Jebiga 1:0.Samo Svoj
nisem zastopil poante tvojega šitpostanja.
Sem imel občutek, da se naslajaš nad uličnim popravilom EV baterije; podobno kot ulična generalka na ICE.
FB pa je samo za prcanje mečka loverjev.
Jebiga 1:0.Samo Svoj
nisem zastopil poante tvojega šitpostanja.
Zakoni so za rajo. Za priviligirane in elito, se pa piše in izvaja drugačno pravo.
Zato pridejo občasni reseti na kako stoletje, da se stanje znivelira.
Vse to, kar si napisal, je seveda upoštevano. Še izrecno sem to poudaril (proizvodnja baterij). Razgradnjo je težje upoštevat, ker imajo najprej second life, potem reciklažo.Potem pa prosim kar začni brat. O tem kako se koplje in proizvaja litij, nato nadaljuj z kobaltom in nato, kako se tole spoji v baterijo. Pa ker vem da boš namenoma spregledal še en pomemben dejavnik, je končna doba avtomobila. Naj ti namignem, baterije se ne bodo uporabljale za humus za gojenje paradižnika. Ne bodi polovčarski, ker z izdelavo baterije je ciklus komaj na polovici.
Manjka kombinacija večje baterije, osnovnega motorja in osnovne opreme.Dragi.
Manjka Alpine verzija.
Vse to, kar si napisal, je seveda upoštevano. Še izrecno sem to poudaril (proizvodnja baterij). Razgradnjo je težje upoštevat, ker imajo najprej second life, potem reciklažo.
Pri ICE pa je seveda treba upoštevat tudi črpanje (s proizvodnjo črpališča vred), rafinerije, transport. Vse to, kar je tudi pri EV upoštevano.
In ko greš to pogledat (in se malo poglobiš v izhodiščne predpostavke vsega tega) ugotoviš dvoje:
- da je hudičevo zaj... sploh najti neko sprejemljivo točnost
- da pa povprečje raziskav kaže močno v prid EV
- in da celo če primerjaš hudo EV nenaklonjeno s hudo EV naklonjeno raiskavo, je EV še vedno vsaj enako okoljsko učinkovit (in seveda v veliki prednosti pri lokalnih emisijah).
Ni res.Tole bi lahko strnil vse v poboldan del. Dejstvo je, da pojma nima noben tu gor, koliko kaj stane.
Najde se pasice na na netu, ki podpirajo že ustavrjeno prepricanje - na obeh straneh - in se to lahko tera dalje se nadaljnih 700 ali pa 7000 strani
Sedaj se delaš neumnega, ne? Koliko kg baterij ima en avto in koliko en telefon? In ja, tudi te baterije so problem. Zadeva pač ni primerljiva. In recimo za telefone nihče ne trdi, kako so ekološki. Kar za EVje s strani radikaliziranih zagovornikov, žal ne drži.Delali so EV zaradi davkov, grde, neučinkovite, da le dokazejo kako so zanič. Le Tesla šla allnin ter pokazala da se da.
Baterije v telefonih, tablicah, compih itd pa nikogar začuda ne motijo. Ne z gorenjem, ne reciklažo.
Si prepričan? PHEVi bodo porabo še konkretno znižali. In sam se recimo dobro spomnim, kako mi je prvi jajček od avta žrl 8-9 litrov in konkretno svinjal, sedaj se pa recimo z 1.7t težko dizelsko kravo voziš s petimi litri na 100km. Ob tem, da je izpuh konkretno, konkretno, konkretno bolj čist. Je pa res, da nič kaj ne kaže na to, da bodo čez 30 let še vedno svinjali po svetu.Ampak tu se vsaj lahko kaj izboljsa, pri EV. ICE pa je ze carved in stone in prostora za napredek ni nikjer…
Pri meni bosta 2 do 3 gsma vzdržala življensko dobo enega avta. Pa daj na tehtnico 2 gsma in en battery pack. Ah no, potem se čudite da vas zmerjamo z EVangelisti.Delali so EV zaradi davkov, grde, neučinkovite, da le dokazejo kako so zanič. Le Tesla šla allnin ter pokazala da se da.
Baterije v telefonih, tablicah, compih itd pa nikogar začuda ne motijo. Ne z gorenjem, ne reciklažo.