3. baterijaKdo je že tukaj pametoval o baterija in degradaciji? Mogoče Steve ?
Tole so podatke tesla S model 90D, letnik 2016, prevoženih preko 730k km. Degradacije 20%.
Poglej priponko 98554
3. baterijaKdo je že tukaj pametoval o baterija in degradaciji? Mogoče Steve ?
Tole so podatke tesla S model 90D, letnik 2016, prevoženih preko 730k km. Degradacije 20%.
Poglej priponko 98554
Da odgovorim v tvojem slogu: če bi upravljalvci omrežja bili res upravljavci omrežja (in ne le dratarji) in bi svoje delo opravili, kot je treba (le le v času izpada, ampak že leta prej), ne bi bilo mrka. Seveda velja tudi za naše.Dokler bodo strokovnjaki elektrotehnike označevani za polagalce kablov s strani kvazi strokovnjakov in prodajalcev škatlic bo še dost teh mrkov in ko bo enkrat prišlo do megamrka ne bo več heca. Prodajalec škatlic po pač zamenjal službo in pametoval o čem drugem.
sj to je dokaj tipično za LFP... Začetna degradacija je dokaj visoka, potem se pa umiri. Vprasanje tut, kolk točn je tale SOH, glede na to kako tezko je običajno določat ze SOC pr LFP...Ce bo slo takole naprej, jo bodo menjali pred potekom garancije.
Naj bi se degeadacija zacela umirjati
3/23, rwd lfp 41kkm
Redno polnis 0-100?
Najmani je bil na 2% se mi zdi.
Ponavadi filam od nekje 30 do 80, obcasno do 100, (tesla svetuje vsak teden do 100)
Ker sta ravno spet o tem (nesrečnem) polnjenju me (spet/še vedno) zanima zakaj sploh polniti 20-80% in ne "ostanek%"-100%?Saj zato ja. Probaj in poglej ce se bo rated range kaj spremenil
60%, ne 80%Ker sta ravno spet o tem (nesrečnem) polnjenju me (spet/še vedno) zanima zakaj sploh polniti 20-80% in ne "ostanek%"-100%?
Namreč če posplošimo je doseg LR okoli 500km in 80% = 400km. Zakaj bi žrtvoval 20% dosega?
Ali Tesla kakorkoli pogojuje svojo garancijo na baterijo z načinom polnjenja (počasi-hitro, polno-delno,...)?
Ali tudi telefone polnite na 80%?
Tesla priporoca za nekatere baterije vsakodnevno polnjenje na 80% in izjemoma na 100%, ce so tisti dan potrebe take. Naj bi bilo prijaznejse do baterije. Tehnikalij zadaj ne poznam, ker me niti niso zanimale, se pa tudi jaz držim tega, ker me nic ne stane ali ovira ali kakorkoli drugace vpliva nam, ce polnim na 80%
A nisi ti tista, ki zagovarjaš da se zadeve uporablja? A telefon tud polneš na 80%Tesla priporoca za nekatere baterije vsakodnevno polnjenje na 80% in izjemoma na 100%, ce so tisti dan potrebe take. Naj bi bilo prijaznejse do baterije. Tehnikalij zadaj ne poznam, ker me niti niso zanimale, se pa tudi jaz držim tega, ker me nic ne stane ali ovira ali kakorkoli drugace vpliva nam, ce polnim na 80%
Ni potrebe po pretiravanju.Nekaj tu ni štima, zakaj bi moral biti prijazen do baterije, ki ima pri 800k km degradacijo praktično 0?
Torej že itak bogi doseg velike večine EVjev se v praksi zreducira za 40%? 20% da čuvaš baterijo in 20% na koncu, ker so redki junaki ki upajo vozit pod 20%. Epsko. In potem čohanje po glavi zakaj je prodaja teh igračk ena sama žalost
Jaz recimo bi ga, pa žal ne morem omejiti polnjenja.A nisi ti tista, ki zagovarjaš da se zadeve uporablja? A telefon tud polneš na 80%
Hvala, ampak mi ne rabiš razlagati, sem bralno sposoben.Tistemu lastniku je trojko odpovedala zaradi "odpovedi" celice in ne degradacije. Tu je razlika, ki sem jo tudi omenil. Vedno bo nekje tak primer. Je pa to bil samo drugi primer v SLO, tako da je napaka manjša od statistične napake.