Se strinjam z železkotom, omejitve na izvozih so pretirane. Kot je nekdo napisal da je za kamione to 'uvrh glave', potem bi morali tudi v naseljih zmanjšati omejitev na 40, zaradi daljše zavorne poti kamionov? 90 % izvozov se da prepeljati bistveno hitreje, recimo v smeri Jesenic KR-Vzhod, tam 100 na dobrih gumah z solidnim avtom ni problem, uvoz na avtocesto KR-Vzhod proti ljubljani je še lepše speljan, gre 110-120 brez problema. Seveda če voziš na mejah. Če se pa že gre za varnost, postavili bi tablo 70 in čao. Ker je itak navada, da večina voznikov vozi ene 30 km / h manj skozi ovinke kot je sama sposobnost avtomobila ter gum. Skozi cestninsko se da tudi lepo hitro vozit, ampak problem je v razjebani podlagi, ki gre skozi utice. Osebno se peljem skozi tam 70 - 80, največ kar sem šel je bilo 110. Gre skozi utice tudi 200, ampak je popolnoma nepotrebno. Se pa strinjam da kdor se 50 skozi boji it, naj vrne izpit. Kaj potem šele taki naredijo na kaki ravni regionalki, ko vozijo 70 nasproti pa po svojem pasu lepo nekdo lagano 120? Bistveno bolj nevarna situacija kot it 60 skozi utice, pa noben ne cvika.
Sicer je pa brezveze debatirat, utice so ratale nepotrebne in kaj več kot polnjenja proračuna nimajo od njih. Naj mi nekdo navede še kako potrebno funkcijo, poleg cestninjenja tovornih vozil. Mogoče edino za kar so omejitve skozi utice vsaj deloma koristne je izvoz iz utic, ko se 5 ali več pasov združi nazaj v dva. Ker se skoraj vsak dan vozim čez cestninsko sem videl že dosti prehitevanj po desni in potem izsiljevanje na prehitevalni pas, z namenom ne-trčiti v kamion. Če omejitev skozi utice ne bi bilo, pri takih nesposobnih voznikih, bi pomoje skozi cestninsko šlo vse vredu, za njo bi bila pa bomba. Ker scenarij ne nekako tak, skrajno levi pas kolona ker nekdo vozi 30 skozi, srednji pas par avtomobilov ki se nato normalno vključijo ali počakajo za tovornjaki, desni pas pa razni tiščači ki poskušajo prehiteti vso kolono na levem pasu..