Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Vec oktanov pomeni da je posledicno potrebno dodati vec predvziga da se mesanica vzge.
.
Mešanca se vžge na standard predvžigu al pa na prestavljenem ....oktani pa poskrbijo da bencinski motor ostane bencinski in da ne gre po poteh diesla ki vžiga gorivo s pomočjo kompresije. To v primeru ko friziraš motor in nižaš glavo ----> povečuješ kompresijo.
Al pa v primeru že tovarniško navitga in tako skonstruiranega motorja z visoko kompresijo ------> Ferarri lamborgini itd....najbrš tud kak modernejši motor na trgu (like TFSI)
Fora zamaknitve predvžiga je sam v tem da benz zagori prej kot bi mu blo treba in gorečo zmes bat malenkost prej začne potiskat v glavo....in s tem poveča intenzivnost gibanja molekul...gorenja in s tem posledično poveča explozijo = VEČJA MOČ
To smo delal mulci pr friziranju frčotov pa APNjev....si zamaknu vžig iz 1,5mm ZMT na 1,7mm ZMT sam pol je bla veselica vžigat mrzu motor
Neki podobnga je tud Mac77 al en drug razlagu za VW golf1 da so pr dizlu zamaknl en kot vbrizga.... correct me if i am wrong!
Sam s tem trpi celotna konstrukcija motorja........se ne nanaša na tankanje 100oktanca!!! Tist je v mejah normale in elektronika uravnava "klenkanje" v varnih merah
Nazadnje urejeno: