Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
hm, zanimivo, pri meni ni nič smrdelo ...
Sej v veliki večini primerov ne smrdi nič ... pri meni je odpovedala ena faza navitja (precej redek primer), tako da se je začel alternator pregrevat.
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
hm, zanimivo, pri meni ni nič smrdelo ...
Citat:
Uporabnik stop pravi:
po moje je šel akumolator v večena lovišča ( verjetno še prvi in zaradi starosti ne polni več med vožnjo dovolj, malo mrzlega vremena in hop)
jaz priporočam da te nekdo odpelje do svojega avta, odklopiš akumolator in ga poizkusiš napolnit na hobi polnilcu če ga imaš? ( pride zmeraj prav cca 15€ mislim da so jih imeli Hofer, Lidl ...) ga napolniš, pripelješ nazaj zmontiraš in zaverglaš ali nekaj v podobni kominatoriki ( nekdo ti posodi ustrezen akumolator)
največkrat je akumolator!! in to lahko z malo logike in hobi spretnosti sam diagnostificiraš in rešiš
škoda kupovati nov akumolator ali celo alternator brez da ni prej točno določeno kaj je hin
zdej nej me nekdo popravi če se motim ( dizla mislim da ko ga enkrat vžgeš ( pomoč in zagon motorja preko kablov) pelješ tudi z okvarjenim/ praznim akumolatorjem, bencinarja žal ne ker svečke rabijo preveč štorma
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Če je akumulator prvi, potem filanje ne pomaga, enostavno je šel v maloro, celice so se uničile, tako da je potreben nov akumulator.
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Če mu je do sedaj avto vžigal, sploh decembra, ko je bilo nekaj dni pod -10 stopinj, pol je akumulator dober. Pod predpostavko, da ni bil avto tiste dni na toplem v garaži. Seveda pa bo šel v maloro, če ga takoj ne napolni. Svinčen akumulator je prazen lahko samo dan ali dva. Kar je več, ga že trajno poškoduje. Svinčen akumulator mora biti stalno poln, zato ga je treba sproti dopolnjevat.
Upam, da ne bo česa skuril, ko bo menjaval. Potem bo alternator še najmanjša skrbCitat:
Uporabnik stop pravi:
če si vsaj malo hendi ded bi moral znati menjati akumolator na avtu
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Če mu je do sedaj avto vžigal, sploh decembra, ko je bilo nekaj dni pod -10 stopinj, pol je akumulator dober. Pod predpostavko, da ni bil avto tiste dni na toplem v garaži. Seveda pa bo šel v maloro, če ga takoj ne napolni. Svinčen akumulator je prazen lahko samo dan ali dva. Kar je več, ga že trajno poškoduje. Svinčen akumulator mora biti stalno poln, zato ga je treba sproti dopolnjevat.
To ni nobeno pravilo. Lahko je še včeraj imel dovolj moči za vžig pri -30ºC, danes je pa že "GOTOF".
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Če je dva dni globoko izpraznjen, potem verjetno res ni več pomoči. Ko is umisliš drugega, pa nujno najprej popravilo/pregled alternatorja, če ne boš moral ponovno menjati še akumulator.