi vozil Ampero, pa je ne samo visok, ampak tudi mišičast, jo je vozil brez problema.

Mogoče bo o tem še kaj tukaj napisal, je pa to uporabnik SHARK1.

s tem postom si marsikoga odvrnil, da bi Sharku1 lastoročno razložil, da zemlja ni ravna.
evil.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

torentino

Majstr
8. sep 2009
387
344
63
Ne bi o tem
Kako je pa z rezervnimi deli? Pa usposobljenost servisov? Je vesoljsko drago ali normalne cene?
Občutek imam, da me bo žena ubila, če kupim nekaj takega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Rezervni deli pridejo na servis v manj kot tednu dni, tako da je ok. Centralno skladišče je na Madžarskem.

Jaz jo servisiram na AT Vis, kjer sta dva stručkota usposobljene za Ampere, drugače pa jo lahko pelješ tudi na oservis.si, kjer je serviser Daniel prej delal na AT Vis in je imel Ampere čez, tako da za servis ne skrbeti. Servisirajo pa tudi v AH Moste, ampak tam še nisem bil na servisu.

Cene so normalne - primerljive z ostalimi avtomobili. Niso take ekstremne, kot npr. pri Tesli.

Ti boš moral bolj paziti, da ti žena ne bo speljala Ampere. Večina žen, ko okusijo vožnjo električnega vozila, le-tega zaplenijo zase
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

torentino

Majstr
8. sep 2009
387
344
63
Ne bi o tem
Najlepša hvala Andy1, jutri si jo grem pogledat. Prebral sem tudi nekaj izkušenj z UK forumov, več ali manj vsi hvalijo, so pa opozarjali na probleme hladilne tekočine baterije in nezanesljive polnilne postaje, oz. komunikacijo ampere z njimi. Izgleda, da so imeli tudi probleme z ležajem planetarnega reduktorja, vdori vode v zadnje luči in slabo kvaliteto alu felten.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Problemi s hladilno tekocino baterije so bili le na zacetku, ko v tovarni niso dolili zadosti le-te v rezervoar in je padlo pod varni nivo. Nic se ni zgodilo z baterijo, le na servisu so dolili dexcool. Jaz nisem imel problema, tudi napake mi ni javilo, sem pa to omenil na prvem rednem servisu in so mi takrat dolili tisti dcl hladilne tekocine, kolikor je je bilo pod crtico za minimum. Nobena Ampera sedaj ne bi smela imeti tega problema, ker so bile vse na servisu.

Moram reci, da ima Ampera zelo dober polnilnik, tako da ce je kje problem pri polnjenju, je do sedaj bila krivda se vedno na strani polnilne postaje. Ampak, lepota Ampere je v tem, da tudi ce polnilna postaja ne dela, da ne ostanes na cesti, ampak se preprosto peljes naprej na bencin.

Dolocena serija je imela lezaje, ki so se obrabili, da se je slisal zagajoc zvok. Ce rabljena Ampera tega zvoka sedaj nima, pomeni da je to Ampera, ki takega lezaja ni imela. Vsem s tem zvokom pa je bil lezaj zamenjan.

V zadnje luci ne vdira voda, ampak se lahko pojavi kondenz, ampak to zato, ker ima Ampera zracne zadnje luci, kar pomeni, da kakor hitro secta kondenz pojavi, tako hitro tudi sam od sebe izgine, za razliko od drugih avtov, da ko se kondenz pojavi le-ta ne izgine.

Za slabo kvaliteto alu felten pa prvic slisim. Zanje lahko povem, da ko sem prvic menjal gume pri Matsport, da mi je fant rekel, da tako lahkih koles se ni drzal v roki.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
vse luči žarometi dandanes imajo zračenje, že 15 let star audi ima zračenje na žarometih
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
nisem sel brat, samo ne verjamem
imam tehnicno dokumentacijo 10 let + staro od HELLE, kjer je tocno razlozeno,odkod kondenzacija v luceh in zakaj
 

torentino

Majstr
8. sep 2009
387
344
63
Ne bi o tem
Bil na testni vožnji danes z tisto Ampero. Super občutek, le sklopko sem stalno iskal in parkrat prestavno ročico.
Ima pa vodo v eni zadnji luči, da se navežem na XXL-a. Skuril eno črtico baterije v 12km, pol po avtocesti 130.
Ko sem bil znova v moji octaviji, sem tiščal 4. poln gas v klanec, preden mi je potegnilo, da je drug avto. Potem sem menjal, da ni crknilo...Mogoče sem gluh, a v hold mode nisem slišal motorja, kljub ugasnjenem radiju. Pripeljana z Nizozemske, porabili od takrat 300l bencina v 11.000 km. Imam očitno debelo rit, ker so se mi lasje dotikali stropa pri popolnoma pomaknjenem sedežu nazaj...To je sicer dober znak,da jih še imam:)
Ostane še problem žene....