Okolju prijazni avtomobili

sad

Guru
24. avg 2007
21.455
10.136
113
Daj si preberi test, katerega sem linkal. In v kakšnih vremenskih razmerah so ga izvedli. Pa potem komentiraj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.656
11.609
113
tocno to ne gre za abs range ampak kako se zadeva obnaša pozimi. in tu pac eni povsem odpovejo. se pomnite ipace 50% padec pa ni rabla bit eskimska zima. Zato pa jih preširajo.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.125
311
83
Ker je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+

Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.

Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.

Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.
 
  • Haha
Reactions: MrDaco

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.304
819
113
EU
Ok eno je Split, drugo pa mesto in primestno, kar lahko poleti opraviš tudi brez avta in ga ravno pozimi najbolj rabiš, da lepo na toplem prideš od točke A do B.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.455
10.136
113
Ker je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+

Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.

Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.

Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.
Fajn doktorat človeka, ki ne zna brat ali pa ne razume prebranega. Če boš dobro prebral sem v osnovnem postu in potem še enkrat napisal, da so že na trgu EVji, ki lahko zamenjajo tudi DIZLE za daljše relacije
Ampak ja, ti meni neko tretjo stvar dokazuj, o kateri se jaz sploh nisem pogovarjal.
Btw. dizlašu s 50.000 in več km letno dol visi za doseg EVja poleti, ker ve, da ta ni problem. Problem je zima, kjer se marsikateremu doseg praktično prepolovi. In tak dizlar se ne cijazi za šleparom po AC, tako da je ta test več kot relevanten.
Tak, zaj mi še kakšno četrto teorijo dokaži. Pa še povprečnega Lojzeka, ki gre poleti na Pag, ne pozabit not dat.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.681
7.113
113
Test je star ker je ze bil omenjen tu, ti pa si nazaj privleko ker se pac kurca teslo.
Teslin octowalve je eden boljsih sistemov, zakaj je na tistem testu tako slab, pa ne vemo.
Mogoce ni bilo predgretja? Kat bi tudi pojasnilo zakaj je tesla tako pocasi polnila…
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.245
6.514
113
Ker je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+

Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.

Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.

Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.
Hojniki pozimi pač pospravite vse v garažo, in startate z lajfom ko je zunaj 22 stopinj. Huje kot medvedi. Daj kaki bolani izgovor boš še potegnil izpod klobuka?
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.291
1.820
113
40
Ker je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+

Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.

Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.

Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.
Meni je najbolj pomemben podatek iz "črnega scenarija"... Torej avtocesta in 0 stopinj.
To ti je potem osnova, vse kar je boljse, pa pac super.

No, ID7 je ocitno kar dober nakup... Po 2,5 mesecih sem na 12.000 km :)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.826
2.470
113
Pomurje
Mečka in Taycan sta v real life zahtevnem zimskem testu ''lagala'' za manj kot 25%. Ne 54.
Pa cena nima veze, ker Tesle so znane, da fajn nategnejo teste. Pa naj bo S ali pa 3.

Kakorkoli, očitno prihajajo na tržišče EVji, ki so sposobni zamenjati tudi dizle brez nekih težav. Ker da naredi 500+km v zimskih razmerah, je več kot dovolj. Razen seveda osebkov, ki morajo v enem koraku priti do Švedske, brez postanka.

Me je pa presenetilo, da ni bil Lucid prvi po porabi.
Še vedno mi ni jasno na kaj se tripa pri tem testu? EV vs dizel? In to na AC.
110kw baterija vs. 70kw? In potem kdo več prevozi?

To kar je v naslovu je brezpredmetno za EV.

Predmetna je poraba, hitrost polnjenja in laži, ki jih dajejo proizvajalci.
Čeprav je v Slo hitro polnjenje ne teslinih vozil en velik smeh.

Tak da, teslo dva renomirana proizvajalca šijeta.
Kitajci očitno tudi kmalu.
Hvala bogu tako pridemo do napredka.

Samo ta renomirana proizvajalca si lahko privošči 1% ljudi.


€ na prevoženi kilometer ocitno nikogar ne zanima, ker imamo vsi ohoho €€€