Okolju prijazni avtomobili

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.489
4.253
113
Povej to tistim, ki so bili nekaj dni brez elektrike ob žledolomu.
Jaz meščan blizu električne razdelilne postaje za jug Maribora nisem bil.
Saj pravim, da za na Balkan obvezno dizla.
Po vasi fjakat pa ne.

Pa če že rabiš obstaja tudi rent a car, ki je cenejši kot menjava DPF filtra na Mercedesu.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.489
4.253
113
Ne lučka jim gori, pol pa majstor naredi dpf off.
No zadnji čas, da tehnični pregledi začno izvajat kontrolo nad tem.
Ker do tedaj ne bo preskoka v glavi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.097
9.744
113
Ne lučka jim gori, pol pa majstor naredi dpf off.
No zadnji čas, da tehnični pregledi začno izvajat kontrolo nad tem.
Ker do tedaj ne bo preskoka v glavi.
Spet eno samo sranje in pavšalizacija in še to nepravilna.
No, poglej malo delež prodaje dizelskih vozil v zadnjem desetletju in še enkrat napiši, da do takrat ne bo preskoka v glavi.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.190
756
113
EU
Misljeno kot avtomobili, electric vehicle.
Kar je bilo pred 100 leti je samo v teoriji enako kot zdaj, v praksi pa zelo drugace
Tako kot ima ice bore malo enakega s tistim izpred 100 let
Ok neki se hecat no.:zavijazocmi: EVje smo fural pred 100 leti na polno, dokler jih ICE na koncu ni premagal. Zdaj gremo drugi krog z EV. Zih smo na tem forumu to že predebatiral.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.190
756
113
EU
Kaj bluziš zdej, pred 100 leti smo normalno vozili serijske EV, torej avte z elektromotorji in baterijami.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.885
9.480
113
Koliko časa so "moderni" ICEji?

Pri EV se čaka na preskok pri baterijah, oz tu se optimizira, današnje so veliko boljše, kot tiste izpred 15 let. Pa tudi bolj varne. Potem pa je tu še eokonomika oz cena, ko bo to zraslo na masovno proizvodnjo bo cena tudi padla.
Govoriva o modernosti ali tehnologiji?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.085
7.013
113
Kaj bluziš zdej, pred 100 leti smo normalno vozili serijske EV, torej avte z elektromotorji in baterijami.
Ja, ampak tehnologija takrat ni bila zrela konkurirat ICEjem. Poleg tega pa so tudi naftni lobiji bili v ozadju, ker je prišel čas industrilizacije in je bilo nafte na pretek.

In nihče ni razmišljal, da bo to pahnilo planet v klimatske spremembe in da bo ubijalo ljudi in da bo poleg kar diktatorjev ki bodo živeli na ta račun, ipd, etc.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.085
7.013
113
1734683813601.png
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Zdej pa poveži tržni kapital oz. vrednost delnice s prodajo oz. prodanimi vozili, prodajno in servisno mrežo ipd. in ti bo jasno da nekaj ne štima. Ne more imet firma ki proda/proizvede malenkost manj vozil kot Suzuki/Maruti, 20x večjo tržno vrednost. Ja?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Cca. 85% vrednosti Tesla podjetja predstavlja prodaja vozil, 15% je vsega ostalega. Toyota recimo tudi ni samo toyota avti, imaš noter vse od bančništva, par večjih proizvajalcev avtodelov (denso, aisin, ...), par drugih znamk ipd. Toyota proda cca. 5-10x več vozil kot Tesla trenutno, ampak vseeno je toyota 3x manj vredna na borzi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in MrDaco

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.085
7.013
113
Pomeni je investitorjem najbolj zanimiva tesla, pa četudi toyota proda toliko več. Kaj ti to pove?