Okolju prijazni avtomobili

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.434
1.177
113
Če natančno pogledamo zakaj je panika: ker ne prodajo več toliko kot v najboljših časih in ker se jim kitajski trg manjša. To je to. Še vedno so dobički lepi, ampak manjši in že cvilijo.

Za razliko od kitajcev. Razen mogoče 3 izjem vsi tolčejo minus kjub državnim injekcijam.

Kaj se bo s vw zgodilo? Šel bo skozi dieto in prišel ven optimiziran, ampak z manjšim kitajskim trgom.
Pa saj je logično... Nemčija napove da bo ukinila subvencije - posledično se zadnji mesec prodaja dvigne ( tisti ki so oklevali še kupijo).
ko subvencij več ni prodaja logično upade. počakajo 2 mesca in začnejo grozit z zapiranjem tovarn da izsilijo/zlobirajo carine, pomoči/karkoli
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.447
984
113
No majstr, pa ti povej kako bo? Da slismo tvojo napoved in se (mogoce) se mi zasmejemo o_O. Pravis, da bo vse kot je blo? Dizli, bencinarji bojo ata in mama se naprej?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.463
1.034
113
Titograd
Saj ni hude filozofije kako spraviti EV avto v masovno uporabo: primerna cena, opremljenost in doseg. Pa da ga napolnim v 5 minutah, ne 30...

Dizel bo v gospodarskih vozilih ne samo ata in mama še dolgo časa, ampak tudi sestra, brat, ljubica, žena in še kaj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.482
6.821
113
Dizel bo v gospodarskih vozilih ne samo ata in mama še dolgo časa, ampak tudi sestra, brat, ljubica, žena in še kaj.
Poglej skozi okno in v medije. Ko bo dizel delal vec skode kot bo koristi ne bo druge kot da ga skenslamo. Alternative so. Je ceneje spremenit gospodarstvo ali vsako leto miljarde za posledice naravnih “nesrec”?
 
  • Haha
Reactions: jest5

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.366
6.130
113
ne demagogiraj...

pri gospodarskih vozilih pa eno pravilo velja še toliko bolj kot pri fizikalcih, ker emocije nimajo sploh nobene vloge in je torej tudi edino pravilo - z dizla ali biločesa se bo šlo na štrom ali bilokaj, ko bo to ceneje. Čas je denar, tudi to se bo vkalkuliralo, brez skrbi. In tako, kot to ve ene par žolčnih pajacov tu gor - noben šofer ne bo imel prava glasanja. Kar bo dobil, to bo vozil in nobeden ga ne bo nič vprašal.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.463
1.034
113
Titograd
Poglej skozi okno in v medije. Ko bo dizel delal vec skode kot bo koristi ne bo druge kot da ga skenslamo. Alternative so. Je ceneje spremenit gospodarstvo ali vsako leto miljarde za posledice naravnih “nesrec”?
Kot ti je nekdo že rekel: bo potonil, ko se bo splačalo. Razen nekaj vozil Pošte po centru mb in električnega busa ki tudi vozi v samem centru, še nisem videl resnega gospodarskega vozila v uporabi niti medkrajevno, kaj šele regionalno ali bognedaj, kontinentalno. Kar pomeni da bo na tem področju še dolgo tako kot je.

Kaj pa ko ne rabim kupiti povprečno 8k€ dražjega avta, niti 12-15k€ elektrarne? Zapeljem se na črpalko spotoma, ko pač avto javi da rabi gorivo, opravim v 5 minutah in nasvidenje za naslednjih 1000-1200km? Kako bo polnil ev nekdo v bloku?

Elektrike trenutno ne vidim kot neke zamenjave, ampak kvečjemu kot alternativo.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.463
1.034
113
Titograd
Bluziš. Trg je povedal svoje, za nadaljnje skupno večanje % ev vozil na cestah bo potrebno za svoj denar dobiti več. Nismo mi Norveška, ki mimogrede svoj zeleni prehod lahko gradi samo zavoljo velikih zalog nafte in ničesar drugega. Mi tega nimamo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.914
3.828
113

Zanimivo razmišljanje.

Treba je cene polnjenja nareti pregledne in tudi možnost plačila.
Ukinit kartice za polnjenje.

In omogočit švercerjem, da lahko sploh plačajo v gotovini.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.914
3.828
113
Ja za začetek, bi lahko država zamrznila cene polnjenja, na nivo gospodinjske elektrike vsaj AC polnjenje, pri DC pa jim mogoče doda 10¢ dodatne marže.
In za prehodno obdobje opravljalce polnilnic oprostiti plačila omrežnine.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.482
6.821
113
A se prehod na EV forsira zaradi zdravja ljudi, okolja in trajnosti ali ker je politikom dolgcas in ne vedo kaj bi?
 
  • Haha
Reactions: jest5