Opazovanje dinamike vožnje do Dunaja in nazaj

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ni bistvo v cesti ampak v glavah šoferjev. Po dolenjski ac se da tudi 200+ peljat, pa ni nikdar takega nasilja na prehitevalnem pasu kot na štajerski ac.

Ja, tista ravnina na dolenjski AC je prav hipnotična. Enako me je zadnjč vabila ona ki jo omenja MTL, od Divače proti Fernetičem... ampak sem jaz že s 140-160 zadovoljen. Ne bi rad gledal posnetka svoje vožnje pri 200, čeprav bo treba enkrat probat karavančka kolk gre
evil.gif
Mogoče pomladi ko bo mogoče na 18" pa novih gumah...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
ja saj pred 30 leti, ko so začeli prve dele AC projektirat so verjetno razmišljali, taka mora bit cesta, da lahko 101ka pelje 130 in zato še zdaj leta 2008 tako razmišljajo, da bo lahko 101ka peljala 130 in ni omejitev zato taka, ker je pač že od vedno
Poba poglej!
Danes se avte dela take kot se, z namenom, da so bolj varni za človeka, ne bolj hitri. Hiter avto ni problem naredit. Problem je naredit varen avto. In če hočemo za SPLOŠNO varnost na cesti nekaj naredit, je treba naredit bolj varen avto + bolj pametno in varno vozit. Kaj si ti naredu za varnost, če se namest 130 z stoenko, potem pelješ 180 v BMWju? NIČ. Torej brezveze je delat varnejši avto, pol pa hitrost povečevat.
Pa še to. Hitrost 130 ni kar tako izmišljena neka hitrost. To je hitrost pri kateri človekova čutila, vid, sluh, refleksi itd... še nekako normalno in za vožnjo varno funkcionirajo ter dojemajo dogajanje okol sebe. Čim se hitrost povečuje, človek težje spremlja dogajanje okol sebe. Pojavi se ti tunelski vid. Vidno polje se ti zoži. Pa ni važno kje sediš, al v 101ki al pa v BMWju. Tvoje oči so tako narejene kot od tvojga nonota. Nič boljše niso.
Pa dejstvo je da je na cestah zmeraj več ljudi in avtomobilov in zmeraj več mrtvih. Torej, treba je delat na varni vožnji, če hočemo izboljšat nekaj, ne na hitri.
Kaj za boga se ti zmeraj tako mudi?
Citat:
in po nemčiji sem se peljal po dosti slabši AC kot je naša recimo od Lukovice do Domžal pa ni bilo omejitve, pa lahko zdaj ti rečeš, da ima pač njihov asfalt gravitacijo vgrajeno ali kaj podobnega
Evo, samo še to se je manjkalo, da boste dinamiki začel naše ceste hvalit.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pozabil si na reakcijski čas voznika pri 130 km/h in 200 km/h, da stisne bremzo. Razlika je pri povprečnem vozniku za dolžino dveh šleparjev. Oz. po domače, da se pri 130 ustaviš pred šleparjem, ki stoji na voznem pasu, pri 200 km/h pa trčiš vanj z nekje 80 km/h, tudi z najboljšim avtom.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Pozabil si na reakcijski čas voznika pri 130 km/h in 200 km/h, da stisne bremzo. Razlika je pri povprečnem vozniku za dolžino dveh šleparjev. Oz. po domače, da se pri 130 ustaviš pred šleparjem, ki stoji na voznem pasu, pri 200 km/h pa trčiš vanj z nekje 80 km/h, tudi z najboljšim avtom.

reakcijski čas je načeloma enak
wink-1.gif
je pa res da v tistem času dosti več poti prevoziš

pa saj jaz ne zagovarjam vožnje z 200km/h po polni AC, ampak, kadar je primerno prazno pa menim, da lahko z novim avtom sigurno peljem 160km/h, če lahko nekdo z 30 let starim 130 a ne?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Sem že napisal in nekje v neki debati napopal vir (nevem več kje) če bi na cestah za 5km/h zmanjšali povprečno hitrost, bi blo za 30% manj težkih nesreč.
Hitrost je ku*ba. Tega se mladi, nevzgojeni, nadobudni in puhobradi dinamiki premalo zavedajo.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
ampak, kadar je primerno prazno pa menim, da lahko z novim avtom sigurno peljem 160km/h, če lahko nekdo z 30 let starim 130 a ne?
Napaka. Ti boš z boljšim avtom pri 130 pač varnejši udeleženec v prometu od tistega, ki ima zjeban avto. Varnejši boš tako zase kot za ostale. A teb varnost ne pomeni nič?
In na cesti nikol nisi sam.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Sem že napisal in nekje v neki debati napopal vir (nevem več kje) če bi na cestah za 5km/h zmanjšali povprečno hitrost, bi blo za 30% manj težkih nesreč.
Hitrost je ku*ba. Tega se mladi, nevzgojeni, nadobudni in puhobradi dinamiki premalo zavedajo.

in kako zmanjšaš povprečno hitrost? z omejitvami?

a zato imajo hrvati tolk manj žrtev v prometu, ker imajo 80 omejitev, avstrijci pa tolk več, ker imajo 100?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
Hitre avte je zelo težko narediti satrdec, poglej kakšne težave imajo s Veyronom, pa še to je one of a kind.

Glede tega kam se nam mudi pa sem že odgovoril. Gre se za zelo enostavno dobrino, čas. Čas je nekaj, kar nam nihče nikdar ne bo vrnil. Saj ok, če je človek star 70, 80 let pa nima kaj več za počet. Ampak, da bi jaz po nepotrebnem zabil čas na AC.

Tista študija pa tudi ni na na mestu, tukaj se verjetno pogovarjamo o vožnji po AC, študija pa je zajela vse ostale ceste.

PS, ve kdo za podatek koliko nesreč se zgodi na AC, procentualno, glede na vse nesreče?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Gre se za zelo enostavno dobrino, čas. Čas je nekaj, kar nam nihče nikdar ne bo vrnil.
Ma dej dej ne seri. Divjajo po večini tisti, ki imajo največ cajta.
In kaj misliš da boš profitiral, če boš po cesti vozil hitreje ali divjal? In kaj bi pol ti naredu, če bi moral nekam na daljšo potj it, v nek kraj ki je še bolj oddaljen kot ta v katerega konkretno greš? Kaj pa, če bi bil na tvoji poti še kak semafor več in bi moral čakat na rdečo luč? A to, ko pa na svoji poti naletiš na delavce in delo na cesti, pa moraš v kolonah stat in čakat itd....kaj pa pol? A ko naletiš na dodaten semafor ali zastoj na cesti, ti pol ves posel propade in ti gre življenje k hudiču, saj ti tega časa ne bo nihče vrnil. Ne seri!
Življenje in čas si organiziraj glede na preprosta dejstva inj tako, da ti ga ne bo treba lovit na cesti. Zakaj imajo pa avtobusarji lahko vozni red in glej ga zlomka, če gre vse po planu in brez nesreč, za katere so največkrat krivi divjaki, sploh ne zamujajo tako zelo....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
Sem že napisal. Nekje pol ure profitiram na dan, če se vozim 150kmh namesto 130kmh. Vsakodnevna tura na šiht je tukaj zajeta. In vedno se vozim po isti AC. Z zelo enostavno "potezo", ki sploh ni kaj preveč nevarna, si "podaljšam" življenje za dragocene pol ure na dan. Dokaj logično, ne? Torej še enkrat, gre se za vsakodnevno vožnjo po isti cesti in relaciji.

Pa še nekaj o tisti raziskavi. Torej, če bi 5kmh manj pomenilo 20% manj nesreč. A potem jaz, ki vozim 13% hitreje, tvegam s skoraj 50% večjo šanso za nesrečo? Tisti, ki se pa furajo 200kmh ali več pa so itak že mrtvi, ker imajo več kot 100% šans za nekaj hudega.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Sem že napisal. Nekje pol ure profitiram na dan, če se vozim 150kmh namesto 130kmh. Vsakodnevna tura na šiht je tukaj zajeta. In vedno se vozim po isti AC. Z zelo enostavno "potezo", ki sploh ni kaj preveč nevarna, si "podaljšam" življenje za dragocene pol ure na dan. Dokaj logično, ne? Torej še enkrat, gre se za vsakodnevno vožnjo po isti cesti in relaciji.
A se voziš iz Maribora v Koper na šiht, in potem nazaj?
Kakopak, pa pelji 220, ti sploh ne bo treba na šiht, ker boš 8 ur profitiral in boš za ta dragoceni čas lahko visel na forumu in kozlarije klatil.
Čudno da drugje po svetu, kjer imajo 120 ali 110 omejitev na AC sploh lahko še kaj naredijo. Saj nimajo nobenga cajta k se morajo tako počas po cesti cijazit.
Poba čas se lovi drugje, ne na cesti. Za začetek lahko poloviš nekaj časa, če boš manj na internetu visel.
 
Nazadnje urejeno:

Maiden

Fizikalc
7. nov 2007
766
183
43
No jaz sem imel v 14 dneh kar sem bil dvakrat na Dunaju popolnoma drugačne izkušnje. S tem, da so me prehitevali na gradbiščih me skoraj izrinili s ceste, da je kombi stal na voznem pasu, pred njim pa je eden speljal in direktno na prehitevalni pas z 20km/h.
Da ne govorim kakšnja katastrofa je ta AC do Dunaja, pri nas je še makedam boljši.
Tako, da zgleda je odvisno katere dan greš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
Mogoče pa je za mene, oz najudva, kvalitetno uporabljem čas na forumu. Zakaj pa bi moral biti kvalitetno porabljen čas le takrat, ko se kida gnoj?

Ko bom, če bom, imel avto, kateri bo ob 220kmh enako varen, kot trenutna gajba pri 150kmh, pa se bom vozil tako hitro. Sedaj to sploh ne bi bilo mogoče.

A res nima nihče podatka, koliko nesreč se zgoi le na AC? Koliko mene namreč spomin ne vara, gledam večino razbite pločevine ob regionalkah in podobno. Nazadnje edino se spomnim, da je blo verižno na AC, ker je enega odneslo. A to je bilo brez fatalnih posledic.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Ne vem če bo še šansa s trenutnimi letnimi (205 55 16), zimske so isto 205 55 16, mislim da 18ke bojo pa 225 45 18...

Pa še brez sovoznice moram bit
jezen.gif