Olje iz friteze namesto dizla

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.860
113
pri taščici
V "mojga" že ne...
Sicer pa me država ne skrbi toliko. Pravzaprav me manj skrbi kot pa sedaj ko cviček papa....Cviček odkrijejo, cekina pa še nekaj časa ne bodo...
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Si pa s tankanjem gotov skoraj v trenutku.
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kvaliteta goriva za osebne in kamione je enaka samo pistole imajo vecji pretok.
smirk-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Če jaz kaj vem tole ne bo držalo.
Namreč, če tankaš kurilca si v LE ENEM PREKRŠKU. In ta je davčnem. Namreč nisi plačal trošarine.
Če pa tankaš olje iz friteze pa tukaj davčnega prekrška ni, namreč le to ni namenjeno zbiranju trošarine. V UK je pa drugače. Tam pa je zakon, ki predpisuje, da PRIJAVIŠ davčni službi koliko olja iz friteze si pokuril in ti potem oni obračunajo dodatne dajatve.

Tako da, pri nas zaenkrat tole lahko BP tankaš noter.

Citat:
V avto se sme tankati zgolj tekočina, ki je temu namenjena. V kolikor se tanka olje, je treba imeti homologirano
No, prosim za citati z zakona, kje je to napisano? A olje iz friteze ni olje?
confused-1.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Bom pobrskal, (če) kje v zakonu to piše. Glede kurilca in carine imate prav. Ampak potem bi tudi za belo nafto veljalo, da jo je dovoljeno tankati v osebna vozila, pa je ni. Je samo za gradbene stroje.

A pol lahko olje tankamo v vse dizle, samo filter je potrebno pogosteje menjati?? V mojega 1.9 TDI l.98 lohk pol to notri tankam BP za motor?
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik kripo pravi:

A pol lahko olje tankamo v vse dizle, samo filter je potrebno pogosteje menjati?? V mojega 1.9 TDI l.98 lohk pol to notri tankam BP za motor?

Filter je treba menjati tako pogosto, kakor slabo imaš gorivo sfiltrirano.
Mimogrede, v Krškkem je odprta pumpa na rastlinsko olje, cena nekaj časa nazaj bi naj bila 88 centov.

O tem, katere mašine so bolj in katere manj primerne, je tudi po slovenskih forumih že precej napisanega, malo iskanje uporabi=>najdi.si
Na kratkko, avto mora imeti boschevo pumpo, Lucasova ni ok.
Če ima motor direktni vbrizg (tdi, sdi, tdci, skratka novejši dizli), potem se zna zadeva zakomplicirat.
Če je mašina z indirektnim vbrizgom(starejše mašine), je po po mojih izkušnjah dovolj minimalna predelava, to je toplotni izmenjevalec, ter mogoče še šobe nastavljene na višji tlak in vžig prestavljen malo naprej.
Seveda je samoumevno, da šobe ne smejo scat, vse grelne svečke morajo delat...

Tvoj tdi ima direktni vbrizg, poznam avto s tako mašino, vozi pa na 1tank sistem z razmerjem okoli 50:50.
 

Kiri

Pripravnik
15. avg 2007
498
0
16
40
Murska Sobota
Obišči stran
Enkrat sem ze nekje bral zakaj Lucasova ni primerna, ampak se ne spomnim tocnega razloga. Ves ti mogoce? Je povsem neprimerna, ali se da kaksno 75:25 razmerje vozit recimo? Biodizel sem enkrat al dvakrat probal natankat...pa je slo b.p. ...edino smrdel je ogabno pa na moci se je poznalo.
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Ne vem, drugače je narejena in ne prenese take viskoznosti. Tudi elsbett ne gre predelave delat na takki mašini. Na fmso forumu mislim da imajo rekord okoli 20.ooo km. Nikomur ni zdržala več.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Bom pobrskal, (če) kje v zakonu to piše. Glede kurilca in carine imate prav. Ampak potem bi tudi za belo nafto veljalo, da jo je dovoljeno tankati v osebna vozila, pa je ni. Je samo za gradbene stroje.

A pol lahko olje tankamo v vse dizle, samo filter je potrebno pogosteje menjati?? V mojega 1.9 TDI l.98 lohk pol to notri tankam BP za motor?





Kaka bela nafta?
Bela nafta je nafta na crnem trgu in je ni dovoljeno tocit v noben stroj.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj so vsi sistemi z enim tankom bolj tako.Najboljse je sistem z dvema tankoma in vozis na cisto olje potem tudi nekaj prisparas.
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.860
113
pri taščici
Kolikor vem je bila včasih bela nafta za pomorstvo. O kakih gradbenikih nimam pojma. Seveda pa si je marsikdo "pomagal" z njo

kako je sedaj s tem. Kake "predelave" zahteva motor z bosch pumpo? (višji tlak, dvojna posoda, filtriranje, toplotni izmenjevalec (kako to sploh uizgleda in kaj "dela"...)
 
Nazadnje urejeno:

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
saj so vsi sistemi z enim tankom bolj tako.Najboljse je sistem z dvema tankoma in vozis na cisto olje potem tudi nekaj prisparas.
smirk-1.gif

Če je prava mašina(ni direktni vbrizg), lahko tudi z enim tankom voziš 100%. Ok, pozimi mogoče dodaš malo nafte.
Manj stresno je, ker ne rabiš razmišljat, da moraš preklopit na nafto, preden počakaš. Deluje popolnoma enako, kot na nafto, torej lahko avto brez problema zaupaš ženski
grin1.gif


Wolf predeluje tudi PD in common rail motorje na 1tank sistem.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
bistven ti je toplotni izmenjevalec, ta s pomocjo hladilne tekocine greje gorivo(olje) seveda ko se motor ogreje na delovno temperaturo.Ce imas sistem z dvema rezervoarjema se vozis na dizel dokler motor ni ogret, pri sistemih z enim rezervoarjih pa se da olje ta cas gret tudi z elektricnimi grelci, ker je olje pregosto in zelo trpi pumpa.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
To je enako kot da bi na kurilc vozil, ker ne plačaš davka....

Ravno tako kršiš zakon....
Traparija ! Ne piši neumnosti !
bonk.gif