Kaj te moti pri temn, da bi plačeval realno ceno, brez subvencij?Blazneži, ki bi nafto dvignili na 3 do 5 eur na liter, dali co2 pribitke na prevožen kilometer ipd sranja. Ali pa je to kar si napisal zvenelo kot sarkazem?
Kaj te moti pri temn, da bi plačeval realno ceno, brez subvencij?Blazneži, ki bi nafto dvignili na 3 do 5 eur na liter, dali co2 pribitke na prevožen kilometer ipd sranja. Ali pa je to kar si napisal zvenelo kot sarkazem?
Kaj te moti pri temn, da bi plačeval realno ceno, brez subvencij?
Lani sem se vozil po celi bavarski. Tako da vem. So omejitve, pred mesti, jasno označene s svetlobnimi tablami. Je pa še vedno velik del brez omejitev.Vidva sta se vozila po severni Nemčiji ali pa zelo dolgo nazaj.
Se ne spomnim točnega procenta ampak bilo je precej čez 50% odsekov vseh avtocest, ki so imeli redne omejitve. Tako na pamet do Munchena in Salzburga je mogoče par 10km brez omejitve, malo več do Nurnberga iz Passaua.
Pa tudi dirkačev ni več toliko kot včasih, jih je cena goriva streznila in se šparovni vozijo med kamioni, oni "razsipniški" pa s 140 prehitevajo.
Ja in? Še vedno je veliko cest brez omejitev, kaj te muči?Veš ti moj, saj veš kaj.
Kot sem zgoraj napisal - Salzburg-München ni 50 km brez omejitev. Vsak breg dol, vsak ovinek, .... omejitev. Svetlobne table so še dodatna omejitev.
Ocitno alter veleumi vejo bolje kot uradne meritve policije. Zivi bili pa videli
Preden se dalje repenčiš. Si že našel material ki dokazuje, da sem jaz proti EV? Al si ful of shit?Ja, prav bogi si. Pazi, da se ne pretegnes.
To paše v njegovo agendo, dokler bo tam v službi. Pol pa odvisno kaj bo mogu prodajat.Precej butasta izjava, glede na to da se celi zeleni prehod dela z subvencijami, da postanejo sončnice, EVji in toplotne ekonomično smiselne.