Okolju prijazni avtomobili

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.326
1.872
113
40
Ja to kar si omenil. Glede na ogromen promet amazona, je jasno odkod mu denar.
medtem ko musk privlaci investitorje z dobrimi, oz briljantnimi, idejami
Daj stari nooo :)

Ena stopnja je, EV so kul... Majo pluse in minuse...
Drugo je, da poknes ven kako v smislu, da naj se folk seli, pa gratis polnjenje.. Tu ene ze izgubis, hkrati nas nasmeješ..
Tretja pa je, da se vsi pocimo po čelu in si misliko.. D fak kaj temu dogaja. Sam tele tretji se probaj ognit no :)
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.373
852
113
EU
Ker saj ne da Američani vozijo avtomatike že od vekomaj, hudiča še mi alteraši jih vozimo vsaj že 30 let. :fredi:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.373
852
113
EU
Avtomatik je zakon
Dokler ne vozis elektricarja.
Sem se v nedeljo s tanovo M5 peljal. Gre kot "marija" (kot Y performance) s to razliko da nikol nima v pravi prestavi.
Y se odziva brez "zamika".
Jaz neke hude razlike ne občutim, vsaj ne sedaj s hibridom in sem vozil že kar nekaj električarjev. Morda prej pri starih klasik avtomatikih, ko si pritisnil gas do daske, je bila ta razlika (ker je bil zamik, pa je kr poskočil motor itd.), ampak pri novejših ob normalni vožnji pa niti ne (ker pač vozim umirjeno).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.145
4.655
113
Ah Audi Q5 ima tudi dugo lajno preden prešalta.
Elektrika je zakon kaj se tiče vmesnega pospeševanja in menjavanja pasov.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.373
852
113
EU
Kot rečeno jaz med hibridom in EVji ne vidim neke posebne razlike pri normalni vožnji. Pozna se pri zares hitrem štartu (torej gas do daske), ki ga običajno ne izvajam, in potem hitrem pospeševanju do višjih hitrosti; kar spet v mestni in primestni vožnji že iz varnosti ne počnem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.969
7.488
113
pri taščici
Jaz neke hude razlike ne občutim, vsaj ne sedaj s hibridom in sem vozil že kar nekaj električarjev. Morda prej pri starih klasik avtomatikih, ko si pritisnil gas do daske, je bila ta razlika (ker je bil zamik, pa je kr poskočil motor itd.), ampak pri novejših ob normalni vožnji pa niti ne (ker pač vozim umirjeno).
Pri umirjeni vožnji verjamem da ne obcitis neke hude razlike.
Ko pa ti 500-800 konjev pobegne na kolesa (namesto 50) pa skoz menjalnik nekaj dela ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.373
852
113
EU
Samo takih avtov nisem vozil že dosedaj (tud tako močnih EV ne) in jih tudi ne bom v prihodnje. Tega niti nočem, razen morda na kašnem Nürburgringu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.969
7.488
113
pri taščici
Saj imas prav, ce na cesti sam tocke zbiras je se ok. Ce zacnes grmovja obirat ali pa druge udelezence v prometu je pa vecja "stala".
Si nisem pri 20 privoscil GTi in VTi, pa sem si sedaj pri "abrahamu" privoscil mal prevec konjev
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.210
1.776
113
A to o nekih številnih konjih pišete za Teslića? A ni to vse nominalna moč? Kolikor jaz razumem skupaj motorji nazivne moči npr 500konjev....na cesto ne spravijo kaj več kot nekih 300.....? Ali?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.969
7.488
113
pri taščici
Ne vem koliko jih spravi na cesto, pospesek imata podoben z M5 ki ima "400" konjev vec.
Na papirju.
Ne vem ce 300 konjev porine 2+t do 10 prej kot v 4s.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.125
1.101
113
A to o nekih številnih konjih pišete za Teslića? A ni to vse nominalna moč? Kolikor jaz razumem skupaj motorji nazivne moči npr 500konjev....na cesto ne spravijo kaj več kot nekih 300.....? Ali?

Vem da Tesla ni sprejeta tukaj (iskreno, bmk za to) ampak 1x se vsaj zapelji z njo. Da bos na isti frekvenci.