Okolju prijazni avtomobili

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.422
9.166
113
mal posredno absurdne scene
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.391
6.553
113
vv, tesla je v preteklem tednu ali dveh odprl dve novi lokaciji 250kW polnilnic: novo mesto in koper.

Krško in Žirovnica pa sta odprta tudi za ostale znamke z CCS priklopi.
 
  • Ljubezen
Reactions: LarryClay

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.373
5.889
113
pri taščici
Ja, saj potem pa dobite kontra, pa takoj jok in stok..
 

Priponke

  • Screenshot_2024-04-26-16-18-56-236_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_2024-04-26-16-18-56-236_com.facebook.katana.jpg
    573,6 KB · Ogledi: 63

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.351
3.441
113
Nekaj bom napisal.
Na Lidlu ni več zastonj polnjenja.
Je pa sedaj hitrejše v večini.

In nič ne bom več videval Tesel model 3 pred Lidlom v Borovi vasi, Maribor.

 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
875
877
93
Pa Kitajci.
To samo kaže, da imajo v Fordu velik problem in da je problem pri njih. In če ga ne bodo rešili, so ga dolgoročno opleli.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.676
1.598
113

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
875
877
93
Članek par reči ne upošteva.
Avti za kitajski trg, niso isti, kot za eksport trg.
Nobena roba na kitajskem, niti Xiaomi telefon, ni iste kvalitete za domači kitajski trg, kot je za izvoz, sploh na razvite zahodne trge. Razlike so pa dramatične.
Tako dramatične, da obstaja trg uvoza robe kitajskih znamk iz Evrope nazaj na Kitajsko.
Oglaševane cene na Kitajskem so podobno kot v ZDA, brez davkov in dajatev. V EU je tako oglaševanje prepovedano.

Drugače pa ja, kitajci imajo cenovni luft. Ki ga bodo tudi potrebovali kot neuveljavljene znamke. Še nobena nova znamka ni na Zahodu uspela zgolj z navitimi cenami. Najprej so bile nizke cene. Potem, ko si z nizkimi cenami pridobil trg in zaupanje, potem si lahko gradil naprej.
Del cene bo moral tudi iti v višjo poprodajno podporo. Kar si lahko garancijsko zavrnil na Kitajskem, v ZDA verjetno ne boš.
V Avstraliji ti bo pa lahko tudi za 5 let star problematičen avto s 150 jurji km sodišče dosodilo, da vrneš originalno kupnino v celoti, ker ne zadostuje osnovnim kakovostnim kriterijem, ki jih zakon veleva.

Marketinško pa itak lahko imajo v cenikih višje cene, pa se potem igrajo z akcijskimi ponudbami in popusti. Konec koncev se je to Renault pri nas špilal 20 let.

Na koncu pa itak štejejo samo realne prodajne številke in pa zadovoljstvo strank.
Konkurenca je pa vedno dobra.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.330
955
113
Članek par reči ne upošteva.
Avti za kitajski trg, niso isti, kot za eksport trg.
Nobena roba na kitajskem, niti Xiaomi telefon, ni iste kvalitete za domači kitajski trg, kot je za izvoz, sploh na razvite zahodne trge. Razlike so pa dramatične.
Tako dramatične, da obstaja trg uvoza robe kitajskih znamk iz Evrope nazaj na Kitajsko.
In kaj mi dobimo? Boljšo ali slabšo robo?
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
875
877
93
Boljšo kot Kitajci na domačem trgu.
A bo to dovolj za naša pričakovanja, pa bo pokazal samo čas.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.676
1.598
113
Zakaj ti avtomatsko misliš da so vsi hajterji, ki se ne strinjajo s tvojimi in muskovimi debilizmi?