Ta proces se je le nekoliko upočasnil, EVji bodo žal “na silo” pridobivali delež, ravno zaradi takih neumnosti kot so subvencije in navijanje cene goriv na račun nižanja cen elektrike.
Nekaj je tu treba ločit: prisilno pridobivanje tržnega deleža in na drugi strani popolna eliminacija icejev.
Taprvo se bo res zgodilo do neke mere, tadrugo pa nikoli.
Kako funkcionira prisila, vidimo lepo v komunističnih državah, kot sta švedska in kitajska. Zakaj tam to gre?
Švedska - ogromno bogastvo iz nafte, ki se preliva v subvencije za EVje. Neizvedljivo v ostali EU
Kitajska - smešno nizki proizvodni stroški, ker ownajo vse od šaufle do končne proizvodnje baterij. Poceni delovna sila, gospodarski model, ki temelji na tem, da so plače umetno nižje, sociala neobstoječa, kar omogoča veliko večje prihodke države, ki rezultirajo v subvencioniranju proizvodnje in kupcev EVjev. Rezultat so poceni EVji za rajo. Neizvedljivo v EU
Torej kako bomo prisilili EU potrošnike, da končno začnejo kupovati EVje?
Clio lepo napreduje po poti v ideološkega zblazneleža in je mnenja, da bodo delovale subvencije, umetno nizki štrom in draga nafta. Vse to je na dolgi rok nevzdržno. Dela do neke mere, ampak za vzdrževanje 100% EV voznega parka v nedogled pa pozabi.
Subvenicije so omejene. Pri vedno bolj obubožani EU že zdaj ni denarja za to.
3€ nafta sesuje vse države, ker nafta poganja vse.
En problem je še pri tej logiki....če imamo nafto po 3€, od kot bo naenkrat priletel raji denar za precenjene nove EVje? Ne bo. Namesto lizing obroka, bomo plačevali drago nafto in ne bomo kupovali ne novih EVjev ne ICEjev. In bomo vozili stare gare v nedogled. Kar se že dogaja. V zadnjih 3 letih se je povprečna starost avtov dvignila za 1 leto. In bomo revni.