Če na začetku misliš na testne avte, ni bilo treba nobeni znamki hvalospeva peti in vse so dale testne avte pod enakimi pogoji. In bilo jih je vedno toliko, da je bilo čisto vseeno, če bi se kaki znamki zamerili (no, saj smo se, ene recimo kar nekaj let nismo dobilvali na teste, ker sem napisal, da so nevarne zavore, drugi so se hitreje umirili).
Še 1x: ne trdim, da je štrom. ta hip za vse. Nikoli nisem (za razliko od nekaterih EVtalibanov).
Časa za delo na infrastrukturi je dovolj - če se bo delalo (in se).
Naše transportno omrežje je OK, največji problemi za končne uporabnike so na NN delu distribucijskega, kot si napisal. In ja, tega bo treba rihtat, ker ga lep del (tako TP kot kabli) kmalu ne bo več dorasel potrebam, ampak lep del tega dela se da naredit tudi z digitalizacijo.
Do moje bajte je dovolj dober kabel, da imam lahko 3x25 varovalke. Kar je dovolj za TČ, 2x EV, klime, kuhanje na štrom, pa še ostane. Realno bi lahko bil na 3x20 ... Pri tvoji se bo pa pač kopalo oz bo malo manj udobno.
Skratka, da se že zdaj in dalo se bo tudi v prihodnje (ni pa in še dolgo ne bo enkovredno za vse, ker pač omrežje in potrebe niso vsepovod enake), seveda pa bo res treba delat na omrežju in pri uprabnikih (za štecem) - fizično in pri digitalizaciji. Ravno danes smo imeli en sestanek z ELESom na to temo.