Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?
Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.
Vidim, da boš potreboval očala za gledanje slik. Priporočam ti, da si jo še 1x odpreš in tudi prebereš, kaj sem napisal.
Skupna poraba za 176km je bila 2.9 litra. Poraba je bila 1.5l/100km.
Napisal pa sem že, da sem vozil 100km/h po GPS-u nastavljeno na tempomat. Od tega je bil 1km lokalne ceste v Domžalah do avtoceste in 5km na štarjeskem od avtoceste do destinacije.
Škoda, da se nisi peljal normalno, torej po AC 130 po GPS (in manj, kjer je omejitev manj). Ker tole pač ni realno, tole je delanje gužve in propaganda za električarje.
Pa nekeko se mi zdi, da je teh 176 likometrov tja in nazaj (torej 88 kilometrov v vsako stran), vmes si pa polnil ... Česar tudi nisi napial ... Kar pri 176 kilometrih brez vmesnega polnjenja narediš 100+ kilometrov na bencin, in ni šans, da za to porabiš le 2,9 litra goriva.
Če se iz dmžal odpelješ v slovensko bistricvo, recimo, na sestanek za 1 uro (ali manj), pa ga vmes pač ne boš uspel nafilat ...
Skratka: daj bodi malo realen, ne pa da navajaš neke ekstremne, normalno (!) nedosegljive vrednosti ...
Jasno, da sem ga polnil, če smo bili tam pri starih starših čez dan. Ne vidim razloga, zakaj bi se vozil kar tako. Tudi Priusko, s katero smo šli po isti relaciji, z isto hitrostjo, sem polnil na štajerskem, tako da tukaj sem delal primerjavo med avtomobiloma pri enakih pogojih in to je važno.
Pri Priuski je bila poraba na tej relaciji 3.1l/100km, pri Amperi pa 1.5l/100km.
Za 130km/h pa bi moral imeti avto na testu več dni. Jaz sem avto uporabljal za osebno uporabo, da vidim, kako se obnese v osebnem in družinskem življenju in se ne vozim naokoli kot del službe, tako kot to delate vi.
Npr. priložena jutranja videoposnetka sem naredil na poti po mojega očeta, ko sem ga šel iskat za na pot na Štajersko, večernji, ko je delal samo na bencin pa, ko sem ga zvečer odložil in sem se po obvoznici peljal nazaj domov.
V četrtek popoldne sem avto dobil v roke, v petek sem ga v službi predstavljal sodelavcem, v soboto smo šli z družino na Štajersko, v nedeljo je imela od brata žena obletnico in smo šli tja (itak je pa skoraj cel dan deževalo), v ponedeljek sem ga pa, po službi vrnil.
Mogoče bom pa imel še kakšno priložnost, da jo potestiram in bom takrat naredil še marsikateri test z videom, kot so zgornji. Nekaj vrst testov se mi jih že mota po glavi.
Predvsem pa sem imel veliko težavo, ker je v vmesnem času moral razvijalec popraviti par bugfix-ov v aplikaciji za videe, ki sem jih odkril in dejansko do ponedeljka nisem mogel narediti testa praznjenja baterije, ker snemanje videa ni omogočalo zajem custom PID-ov. V ponedeljek sem ga naredil na poti, ko sem vračal avto, posnetek imam shranjen, vendar ga še ne morem prekonvertirati, ker mora razvijalec še nekaj popraviti, kar sem mu odkril, da mu ne dela ok. Menda naj bi to uredil do konca tedna, tako da takrat pripopam še kratek video SOC baterije.
Poleg tega teh custom PID-ov ni tako preprosto najti - niso na netu, tako da mi je pri tem pomagal lastnik Chevy Volt-a.
Lahko pa se pohvalim, da so moji videi med prvimi zadetki na YouTube-u po iskalnih pogojih teh dveh avtov