Sem sel preventivno iskat 25² kable da bi ga vzgal, pa ko sem ga odklenil me je takole pricakal.
A zdaj me bodo pa avtorkske pravice hecale.
Kaj moram napisat da bo prikazano
![]()
Tesla kljub mrazu vzge. Celo pleše se mu
youtube.com
Sem sel preventivno iskat 25² kable da bi ga vzgal, pa ko sem ga odklenil me je takole pricakal.
A zdaj me bodo pa avtorkske pravice hecale.
Kaj moram napisat da bo prikazano
![]()
Tesla kljub mrazu vzge. Celo pleše se mu
youtube.com
Uau, resan. Ti si zmer bolj darjan. Kresnl so brez težav vsi trije...in?
Js svojga TDIja prej prklopim zvečer na polnilec, pod zicom vedno furam 4000A booster pa obvezno 5x prej kontakt predn kresnem.Kaj vam je kresnil električni avto danes zjutraj.
Ker sosedu ni Audi TDI, pa že latajo z kabli okrog njega.
Res je, nekoč normalen človek se vedno bolj transformira v ev bolnika. Bi mi res zanimal psihološki vidik tega fenomena. Večina ev voznikov ostanejo normalni. Najboljši primer je tukaj svtj1. Iz kompetentnega novinarja transformiran v komplet ev idyota
Ti maš velike težave. Med drugim si za sovražnika EV označil človeka, ki že lep čas vozi EV. Ampak si pa najjači od najjačih, to pa.
Zakaj? Ker vedno prvi med EV zagovorniki povem, da EV seveda še ni za vsakogar in da je še kar nekaj dela za naredit na infrstrukturi (ampak je na srečo tudi dovolj časa za to)?Res je, nekoč normalen človek se vedno bolj transformira v ev bolnika. Bi mi res zanimal psihološki vidik tega fenomena. Večina ev voznikov ostanejo normalni. Najboljši primer je tukaj svtj1. Iz kompetentnega novinarja transformiran v komplet ev idyota
Briga mene za tvojo ceno prevoza. Kle si bil itak vedno iznajdljiv, mal hvalospeva določeni znamki pa ste se vozil zastonj. Hebiga, tud mesar ima meso zastonj. Tvoj problem je zagovarjanje tišanja EV za vsako ceno. Stran se meče denar za subvencije, ker se strategija menja na par let, namest da bi že vsaj 10-15 let delal na eni strategiji. Včeraj smo še zidal plinovode, dons bi radi vse na štrom, sam zidamo še nič, pa račun za štrom je zmer večji, poraba pa raste. Žal tudi ne razumeš, da ni pretirano veliko časa za delo na infrastrukturi, še posebno na proizvodni strani. Tudi distribucijo zgradit ni ravno lahko, ker ni narejeno še nič, njente, nada in to ne samo pri nas, ampak po celi EU. Ti sanjaš o škatlicah in mega presekih od tvoje omarice do polnilnice, bajto maš pa na kaj vštekano? Ti nekje poiščem sliko kabla s katerim je moja bajta prištekana, položil ga je pa moj pokojni tast kot 24 letni mulec, našega in naprej tistega sosedu in tako zgleda 90% današnjega NN omrežja, ki se bo moralo vsaj podvojit, če ne kar početverit. To pomen kopanje, rezanje dvorišč, štemanje škarp itd. Kje so šele daljnovodi in podobno. Pojdi v preg, pa si poklikaj elektro omrežje pa si predstavljal vse to v jarkih samo v tvoji okolici.Zakaj? Ker vedno prvi med EV zagovorniki povem, da EV seveda še ni za vsakogar in da je še kar nekaj dela za naredit na infrstrukturi (ampak je na srečo tudi dovolj časa za to)?
Ali ker te pač samo moti, da imam tako za služben kot za domači avto EV, pa SE na strehi in temu primerno ugodne stroške transporta v primerjavi z ICE?
Pri nas so kable vrgli v zemlo. Zaj se manj pregrevajo poleti in lahko sončnice bolj naviramo.jonny77 Kaj je tko smešnega? Deli z nami. Vidiš kje vlaganje v infrastrukturo? Al si tok za luno, da misliš da tega ne rabimo?
Če na začetku misliš na testne avte, ni bilo treba nobeni znamki hvalospeva peti in vse so dale testne avte pod enakimi pogoji. In bilo jih je vedno toliko, da je bilo čisto vseeno, če bi se kaki znamki zamerili (no, saj smo se, ene recimo kar nekaj let nismo dobilvali na teste, ker sem napisal, da so nevarne zavore, drugi so se hitreje umirili).Briga mene za tvojo ceno prevoza. Kle si bil itak vedno iznajdljiv, mal hvalospeva določeni znamki pa ste se vozil zastonj. Hebiga, tud mesar ima meso zastonj. Tvoj problem je zagovarjanje tišanja EV za vsako ceno. Stran se meče denar za subvencije, ker se strategija menja na par let, namest da bi že vsaj 10-15 let delal na eni strategiji. Včeraj smo še zidal plinovode, dons bi radi vse na štrom, sam zidamo še nič, pa račun za štrom je zmer večji, poraba pa raste. Žal tudi ne razumeš, da ni pretirano veliko časa za delo na infrastrukturi, še posebno na proizvodni strani. Tudi distribucijo zgradit ni ravno lahko, ker ni narejeno še nič, njente, nada in to ne samo pri nas, ampak po celi EU. Ti sanjaš o škatlicah in mega presekih od tvoje omarice do polnilnice, bajto maš pa na kaj vštekano? Ti nekje poiščem sliko kabla s katerim je moja bajta prištekana, položil ga je pa moj pokojni tast kot 24 letni mulec, našega in naprej tistega sosedu in tako zgleda 90% današnjega NN omrežja, ki se bo moralo vsaj podvojit, če ne kar početverit. To pomen kopanje, rezanje dvorišč, štemanje škarp itd. Kje so šele daljnovodi in podobno. Pojdi v preg, pa si poklikaj elektro omrežje pa si predstavljal vse to v jarkih samo v tvoji okolici.
Tko da vse tele politične agende so brez akcije zadaj samo mokre sanje.
Se 1 v nizu bebavih člankov, kjer naslov ne odraža (prepisane) vsebine.![]()
Zaskrbljujoča vzdržljivost električnih avtomobilov: takšen je doseg Tesle po 400.000 prevoženih kilometrih (VIDEO)
Kljub obsežni kilometrini garancija na baterijo še vedno velja, za avtomobil pa so odšteli le 9.000 dolarjev.avto-magazin.metropolitan.si
Napaka sicer da so pri izracunu upostevali 75 kWh, morali bi pa 72.
Torej cca 20 degradacije…pri 400k km