Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Problematičen je pri 1% uporabnikov, ki P2P uporabljajo do amena, verjetno cel dan, vse dni v mesecu, imajo fini signal in vlečejo non stop.
Če je tem 1% oz. jih je kar več kot si upate priznati, ker v večini primerov gre za uporabnike, kateri nimajo možnosti uporabe druge možnosti dostopa do interneta, ga pa uporabljajo v polnem smislu besede, in zato uporabljajo to kvazi alternativo in kar je najpomebneje tem boste vi omejli njihovo povprečno uporabo torej po vaših SPU bodo imeli pravico terjati, da jim raven zagotovite nazaj na njihovo povprečje
, razen v glavah omejencev.
Primer, če je nekdo od samega začetka prenašal po 700 MB in sedaj kar na enkrat pade na 20 MB, se to smatra, da se več ne zagotavlja ista raven kakovosti storitve za katero se računa takšnemu uporabniku 29€ ali pa recimo 19€ in v tem primeru je ponudnik dolžan ustrezno znižati mesečni račun
. Če ne veste kako, povprašajte kolege malo na Siol-u, vam bodo oni razložili zadeve ob pomoči zveze za varstvo potrošnikov.
Ste oglaševali in še zmeraj oglašujete neomejeno?
Ali je uporabnik vlekel kot norc 700 MB na mesec konstantno?
Ste ga začeli omejevati za isti mesečni znesek na 20MB?
Ste si vzeli za merilo omejevanja, odstopanje od mesečnega povprečja?
V kolikor so odgovori na zgornja vprašanja DA, potem boste dolžni naročniku vrniti storitev na isto raven ali pa primerno znižati mesečni račun
.
Sicer pa nikjer ne piše v vaših SPU, kdo kaj sme in kaj ne sme izvajati na netu.
Vse kar mora naročnik narediti je to, da se naredi neumnega ter enostavno poda prijavo ter nato še povsem opravičeno reklamacijo računa, po novem ZEK-om lahko tudi ustno poda reklamacijo, člena nebom omenjal po katerem se lahko sklicuje
.
Lp.