Omejitev na cestninski - sodba

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Talne označbe na cestninskih postajah so brezpredmetne.
Potrjeno s sodbo.
Pa saj to je že od nekdaj znano. Nisem slišal, da bi prav pogosto merili na 40ki. Mene so recimo pomerili na 80 omejitvi, na Videžu, smer kopno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gonilnik pravi:
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Enako nerazumno nizko so postavljene omejitve na izvozih z avtoceste, ponavadi 40 km/h, čeprav se da skoraj vedno da povsem varno peljati dosti hitreje. Na srečo pa vsaj do zdaj nisem zasledil, da bi kasirali tam.
Veš v čem je point teh omejitev?
Ko prevoziš 100,200 ali več km po AC pri hitrosti 130kmh in nato zapustiš AC izgubiš občutek za hitrost.Tako se ti hitro lahko zgodi da boš v tisti ovinek priletel 80 ali 100 ker se ti bo zdelo da že skoraj stojiš

Ja in? na 90% izvozov se da 80 peljat brez problema, tudi 100 n i posxeben problem. Omejitev naj postavijo tako, d abo ralna. Kjer je treba 40, 40, kjer je treba 80 pa 80.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.555
1.157
113
Kot sopotnik sem se peljal v kombiju skozi cestnino z dobrimi 150 km/h...
bonk.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Yogi pravi:
Kot sopotnik sem se peljal v kombiju skozi cestnino z dobrimi 150 km/h...
bonk.gif

To je dobro. Če bi šofer za par cm zgrešil, bi bil na mestu mrtev.
cheer.gif


Če bi pa šel 40 km/h bi te pa ven rezali in potem vkup sestavljali v kliničnem centru. Samo trpljenje in še stroški za državo.
uf-1.gif
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Hvala bogu, eden od izredno redkih, ki ga razumem, da je mnenja, da omejitev hitrosti ni tako nujno, da je za vse in povsod enaka, in da tisti, ki včasih priprelje malo več kot je hitrost (in postavljalci znakov) omejena, ne bo kar avtomatsko kriv za množico razbitih avtov in povoženih otrok. Ravno za take primere imajo avti števec.

Prvo kot prvo pa bi vse tist zdaj nepotrebne cestninske postaje za razmeroma zanemarljive stroške lahko odstranili, kot je obljubljal že minister, ki je uvedel vinjete.
 
Nazadnje urejeno:

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Se strinjam z železkotom, omejitve na izvozih so pretirane. Kot je nekdo napisal da je za kamione to 'uvrh glave', potem bi morali tudi v naseljih zmanjšati omejitev na 40, zaradi daljše zavorne poti kamionov? 90 % izvozov se da prepeljati bistveno hitreje, recimo v smeri Jesenic KR-Vzhod, tam 100 na dobrih gumah z solidnim avtom ni problem, uvoz na avtocesto KR-Vzhod proti ljubljani je še lepše speljan, gre 110-120 brez problema. Seveda če voziš na mejah. Če se pa že gre za varnost, postavili bi tablo 70 in čao. Ker je itak navada, da večina voznikov vozi ene 30 km / h manj skozi ovinke kot je sama sposobnost avtomobila ter gum. Skozi cestninsko se da tudi lepo hitro vozit, ampak problem je v razjebani podlagi, ki gre skozi utice. Osebno se peljem skozi tam 70 - 80, največ kar sem šel je bilo 110. Gre skozi utice tudi 200, ampak je popolnoma nepotrebno. Se pa strinjam da kdor se 50 skozi boji it, naj vrne izpit. Kaj potem šele taki naredijo na kaki ravni regionalki, ko vozijo 70 nasproti pa po svojem pasu lepo nekdo lagano 120? Bistveno bolj nevarna situacija kot it 60 skozi utice, pa noben ne cvika.

Sicer je pa brezveze debatirat, utice so ratale nepotrebne in kaj več kot polnjenja proračuna nimajo od njih. Naj mi nekdo navede še kako potrebno funkcijo, poleg cestninjenja tovornih vozil. Mogoče edino za kar so omejitve skozi utice vsaj deloma koristne je izvoz iz utic, ko se 5 ali več pasov združi nazaj v dva. Ker se skoraj vsak dan vozim čez cestninsko sem videl že dosti prehitevanj po desni in potem izsiljevanje na prehitevalni pas, z namenom ne-trčiti v kamion. Če omejitev skozi utice ne bi bilo, pri takih nesposobnih voznikih, bi pomoje skozi cestninsko šlo vse vredu, za njo bi bila pa bomba. Ker scenarij ne nekako tak, skrajno levi pas kolona ker nekdo vozi 30 skozi, srednji pas par avtomobilov ki se nato normalno vključijo ali počakajo za tovornjaki, desni pas pa razni tiščači ki poskušajo prehiteti vso kolono na levem pasu..
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Ma ti izvozi in uvozi sploh niso noben tak problem, da dajejo te 40 table gor. Čez KR-Vzhod uvoz se da tistih 120 tudi z zimskimi peljat brez problema na suhi cesti, z letnimi tudi 130 ni problem. Potem na izvozu podutik, ko prideš čez Šentviški predor (obrneš se praktično za 180 stopinj in prideš na obvoznico v smeri sproti severo vzhodu), je najprej dolga ravnina, da še zavirat ni treba, čez sam ovinek se pa da peljat na suhi cesti 100 z zimskimi gumami, pa 110 z letnimi, samo je bolje kakih 10 manj zaradi manjše obrabe, ker ponavadi gume že žvižgajo pri teh hitrostih. Tam se še kombiji vozijo 80 brez problema, kljub 40 omejitvi, čeprav na prvi pogled zgleda oster ovinek, ampak to je samo občutek, ker prideš po ravnini.
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Glede izvozov je bilo jasno rečeno, da na AC niso samo osebna vozila. Pa tudi za ta lahko rečemo, da je bolj varno peljat 40 km/h, kot 100 ... Res ne vem, zakaj se je tako težko držat pravil? Ljudje, ki vozijo agresivno in prehitro so kot mali otroci, ki se sploh ne zavedajo osebne odgovornosti, ko se vsedejo v avto. Takšna mentaliteta seveda potem velja tudi v naseljih itd. Komaj čakam satelitsko sledenje vozil in samodejno trganje od plače, ob prekoračitvi hitrosti.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
problem tvojega razmišljanja je v tem, da ti daješ za primerjavo hitrost v optimalnih pogojih, torej na suhi podlagi. ali bi se upal isti izvoz prevoziti s hitrostjo 100 km/h po mokri ali celo zasneženi ali zaledeneli podlagi? bi si upal voziti s 5 let starimi gumami? ponoči ob slabi vidljivosti? omejitve se namreč ne postavljajo na optimalne pogoje, ampak tako, da ti tudi pri najbolj kritični situaciji še vedno nudi neko sprejemljivo stopnjo varnosti. kar v konkretnem primeru pomeni, da če bi te pri 40 zaneslo zaradi poledenele ceste, bi v najslabšem primeru zvil pločevino, medtem ko pri 100 bi prebil ograjo in se zakotalil po pobočju ter razbil sebe in avto.
žal je tako, da nekateri ljudje vozijo toliko kot je omejitev ali še kak kilometer hitreje, ne glede na razmere na cesti. in zaradi takih je potrebno postaviti strožje omejitve.
 

roscha

Fizikalc
27. jul 2007
301
49
28
Citat:
ali bi se upal isti izvoz prevoziti s hitrostjo 100 km/h po mokri ali celo zasneženi ali zaledeneli podlagi?

Ne telebaj. Po snegu ali ledu je še 40 kriza.
Citat:
... ampak tako, da ti tudi pri najbolj kritični situaciji še vedno nudi neko sprejemljivo stopnjo varnosti
Po AC se po tvoji neumni logiki lahko varno voziš 130 tudi pri 10cm snega?!
bonk.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.317
7.327
113
Citat:
Uporabnik Megapixel pravi:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
upam da bo obdobje vinjet trajalo čimdlje... satelitov pa npočem... je [censored] da vsi vejo kje si biu:)

to vedo že zdaj... kamera bere reg. tablice
smile-1.gif

Morda, samo ne od policije. V Sloveniji ne obratuje noben ANPL sistem ki bi ga operativno uporabljala policija. To pomeni, da tudi ce se kje kaj testira, je to neveljavno za kakrsenkoli postopek in tega policija tudi ne uporablja pri svojem delu. Bi bilo pa super te zadeve postavit na avtoceste. Bi malce pristrigli krila lopovom ki gorivo kradejo
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Misliš tiste, ko natanka pa gre brez plačila?

Sicer meni bi tudi pasalo, če bi vse komot-farerje in ostale "čudake" na AC kaznovali ali vsaj opozorili, ampak nekako se mi zdi, da ne bo tak...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Oziroma:
Ti narediš izlet do ljubice v sosednjem mestu, logično ful hitiš, te slikajo, domov dobiš položnico in fotko, odpre žena, kliče odvetnika za ločitev
wink-1.gif


Sem nedavno omenil podoben primer, ki se je zgodil v, se mi zdi ZDA. Pol so nekaj spremenili al kak je bilo, ke se je mož pritožil...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.317
7.327
113
ja ja tiste... te sisteme podpiram samo v primeru da iscejo ukradene tablice in vozila. Za cpp prekrske je brezveze, ker potem je to avtomatski kaznovalni sistem. In mi ni vsec da bi kogarkoli kaznovale naprave same brez vpletenosti cloveka... ampak to je bolj filozofska razprava.

Recimo tehkamer ne bi uporabljal za nadzor nad veljavnostjo registracije.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.624
3.079
113
v lokalni ostariji
apollo8: za kaj pa ti misls da jih bojo uporabl? zato da bojo lahk kasiral... sam pol bo synthman lahk umru ker naujo miličniki krivi ampa kamere...

hmm bojo NEFER kamere;)


to z ljubico + kazen mi je nekam znano... zato pa zmer vozm po omejitvah
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ja in? na 90% izvozov se da 80 peljat brez problema, tudi 100 n i posxeben problem. Omejitev naj postavijo tako, d abo ralna. Kjer je treba 40, 40, kjer je treba 80 pa 80.
baje je glavni namen teh omejitev, da se ljudje psihološko zavejo, da niso več na AC in zmanjšajo vsaj na 80
smile-1.gif


dober razlog, da policaji nimajo kaj za meriti z radarji tam - govorim predvsem za 40ke.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik sass pravi:
problem tvojega razmišljanja je v tem, da ti daješ za primerjavo hitrost v optimalnih pogojih, torej na suhi podlagi. ali bi se upal isti izvoz prevoziti s hitrostjo 100 km/h po mokri ali celo zasneženi ali zaledeneli podlagi? bi si upal voziti s 5 let starimi gumami? ponoči ob slabi vidljivosti? omejitve se namreč ne postavljajo na optimalne pogoje, ampak tako, da ti tudi pri najbolj kritični situaciji še vedno nudi neko sprejemljivo stopnjo varnosti. kar v konkretnem primeru pomeni, da če bi te pri 40 zaneslo zaradi poledenele ceste, bi v najslabšem primeru zvil pločevino, medtem ko pri 100 bi prebil ograjo in se zakotalil po pobočju ter razbil sebe in avto.
žal je tako, da nekateri ljudje vozijo toliko kot je omejitev ali še kak kilometer hitreje, ne glede na razmere na cesti. in zaradi takih je potrebno postaviti strožje omejitve.

Maš povsod po regionalki omejitev 90, pa je to za nekatere ovinke preveč, pa še vedno ni razlog da bi ven letel. Omejitev ni nikoli razlog da nekdo ven leti ampak neprilagoditev hitrosti razmeram na cesti in sposobnostim voznika. Če si npr. navajen en ovinek speljati vedno v lepih pogojih s recimo 90 na uro kolikor je omejitev, potem pa ob zasneženi cesti pri 90 ven letiš, a tožiš prometni znak? Najbolje da se v cesto vgradijo senzorji za dež, sneg in vrsto pnevmatik, ob cesto LCD table in potem imaš pametne znake ki ti sami glede na pogoje postavljajo omejitve...
bonk.gif

Nekoga ki divja neglede na razmere, torej prehitevanje v nepregledne ovinke, vožnja čez sredinsko črto, hitra vožnja v naselju, prehitevanje po desni na AC, divjanje z osebami v avtomobilu... ne smeš enačit z dinamičnim voznikom ki ''zna'' prilagoditi hitrost glede na okoliščine v katerih se znajde.. seveda se potem najdejo tudi taki ki trdijo da cesta nikoli ni zares čisto prazna oz. ob pomanjkanju argumentov jih hitro začne skrbeti varnost tega dinamičnega voznika..
bonk.gif
Nima pa to dosti veze z omejitvami na izvozih. Nekdo je omenil da je to narejeno zato, da ljudi opomni da niso več na AC. Potem bi rabili na avtocesti še vsaka 2 kilometra signalne table POZOR, VOZITE! , ker če si malo več na AC vidiš ogromno bogih ljudi ki so preveč zasedeni s telefonom, kavo, ličenjem, otroci, iskanjem najljubše radijske postaje, malico.. ipd. Če pa kljub temu rabiš opozorilo, da moraš zmanjšati hitrost ob izvozu iz avtoceste pa bolje da kupiš letno karto za avtobus. V drugi temi je polemika o menjavi gum na avtocesti, če pa jaz hočem voziti po omejitvah moram na nekaterih izključevalnih pasovih ki so krajši precej zavirat, da grem potem lepo 40. In ker v realnosti bo nekdo hotel iti 80 skozi isti ovinek, bo lahko poljubil mojo plehnato rit ker bo gledal na radio ali pa ravno menjaval sendvič iz desne v levo da bo lahko prešaltal v nižjo. Najbolj varno je da so razlike v hitrostih čim manjše, potem mi pa povejte kaj je bolj varno, voznik ki prepelje 120 skozi ovinek in se s to hitrostjo vključi v promet, ali ata ki pride 50 skozi in direkt brez žmigovca lepo na vozni pas?
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Samo trpljenje in še stroški za državo.
uf-1.gif

ja kdo pa plačuje državo? ..... če jih plačujemo naj še poskrbijo za nas ko je to potrebno!!!!
10.gif