Ne vem, eni pišejo drugače...Ni nujno. Poglej Toyoto, ki ma hibride v malem prstu.
Ne vem...
Ne vem, eni pišejo drugače...Ni nujno. Poglej Toyoto, ki ma hibride v malem prstu.
seveda ni, 80kilo za avto dat moraš biti next level, tudi po možganih... ali pa firme in spji ki nabijajo stroške in je vseeno.. samo da se državo obrne
Potrjujem! Avto stoji eno leto, če sem ga redno tedensko na sprehod vozil je še šlo; prvič "crknil" aku po pol leta, zdaj drugič. Ko ga jabe!
Daj še enkrat preberi kar je Darjan pripel. Govora je o 12V akuju, ki stane 200€ in je velikosti malo večjega moped akuja.Ti govoriš o 12V akuju, in v isti sapi da si ga moral 1x tedensko na sprehod vozit? WTF, zakaj imaš potem avto, če ga "moraš" enkrat na teden vozit, a ga maš v dnevni sobi da ga gledaš ali kaj.?
To kar piše EV-clinic pa je glede visokonapetostne baterije in ja, se utrudi če jo maltretiraš, nikakor pa ni to tak problem kot pa EV clinic napihuje, konec koncev ti Toyota garantira 10 let, da bo baterija delala.
Daj še enkrat preberi kar je Darjan pripel. Govora je o 12V akuju, ki stane 200€ in je velikosti malo večjega moped akuja.
Zakaj pa ta Yaris stoji v garaži brez tablic te pa nič ne briga!
Brihtol!Zakaj bi bil komentar nekega Luka (si to morda ti?) na facebooku od EV-clinic kakorkoli relevanten?
Vsak sodoben avto, ki ti stoji v garaži je dobro priklopit na 12V polnilec.
Dej za svoj Ameriški jajc pogooglej mal. Po mestih po svetu, tudi v Ljubljani se najde kak, pa taksisti kruzajo v Toyotinih hibridih s 7 mestnimi ciframi na števcih...
Omejitve imamo že od kar so ceste zgrajene. Če pogledaš preko meje k Avstrijcem imajo omejitve zaradi hrupa ponoči, proti Dunaju vem da je "eko" omejitev 100 itd. Redkokdaj si na naših AC srečen če lahko sploh voziš 130. Regionalne omejitve so take, da te srat pritisne. Da ne omenim, da bi veliko več koristi bilo če bi bile omejitve na daljše razmake, ne pa da imaš na razdalji 300 metrov 3 table, ki si nesmiselno sledijo 60->70>50. Tako bi bila vožnja brez zaviranja in pospeševenja bolj ekonomična. Kar se tiče teže pa je dejstvo, da so avti vedno varnejši, vedno bolj čvrsti. To seveda prinese težo. Je pa res da Polo je že velik kot je bil Golf 2. Pač tudi civilizacija gre naprej in vožnje kot v kočiji ali konzervi za tune si ne želimo več.jaz sem tudi mnenja, da bi morala iti EU v omejevanje velikosti avtomobilov, kubaturi, hitrosti na avtocestah... S tem bi naredili več kot nasilna elektrifikacija
Manjši + lažji avtomobili + manjša hitrost = manjša poraba = manjša onesnaženost
Tako pa je že trenutni Polo v velikosti Golfa 4, da o masi ne govorim....
Lahko bi tudi kaj o življenjski dobi naprav, ne pa da vse crkne po pretečeni garanciji... Kako se naj gremo EKO, pa zeleni, če pa vse načrtno crkuje
Se komu sanja, kaj bi tole bilo? Ne spremljam scene, ampak sem ga parkrat srečal, kot ena žaba... ima pa švedske tablice
Poglej priponko 95402