Okolju prijazni avtomobili

19. jul 2007
2.908
1.621
113
Meni res ni jasno kako ste lahko neakteri tako pametni, tisti ki delajo strategijo z OVE so že naračunali koliko net-metering SE omrežje lahko normalno prežveči, a se vam ne zdi?

Bojim se, da je pripomba "Papir prenese vse." bolj na mestu.
Bojim se, da je bila izvedljivost povsem na dnu prioritenega seznama, ko so bili v igri prilagajanje evropskim načrtom o zelenem prehodu, pa povsem konkretnim razmislekom, kar pomeni 10 prodanih SE za lastni TRR , ....
Da ne omenjamo tega, kaj pri takšnih odločitvah pomeni zadevanje, da težave lastnih odločitev prizadenejo druge (da se vse pri tebi zaključi tisti trenutek, ko pade denar na TRR s prodano SE, težave s SE se pa šele prično, pa drugi se bodo morali ubadati z njimi).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in mosseero

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.779
847
113
To je problem današnje družbe, vsi vse vejo, potem pa izgublajmo kompas, pa ena oblast v eno smer pa druga oblast v drugo... Dokaz kaj se da nrediti nam bo lepo servirala Kitajska, ampak se bojim da bo takrat že malo pozno za usmerjat kompas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in darjan

sad

Guru
24. avg 2007
21.241
9.871
113
Lastnik SE ima z netmeteringom pokrito le kompenzacijo porabe električne enrgije. Zakaj naj bi drugi pokrivali njegov prenos elektrike iz in v omrežje? Zakaj naj bi drugi pokrivali hrambo energije? Ker če bo kaj za hraniti lokalno bo to produkcija lokalnih SE.
Subvencija v SE ni bila zaradi dobrobita posameznika, ampak zadostiti ciljem EU, vlaganju zasebnega kapitala v kaj bolj koristnega kot da leži na banki, s časom pa bo država to vse obdavčila, dodatno računala, spremenila zakonodajo.
Predlagam, da si prebereš pogodbo o netmeteringu. Zadeva je bila pač politično/ekonomsko dorečena in zato se je pa sedaj ob izteku tako povečalo povpraševanje, ker je dejansko bila zgodba to good to be true. Tako da, malo težko bodo obesili kaj večjega gor, ker bodo verjetno tožbe padale.
Kakorkoli, zato ker zadeva ni bila dobra za EE sistem je bila v ostalih državah že zdavnaj zaključena, sedaj pa tudi pri nas.
Bodo pa baterije rešile zadevo. Pa se bo spet fuLLA splačalo. :valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in jonny77

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.271
7.045
113
pri taščici
Lastnik SE ima z netmeteringom pokrito le kompenzacijo porabe električne enrgije. Zakaj naj bi drugi pokrivali njegov prenos elektrike iz in v omrežje? Zakaj naj bi drugi pokrivali hrambo energije? Ker če bo kaj za hraniti lokalno bo to produkcija lokalnih SE.
Subvencija v SE ni bila zaradi dobrobita posameznika, ampak zadostiti ciljem EU, vlaganju zasebnega kapitala v kaj bolj koristnega kot da leži na banki, s časom pa bo država to vse obdavčila, dodatno računala, spremenila zakonodajo.
Ker je politika take pogoje zapisala v netmetering pogoje.
Ce jih sedaj spreminja, ko je od ljudi spulila denar, je to neke vrste goljufija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.271
7.045
113
pri taščici
A ja? Kdo ti prodaja meglo?
Reduktor na elektro Koni rabi navadno olje za ročne menjalnike.
Evo iz uradnega servisa cena par let nazaj (januar 2022)

Poglej priponko 96405

22,05 + 22% DDV = 26,90 EUR na liter.

Če se sedaj prodaja po 50 EUR plus, potem pa jim čestitam. :oops1:
Super
Edino v moji servisni pise 70 in ne 75.
So imele nekoc drugacno olje?
Al so pac nekaj podobnega notri vlili.
7t dobiš na vsaki pumpi za drobiz, 70 pa...
 

Priponke

  • IMG_20250128_162922.jpg
    IMG_20250128_162922.jpg
    134,4 KB · Ogledi: 17

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.271
7.045
113
pri taščici
Itak, sej je jasno. Vse se placa, cist vse. Zato pa mam mantro, da ce ze plačam, naj bo vsaj a. dobro, b. zdravo. Ce nikoli nisem kadil etc, ne mislim zdaj (ko lahko izbiram) placevati za podobno zastrupljanje. Seveda to potegne nekaj za sabo in s tem se je potrebno sprijaznit (ce je volja, pri meni je). Baterije v traflcu bi morale bit pa kar sestavni del. Jebiga, je toliko prednosti, da ni kaj pametovati. Seveda ne v vsakem traflcu, ampak to je nadgradnja omrezja, za to mora v duhu cimboljsega vzdrzevanja/stabilnega delovanja skrbeti upravitelj omrezja (SO-DO al kaj so) in to sam, brez da nas prca, ce bi kupil baterije pa to. To mora bit del omrezja, nevidno in da samo dela (ravna spice, stabilizira, kompenzira viske...). Seveda baterije stanejo, ampak saj imajo denar (ga leta jemljejo od nas prav za namen vzdrzevanja omrezja). Bo kaksno leto pac malo manjsi dobicek, je kaj narobe s tem? Se vedno bo dobicek. Pa tud sej niso privat firma (zaenkrat se ne)... kaj se res gremo? Ne pa da se nic oz. dela res samo najnujnejse, toliko da omrezje ne poklekne, ostalo pa samo dobicek in filanje zepov. Ne vem za vas, z mojega pogleda se tocno to dogaja ta trenutek, ze nekaj casa. Vse se prelaga na koncne uporabnike... pa famozni bloki, omreznina... Kaj ce nam dodatna NEK, ce ne moremo niti obstojece energije pretakati do koncnih uporabnikov? Ce smo limitirani k ribe v akvariju s porabo. Mi lahko kdo to razlozi? Saj vse lepo, samo ne vem za vas, sam sem mnenja, da tako vec ne more iti. Stvari grejo naprej in enkrat bo treba rec bobu bob. Cimprej! Pa tud ce kdo leti s polozaja, mi je cist vseen.
NEK rabimo za nafilat zepe v naslednje pol stoletja
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.271
7.045
113
pri taščici
Problem netmeteringa je v ogrvanju pozimi na elektriko in v porabi elektriki takrat ko so viski (predvsem poleti vetrovni vikendi, ko nam veternice zafilajo omrežje s zastonj elektriko)
V dobi ko ima vsak 100 aplikacij na telefonu, ko imamo 5CB, je treba samo ceno ustrezno prilagoditi proizvodnji.
O tej prilagoditvi obvestiti porabnike in bo hitro manj negativnih cen elektrike. Dokler pa bomo imeli ET ali pa VT in NT in razlike med njima manj kot 20% se bo pa ljudem fuckalo kdaj bodo polnili avto.
Ko bo cena elektrike v 1.CB pol evra, v 5 pa 1c bo pa marsikdo v 5CB vstekal avto namesto 1.
Moj ekektro ponuja moznost "prožnost"
Je kdo izkoristil to možnost?
1x sem povrsno bral kaj naj bi to pomenilo, ampak ko sem potem videl zneske ki naj bi jih ta možnost prinesla sem videl da nima smisla.
Se je kdo kaj vec ukvarjal s tem?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.071
6.270
113
MrDaco to je vse bull?

Polovico kitajcev je že na EV, Norvežani, Tesel tudi ni več zanemarljivo malo, hibridov malo morje.... ampak jaz (z izjemo v koronskih časi) ne vidim niti najmanjšega, pazi poudarjam NAJMANJŠEGA napredka:

1738147020413.png
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.015
1.923
113
Polovico kitajcev je že na EV, Norvežani, Tesel tudi ni več zanemarljivo malo, hibridov malo morje.... ampak jaz (z izjemo v koronskih časi) ne vidim niti najmanjšega, pazi poudarjam NAJMANJŠEGA napredka:

Poglej priponko 96440

Ne širi dezinformacij in lažnih grafov, ker te bom prijavil lokalnemu fektčekerju.
Vsi mediji in politika mi pravijo, da bom rešil svet, če kupim ev in sončne panele. Zato nehaj zavajat
 
19. jul 2007
2.908
1.621
113
Polovico kitajcev je že na EV, Norvežani, Tesel tudi ni več zanemarljivo malo, hibridov malo morje.... ampak jaz (z izjemo v koronskih časi) ne vidim niti najmanjšega, pazi poudarjam NAJMANJŠEGA napredka:

Poglej priponko 96440
Pa so grafi tako lepo samorazlagajoči. Zelo lepo se vidi, da je povsem možno emisije konkretno znižat, samo eno lepo gospodarsko krizo rabiš (2009) ali pa COVID (2020).

Presečna množica zagovornikov zelenega prehoda ter protikapitalističnih borcev je pa kar znatna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.344
7.060
113
V nevarne vode plujete z to vaso anti EV. Zdaj ze pravite da ne rabimo skrbet zaradi co2 ker itak kitajska naredi vec skode kot mi koristi.

ce kaj, nam ravno narava zadnja leta dokazuje s cim se igramo