Okolju prijazni avtomobili

sad

Guru
24. avg 2007
20.655
9.308
113
Po johnijevo je to plansko gospodarstvo :).
Dobra stran recesije (če bo res prišla), bo naravno zmanjašanje potrošnje, kar pa je res eko.
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
985
1.006
93
Avto industrija itak rabi eno shujševalko kuro. Vsako leto so avti večji in bolj požrešni. Ceste pa vsako leto bolj zjebane, ker politiki ujčkajo rajo.
Opalit treba folk, BMW X5 in podobne krave, ni problema, nadomestilo za uporabo cest jurja letno in čao. Luksuz in onesnaževanje v imemu ega se bo pač plačalo malo več.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.824
1.736
113
Znova manj prodanih novih avtomobilov
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/avtomobilnost/znova-manj-prodanih-novih-avtomobilov/712898

Dobro…ljudje sledijo neki naravni krivulji…brez bev strahom se prvo spopadejo s hibridi.
Ampak ok, tak vec nikoli ne bo sel na ICE, samo se na be

Ja veš da. Med ice in hibridom je minimalna razlika. Med hibridom in ev pa ogromna. Imam hibrida, je malo bolj fancy ice. In si komot predstavljam it nazaj. Še na kraj pameti pa mi ne pade da bi šel na ev
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.045
1.125
113
www.adriamedia.si
Tole parkrat preberi in probaj doumeti, da se je šlo za uporabo resoursov od izdelave, itd. Ne samo za porabo. In da ekolog potem le ni tak hudo zelen, bio, eko. In jaz zagovarjam načelo, da se neko stvar čim dlje časa uporablja in če je le možno, potem tudi reciklira in to ponovno uporabi. Pa recikliraj ti baterijo od EVja. (aja, v prihodnosti se bo to vse recikliralo, ko bo tehnologija napredovala).
Baterija gre najprej (ajde, recimo po 10 ali 15 letih) v 2nd life reuse (fiksne baterije), potem pa v reciklažo.
Proizvajalci baterij se že zdaj borijo (in podpisujejo pogodbe) za kvote baterij oz materialov iz njihove prihodnje reciklaže, ker bodo morali v baterije vgrajevati določen delež recikliranih materialov. Bo še bitka med 2nd use in kar takoj reciklažo ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.655
9.308
113
Baterija gre najprej (ajde, recimo po 10 ali 15 letih) v 2nd life reuse (fiksne baterije), potem pa v reciklažo.
Proizvajalci baterij se že zdaj borijo (in podpisujejo pogodbe) za kvote baterij oz materialov iz njihove prihodnje reciklaže, ker bodo morali v baterije vgrajevati določen delež recikliranih materialov. Bo še bitka med 2nd use in kar takoj reciklažo ...
Lepe zgodbice. Sploh s konstantno menjavo sestav baterij in seveda ob šparanju nekaterih proizvajalcev, ki baterije zalijejo v škatlo. FuLL enostavno je to reciklirat.
Mi pokažeš praktičen primer, kam gredo na grand scale baterije iz recimo shitbox prve generacije Leafov? Teh bi moralo biti kar nekaj na trgu. Po tvoje bi se morali pobiti za njih.
Podpisovanje je lahko, sploh v smislu greenwashinga, da kupci avtomobilov lažje pozabijo na sranje, ki je v vozilu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

krko

Guru
5. sep 2010
2.521
1.176
113
Še nikoli točil zjutraj.
Vedno direktno po službi na lokalni črpalki, 70l, 3min max in sem ready za naslednjih 1300-1400km.

prenos.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0