Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Torej, ker nisem doplačal jurja za še dodatna 2 airbaga imam krsto na kolesih?
Ne... ti mas avto za krste vozit
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Torej, ker nisem doplačal jurja za še dodatna 2 airbaga imam krsto na kolesih?
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Ti mas trugo v katero tud truga ne gre!
OK, za zavese še nekako sprejmem, da jih ni, če stranske ščitijo prsni koš in glavo (čeprav v avtu tega razreda ne bi smele manjkat, sramota je že, da niso serijsko, to vse pove o odnosu znamke do varnosti), ESP pa bi moral postat obvezen v vseh avtih - brez 6xAB (ajde, morda 4, še posebej v najmanjših dveh razredih, kjer se redko kdo zadaj vozi) in ESP se avtov sploh ne bi smelo več prodajat.Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Brez 6x AB in brez ESP?
Hvala lepa za letečo krsto.
No sam imam v taki astri še ESP ter športni paket, pa senzor za dež, pa parkirne senzorje, pa zadaj elektriko, pa še litke. 2 Leti nazaj sem dal 16.600, pa je bila izredno ugodno dobljena za takrat.
Torej, ker nisem doplačal jurja za še dodatna 2 airbaga imam krsto na kolesih?
Čas gre naprej in varnost tudi.Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Se nedolgo nazaj to noben avto ni imel v serijski opremi... danes pa so tvoji argumenti proti ponavadi vedno samo ESP in Airbagi...
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
sjtv: in koliko AB imajo drugi avti za 12 jurjev?, pa upoštevaj njegovo velikost!
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
infernus: pa si prebral navodila kaj ti piše v navodilih o AB?
Nekatere pri tej starosti že čaka servis AB.....
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Čas gre naprej in varnost tudi.Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Se nedolgo nazaj to noben avto ni imel v serijski opremi... danes pa so tvoji argumenti proti ponavadi vedno samo ESP in Airbagi...
In ne, niso samo AB in ESP, ampak če avto tega nima, o drugiih stvareh sploh nima smisl pisat ...
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Če maš kretena ki po AC vozi v napačno smer z 160 tudi 25x AB ne pomaga. Če maš idiota ki preceni fizikalne zmožnosti in gre z mokre ceste bočno v drevo da se deblo ustavi pri sovoznikovem sedežuu tudi nič ne pomaga. Do neke meje avto lahko asistira kar se sicer pozna toda najhujše nesreče se zgodijo pri tako velikem prekoračenju meje, da težko rečeš da bi pa iz avta prišel živ če bi imel 2x več airbagov.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Bolj se mi zdi, da pri nas velja logika, večjega kot imaš, večji kret.en si lahko za volanom.