Seveda vemo. In koliko bomo rabili in od kod lahko pride.Noben te ni silil, da kupiš nov avto, zdej bi pa kr vsi šli na nezrelo tehnologijo in sploh še ne vemo, od kje bomo štrom vzel.
Tudi kogeneracija bo še precej časa v mixu.
Seveda vemo. In koliko bomo rabili in od kod lahko pride.Noben te ni silil, da kupiš nov avto, zdej bi pa kr vsi šli na nezrelo tehnologijo in sploh še ne vemo, od kje bomo štrom vzel.
Torej nič ne vemo. Ker je v stavku pomembna beseda "lahko".Seveda vemo. In koliko bomo rabili in od kod lahko pride.
Tudi kogeneracija bo še precej časa v mixu.
Misliš pri bateriji?Ko bo malo možnosti za izboljšave (mislim seveda da osnovno pogonsko tehnologijo). Pri EV jih je še precej.
Sem mu ravno komentiral na FB, ko je objavil Audi A6 C7 generacijo in fotko zraven, kako je cena za mild hibridni sistem 5000 EUR. Ki ga ta generacija nikoli ni imela vgrajenega. Potem mi pa da link točno do tega sestavka in tam se vidi, da gre za A6 C8, 2019 letnik in pa cena samo baterije nekaj čez 2000 EUR.Kaj pa je začelo Elektro Kozolec prati? Turbina za 4000€? Recimo da sta to obe, ampak taka je cena nadgrajene hibridne turbine katera pelje 400+ konjev... Goli blok motorja za 24 jurjev? Za tako ceno dobiš nadgrajen 2JZ z 700+ konji na paleti iz Japonske...
Zakaj ne objavijo tiste novice, kjer hyundai v Avstraliji računa ceno baterije, katera je višja od cene celotnega novega avta...
Dizel motor od 24000 € = Anal Intruder
Motor 24000eur - Mjenjač 13000 - Bregaste 3600 - NOx 1200 - DPF 5000 - Turbina 4000 - EGR 1500 - CR Pumpa 2800 - Dizne 7200 - Radilica 4000 - Mildhybrid 48V Aku 2800 - Alternator 2200 = Potrošnih dijelova na 100000km je 71300 EURA Ono sto već godinama upozoravamo nakon 14 godina iskustva, da su "jefevclinic.eu
Članek pa taka komedija da umereš od smeha.Kaj pa je začelo Elektro Kozolec prati? Turbina za 4000€? Recimo da sta to obe, ampak taka je cena nadgrajene hibridne turbine katera pelje 400+ konjev... Goli blok motorja za 24 jurjev? Za tako ceno dobiš nadgrajen 2JZ z 700+ konji na paleti iz Japonske...
Zakaj ne objavijo tiste novice, kjer hyundai v Avstraliji računa ceno baterije, katera je višja od cene celotnega novega avta...
Dizel motor od 24000 € = Anal Intruder
Motor 24000eur - Mjenjač 13000 - Bregaste 3600 - NOx 1200 - DPF 5000 - Turbina 4000 - EGR 1500 - CR Pumpa 2800 - Dizne 7200 - Radilica 4000 - Mildhybrid 48V Aku 2800 - Alternator 2200 = Potrošnih dijelova na 100000km je 71300 EURA Ono sto već godinama upozoravamo nakon 14 godina iskustva, da su "jefevclinic.eu
Članek omenja da je cena visokotlačne pumpe za audi 2.0 tdi cena 10.000 eur. No na autodocu se cena začne pri 600 eur. Toliko o ev vernikih.Članek pa taka komedija da umereš od smeha.
Lahko v tem primeru pomeni, da je več opcij, v vsakem primeru pa bo od nekod prišla.Torej nič ne vemo. Ker je v stavku pomembna beseda "lahko".
Baterija, polnjenje, inverter oz. močnostna eletronika, gretje/hlajenje ... Še veliko je manevrskega prostora.Misliš pri bateriji?
Ker pri elektromotorju nekih hudih možnosti za izboljšave ne vidim.
Musk jih je z nižanjem cen pač nategnil.Hertz u očajničkoj ponudi korisnicima: Zadržite unajmljenu Teslu!
Hertz svojim korisnicima nudi mogućnost otkupa unajmljenih vozila, uključujući Tesle i ostala električna vozila...autonet.bug.hr
Lahko? ....ti take bučke prodajaš da te je veselje poslušat.Seveda vemo. In koliko bomo rabili in od kod lahko pride.
Tudi kogeneracija bo še precej časa v mixu.