Okolju prijazni avtomobili

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.528
1.538
113
Že na zunaj izgleda slabo. Boki odrsani, ipd.
Vprašanje, kaj bi detajlni pregled vozila našel.
Potem si narediš kosovnico popravil in rezervnih delov.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.830
2.474
113
Pomurje
Popolnoma nič ne tripam. Hotel sem samo povedati, da so na voljo EVji, ki lahko zamenjajo tudi dizle ;).

Teslo sem pa namerno noter vrgel zaradi darjana in ostalih Teslašev.
Teslaš = bedak, ki mu je Tesla holy grail, the best of best, ki ob najmanjši omembi slabosti Tesle doživi peno na ustih.
Teslaš NI = normalen uporabnik Tesle, ki mu dol visi, kaj drugi pravijo o Tesli in tudi sam prizna kakšno slabost Tesle
Nisem tebe mislil da tripaš.
Test je čudno zastavljen oz. njegovi rezultati so čudno interpretirani.

Noben EV ne more zamenjat dizla na AC, kar se tiče prevoženih kilometrov na poljnjenje.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.713
7.197
113
Kamot lahko tudi tega naredijo. Npr simulacija prostega pada, dokler ne zmanjka baterije... Taki testi so useless in PR najslabse vrste. Nad WLTPjem ali kaj je, se vsi zgrazate, pa je bistveno bolj življenjski. S takimi testi si pa nekdo, ki avto zares kupuje, nima kaj pomagat. Sluzijo samo sankovskim in v danasnji eri forumskim prepucavanjem.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.306
819
113
EU
Sam ko daš pa nekaj teh testov na kup in se začne določen vzorec ponavljati, je pa verjetno kar dobra informacija pri nakupu specifičnega modela.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.130
313
83
Sam ko daš pa nekaj teh testov na kup in se začne določen vzorec ponavljati, je pa verjetno kar dobra informacija pri nakupu specifičnega modela.

exactly... glede na to da je adac delal labolatorijski test, ni vrag da nebi mogl dodat tudi kaksnih drugih pogojev...
Najlazje je pa strasit ljudi z edge pogoji...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.248
6.515
113
Pa ravno to kako se avto obnaša v slabših pogojih je bistvenega pomena. V idealnih pogojih imamo podatke iz WLTP, vemo pa da se vozimo še v kakih drugih pogojih kot je WLTP.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.462
10.139
113
Kamot lahko tudi tega naredijo. Npr simulacija prostega pada, dokler ne zmanjka baterije... Taki testi so useless in PR najslabse vrste. Nad WLTPjem ali kaj je, se vsi zgrazate, pa je bistveno bolj življenjski. S takimi testi si pa nekdo, ki avto zares kupuje, nima kaj pomagat. Sluzijo samo sankovskim in v danasnji eri forumskim prepucavanjem.
Vidim, da tudi ti slabo bereš:
Če boš dobro prebral sem v osnovnem postu in potem še enkrat napisal, da so že na trgu EVji, ki lahko zamenjajo tudi DIZLE za daljše relacije
Ta test ni namenjen povprečnemu Janezu, ki gre enkrat letno na Pag, ampak recimo meni je ta test točno to, kar potrebujem. Pri mojih 60 jurjih letno, mi recimo točno ta test pove, da recimo z ID7 moje običajne relacije brez večje živčnosti prevozim tudi pozimi. S 3 LR RWD pa sploh. Tistih enkrat/dvakrat mesečno bom pač vmes 20 min na polnilnici visel.

Recimo jaz ne potrebujem neumnosti v smislu koliko lahko prevozim dokler mi avto ne crkne in to pri 20ih stopinjah spomladi, z izključeno klimo, itd.

Noben EV ne more zamenjat dizla na AC, kar se tiče prevoženih kilometrov na poljnjenje.
Zakaj ne? Zelo malo ljudi je, ki se dnevno vozijo 500 km. Recimo jaz delam konkretno nadpovprečno kilometrino večino na AC in bi mi ID7 čisto ok služil, glede na ta test. Tudi pozimi. Izven mraza pa sploh.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.657
11.609
113
se enkrat za tiste ki ne razumete poante tega testa.

preberite izkušnje lastnikov ev jaguarja, kakšno veselje in presenečenje so doživeli pozimi.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.713
7.197
113
Vidim, da tudi ti slabo bereš:

Ta test ni namenjen povprečnemu Janezu, ki gre enkrat letno na Pag, ampak recimo meni je ta test točno to, kar potrebujem. Pri mojih 60 jurjih letno, mi recimo točno ta test pove, da recimo z ID7 moje običajne relacije brez večje živčnosti prevozim tudi pozimi. S 3 LR RWD pa sploh. Tistih enkrat/dvakrat mesečno bom pač vmes 20 min na polnilnici visel.

Recimo jaz ne potrebujem neumnosti v smislu koliko lahko prevozim dokler mi avto ne crkne in to pri 20ih stopinjah spomladi, z izključeno klimo, itd.


Zakaj ne? Zelo malo ljudi je, ki se dnevno vozijo 500 km. Recimo jaz delam konkretno nadpovprečno kilometrino večino na AC in bi mi ID7 čisto ok služil, glede na ta test. Tudi pozimi. Izven mraza pa sploh.
Test bi namenjen nicemer koristen. Niti hans ne skuri celega tanka na AC.

Zal, kdor hoce vedeti, kako primeren je nek avto za njegove potrebe, kar se porabe v dolocenih pogojih tice, bo zaobsel vse teste in šel na spritmonitor. Ga ni testa relevantnega in kredibilnega. Eni so standardizirani za vse avte in se v fabrki naredi vse, da dobro skozi pride v tocno tem testu, cim skrenes izven, skrene vse. eni so namenjeni temu, da dobijo ven rezultate, kot jih zelijo. Tukaj beremo o 100% AC. Kaj 100% 30 cona pa 100% 90km/h niso dali ustrezenga vrstnega reda?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.830
2.474
113
Pomurje
Vidim, da tudi ti slabo bereš:

Ta test ni namenjen povprečnemu Janezu, ki gre enkrat letno na Pag, ampak recimo meni je ta test točno to, kar potrebujem. Pri mojih 60 jurjih letno, mi recimo točno ta test pove, da recimo z ID7 moje običajne relacije brez večje živčnosti prevozim tudi pozimi. S 3 LR RWD pa sploh. Tistih enkrat/dvakrat mesečno bom pač vmes 20 min na polnilnici visel.

Recimo jaz ne potrebujem neumnosti v smislu koliko lahko prevozim dokler mi avto ne crkne in to pri 20ih stopinjah spomladi, z izključeno klimo, itd.


Zakaj ne? Zelo malo ljudi je, ki se dnevno vozijo 500 km. Recimo jaz delam konkretno nadpovprečno kilometrino večino na AC in bi mi ID7 čisto ok služil, glede na ta test. Tudi pozimi. Izven mraza pa sploh.
Boš ga nafilal vsaki noč za 500km na 100%?
In degradacija za takšno početje bo tudi verjetno precej večja?

Podvig 700km/dan južno in vzhodno od slovenije poleti z EV in tesla SC ni mačji kašelj.
Kaj šele s katerimi drugimi znamkami, ki še nimajo infrastrukture