Okolju prijazni avtomobili

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.573
11.548
113
servisi za nov reno 5. fsekanci
Strošek servisov do 100 tisoč kilometrov oziroma pet let znaša okrog 550 evrov. Prvi servis je obvezen po enem letu, nato pa le na vsaki dve leti. Dokaj visok (1.730 evrov) je znesek za petletno garancijo (tovarniška garancija je dve leti).
 
  • Wow
Reactions: novaa

sad

Guru
24. avg 2007
21.419
10.111
113
Sem skoraj kupil eUp - mi je tazadnji ušel za las. Sem predolgo razmišljal, in to ravno zaradi 130 km/h najvišje hitrosti. Ne rabim 230, ampak tam nekje 140 - 145 po števcu bi pa imel. Da se lahko pelješ po/malo čez omejitev na kratkih AC razdaljah (Grosuplje, Domžale, Vrhnika, Kranj ...). Na taki razdalji je vseeno, če ima zaradi tega manjši doseg. Sicer časovno nič kaj dosti ne prihraniš, ampak meni je pač fajn, da lahko je še nekaj bufferja okoli omejitve. Zato ni eUpa doma, niti zdaj, ko so rabljeni kar ugodni.
Očitno imamo različne kriterije, kaj je odločno. Ker jaz sem ga kar nekaj časa vozil in po nekje 90km/h je zadeva bolj boga. Pa tudi že prej ni ravno nek presežek. Slabih 12 sekund do 100km/h. Res buta.:valjamse:
In ja, 12 jurjev je res ugodno za 5 let star kupček pločevine, v kateri se voziš kot vreča krompirja v prtljažniku. :valjamse:
PS: leta 2020 je bila cena 12 jurjev top za nov EV.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.644
7.105
113
Jasno je da je pri eUp omejeno, material bi komot dosegel visjo hitrost. Ni to ice ki mu sfali obratov…
Na fb je en frik ki je Volta nekako pohekal da leti preko 200, ceprav je osnova max 160
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.641
1.328
113
Očitno imamo različne kriterije, kaj je odločno. Ker jaz sem ga kar nekaj časa vozil in po nekje 90km/h je zadeva bolj boga. Pa tudi že prej ni ravno nek presežek. Slabih 12 sekund do 100km/h. Res buta.:valjamse:
In ja, 12 jurjev je res ugodno za 5 let star kupček pločevine, v kateri se voziš kot vreča krompirja v prtljažniku. :valjamse:
PS: leta 2020 je bila cena 12 jurjev top za nov EV.
To lahko napiše samo nekdo ki si ni nikoli lastil atmosferskega bencinarja tam od ranga 1.0 do 1.6... ..
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.419
10.111
113
Jasno je da je pri eUp omejeno, material bi komot dosegel visjo hitrost. Ni to ice ki mu sfali obratov…
Na fb je en frik ki je Volta nekako pohekal da leti preko 200, ceprav je osnova max 160
Seveda, ti si pravi tehnični inženir in veš točno vse kaj in kako. To hekneš in je. 200ka notri.
To lahko napiše samo nekdo ki si ni nikoli lastil atmosferskega bencinarja tam od ranga 1.0 do 1.6... ..
Moj prvi avto je imel 60KM, atmosferc. Pa nekaj avtov po tem so bili tudi atmosferci.
Včasih je vseeno treba malo gledati realno, ne pa apčutkih. In 12 sekund do 100 je žal dokaj bogo.
Če se boš pa bolje počutil pa lahko greš nazaj do konjske vprege in potem bo eUp res pravi dirkač.
Pa da ne bomo po nepotrebnem zapeli. eUp je popolnoma zadovoljivo hiter za tisto čemur je namenjen. Ampak do tega smo prišli potem ko je nekdo omenil, da pa bi on pri 130km/h potegnil in se umaknil projektilu :valjamse: . Ja, res se bo umaknil.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.554
7.203
113
pri taščici
servisi za nov reno 5. fsekanci
Strošek servisov do 100 tisoč kilometrov oziroma pet let znaša okrog 550 evrov. Prvi servis je obvezen po enem letu, nato pa le na vsaki dve leti. Dokaj visok (1.730 evrov) je znesek za petletno garancijo (tovarniška garancija je dve leti).
Se pravi 2280 za 5 let garancije oziroma 10% kupnine.
Baterija in motor imata 2/5 let garancije al 8 brez doplacila, samo servisna potrjena?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.838
4.479
113
Itaq je podaljšana garancija pri njihovem financiranju v ceni.
Če se splača ali pa ne pa naj vsak sam presodi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.457
1.280
113
Rad bi razumel, zakaj tak limit. Avto po mojem brez problema lahko stegne čez 150 km/h z 83 konji.
Se pa strinjam, da načeloma to ni avto za divjanje. Za občasno kaj prehitet na avtocesti, pa dovolj.
WLTP, vpliiv na porabo, ni treba daljšega prestavnega razmerja v reduktorju (kar pomeni da je avto bolj živahen, pa tudi varčen pri nižjih hitrostih) ... Je kar nekaj plusov. AMpak noben ne odtehta minusa, da je 130 pač malo premalo, tudi za "mestni" avto.. Vsaj zame.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.457
1.280
113
Očitno imamo različne kriterije, kaj je odločno. Ker jaz sem ga kar nekaj časa vozil in po nekje 90km/h je zadeva bolj boga. Pa tudi že prej ni ravno nek presežek. Slabih 12 sekund do 100km/h. Res buta.:valjamse:
In ja, 12 jurjev je res ugodno za 5 let star kupček pločevine, v kateri se voziš kot vreča krompirja v prtljažniku. :valjamse:
PS: leta 2020 je bila cena 12 jurjev top za nov EV.
Koliko ima do 100 pa kak polo ali clio z osnovnim motorjem? Pa še kvačkat moraš in kuplngo brcat.
za 12 jurjev (po odšteti subvenciji) pa dobiš 2 leti star EV z 10 tisoč kilometri, lepo opremo in dovolj (pozimi 200, poleti 250 cca) dosega. In se ve voziš kot vreča krompirja, ker je prav prijetno vožnja. Me nič ne moti, ko se iz mojega službenega presedem.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.210
9.718
113
Koliko gre eUp? Pa so bili razgrabljeni v 1 uri.
Za razliko od alterašev, ki morajo imeti doseg 1200km in hitrost vsaj 230km/h, se plebejci vozimo normalno in nam je jasno, da MESTNO JAJCE ne rabi it 230km/h in bomo pač tudi z limitom 130km/h preživeli. S 130km/h pa lahko brez težav tudi tovornjake na AC prehitevaš.
Elektrika bi itak mogla it prvo v ta mala mestna jajčka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Robert

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.210
9.718
113
WLTP, vpliiv na porabo, ni treba daljšega prestavnega razmerja v reduktorju (kar pomeni da je avto bolj živahen, pa tudi varčen pri nižjih hitrostih) ... Je kar nekaj plusov. AMpak noben ne odtehta minusa, da je 130 pač malo premalo, tudi za "mestni" avto.. Vsaj zame.
No z mini avtom ni glih 150 za vozit. Pri malem mestnem je men važno da se do 70 izstreli, kar je več je že vseeno. Trenutno mi te stvari odlično pokriva Smart igračka.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.838
4.479
113
Screenshot_20250308_200816_Drive.jpg


Hrvati majo pa 13% DDV na elektriko.
LoL
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

sad

Guru
24. avg 2007
21.419
10.111
113
Koliko ima do 100 pa kak polo ali clio z osnovnim motorjem? Pa še kvačkat moraš in kuplngo brcat.
za 12 jurjev (po odšteti subvenciji) pa dobiš 2 leti star EV z 10 tisoč kilometri, lepo opremo in dovolj (pozimi 200, poleti 250 cca) dosega. In se ve voziš kot vreča krompirja, ker je prav prijetno vožnja. Me nič ne moti, ko se iz mojega službenega presedem.
Zakaj si pa sedaj privlekel noter osnovnega Clia, Pola? Pisal si o poskočnosti do 130km/h eUpa, ne Clia. Lool.
Ja, res je lepa oprema, sploh ko moraš vsakič telefon priklapljat na kabel. Čudovito. In ja vem, problemi prvega sveta.
In še tole: to, da tebe ne moti, ko se presedeš iz službenega, še ne pomeni, da nisi noter kot vreča krompirja. Pa zvočna izolacija je res prav čudovita. Fenomenalna. Praktično Phantom like.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.644
7.105
113
Potem tudi ne pomeni nic to kar ti pises…pac razlicna mnenja in to ne pomeni da so od drugih mnenja napacna. Trg pa bo pokazal kaj si misli preko prodajnih stevilk. Jaz osebno bi pa rad videl do imajo vozniki nad 70 v lasti take avte, kot pa tesle s 300+ KM. No…starejsi in tudi mladi vozniki.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.419
10.111
113
Glej, ev butli lahko imate alternativna dejstva, ampak nekaj so dejansko izmerljivi podatki, pa lahko bljuvate kar želite.
In eUp je super avto za tisto čemur je namenjen, ampak ne mi o nekih hudih pospeških govoriti. Lahko nategujete YT napumpance, jaz sem ga dovolj vozil, da se samo nasmejim ob tem. Hotel sem opozoriti na to dejstvo, ampak očitno EV butli vete več, tak da bom odnehal. Itak sem bedak, da sploh izgubljam čas z vami.