Seveda... ampak za 600km na mesec ga 2-3x nafilaš doma... in potem je cena bližje 20€ na mesec. Če pa nimaš možnosti polnjenja doma, pač ostaneš na ICE.
Nisi še videl cen novih fosicev.pač razglabljamo, za 600 km na mesec pač ni računice v EV ker je v osnovi predrag, nakup sam.
ID.3 ima notri več prostora od Golfa. Po subvenciji je cena podobna.na katerem koncu? s tem da je level nizje id3 od golfa...bolj rang polota, noter pa plastični odlitek iz enga kosa.
Po face liftu, letos se je kar popravil.na katerem koncu? s tem da je level nizje id3 od golfa...bolj rang polota, noter pa plastični odlitek iz enga kosa.
Ja, pa 2.000 let nazaj so tud hodil iz Emone v Poetovio s konjem ali peš.... menda gremo naprej, ne nazaj z razvojem? Zakaj moram prebavit dražo zadevo za manj udobja? Ker se je nekdo v Bruslju odločil, da bo njegov kolega zaslužil? BS.Nehajte se zaradi Sončkov sekirat.
Jaz sem šel prvič na morje z vlakom v Pulo, pa je bila pot celo noč iz Maribora do Pule.
Pa po magistralni cesti do Zadara tudi nisi bil ravno v 4.urah.
Pa smo preživeli.
In ja lahko sem bulil samo v leseno tablico
Kot smo videli zdaj pri Northvoltovem bankrotu in si tudi ti že napovedal, z baterijami gre napredek noro v razmerju kapaciteta/cena in nam jih bodo zastonj v hrbet metali. Hvala ti res za suverene nezanesljive napovedi, čeprav morda nimaš pojma.Samo stvar časa. V manj kot desetletju bo že stroškovno tako, brez subvencij in kuponkotov.
Primerjaj primerljive modele, ne osnovnega Golfa z ID.3, ki je avtomatik, 2x močnejši, ima navi ipd. Pri Tiguanu takisto. Aja, ne moreš. Ni tako močnega Tiguana, kot je ID.4 v osnovi.nimamo se kaj menit
Poglej priponko 94977VS Poglej priponko 94979 7500 razlike.
Tiguan pa tak ne vem kdo to kupi za tak denar. Očitno ne rabijo prodajat.
In to ne ceneovno, ampak pri kvaliteti. Torej je kriva le nesposobnost (šefa, ki je odletel) ...Northvolt gre cugrund, ker so ga Kitajci deplasirali.