Okolju prijazni avtomobili

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
To kar kliče po novi rešitvi - višji obdavčitvi polnjenja doma oz. elektrike za gospodinjstva. Vse v imenu eco green. Da bo fer za vse, za vse drago.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Samo butl gleda samo ceno goriva/elektrike brez vseh ostalih stroškov. Trenutno EVje tepe izguba vrednosti.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.503
4.273
113
Samo butl gleda samo ceno goriva/elektrike brez vseh ostalih stroškov. Trenutno EVje tepe izguba vrednosti.
Glede na to da ti kar lep košček avta plača država se ni preveč za sekirat.

Screenshot_20241122_100035_Chrome.jpg


Cena novega pa 27800 €, če ne računaš še ugodnejšega financiranja in vožnje za samo 3€ na 100 km
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Samo butl gleda samo ceno goriva/elektrike brez vseh ostalih stroškov. Trenutno EVje tepe izguba vrednosti.
Koliko ljudi pa dejansko gleda na to, da bodo čez X let avto dobro prodali? pomoje ne kaj dosti, razen alter elita, ki menja na 2 leti. Po 10 letih pa je vseeno ali dobiš 3 ali 5k za rabljenega...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.195
758
113
EU
Jaz za ta avto zgoraj kot novega ne bi dal več kot 20k rajši manj. To pač ni vredno tega denarja. Kako so to sploh izračunali? Vrednost avta 7500 evrov ostalo stroški razvoja, marketinga, marža, korupcija?!?:oops1:
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0 in Kamele0N

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.896
6.058
113
Koliko ljudi pa dejansko gleda na to, da bodo čez X let avto dobro prodali? pomoje ne kaj dosti, razen alter elita, ki menja na 2 leti. Po 10 letih pa je vseeno ali dobiš 3 ali 5k za rabljenega...
Tisti ki na par let menjujejo sigurno gledajo na prodajno vrednost rabljenega. Jaz sicer ne, ker se bolj držim opcije da furam dokler gre in dokler ne začne razpadat. Tako da sem v življenju menjal bore malo avtov in me prodajna vrednost res ne skrbi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Jaz za ta avto zgoraj kot novega ne bi dal več kot 20k rajši manj. To pač ni vredno tega denarja. Kako so to sploh izračunali? Vrednost avta 7500 evrov ostalo stroški razvoja, marketinga, marža, korupcija?!?:oops1:
Pomoje isto kot v vsaki branži, raziskava trga - za koliko se lahko max nekaj prodaj, da podjetje čimveč zasluži. Potem pa ko pride konkurenca pa padejo cene.

Saj za tebe niso prodajne cene vedno samo cene materiala + delavcev + razvoja? si pozabil da smo v kapitalizmu?
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Misliš.
Upam da še nekaj časa ne.
Ne dajte se Slovenci, ni ga cenejšega prevoza kot 2,0 Tdi Audi A4
Ne mislim, sem siguren. Ponovila se bo zgodba diezl/bencin. Vožnja z dizlom je bila cenejša točno tako dolgo, dokler ni količina dizlov dosegla "kritične mase", ki se jo je splačal obdavčit. Potem pa je dizel (gorivo!) kar naenkrat postal dražji.
In konkretno trčen je tisti, ki misli, da če gre 50 ali več % avtov v EV, da se bo vlada odpovedala prihodku, ki bo zmanjkal pri bencinu in dizlu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Boš boš, ko pač ne bo druge izbire. Saj salonitk tudi ne moreš več kupit, pa so veliko manj škodljive, kot ICEji...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.229
863
113
To kar kliče po novi rešitvi - višji obdavčitvi polnjenja doma oz. elektrike za gospodinjstva. Vse v imenu eco green. Da bo fer za vse, za vse drago.
ne gre za eco green, ampak zgolj zato, da si država pri prodaji goriv odreže bogat delež pogače na račun DDV in trošarine. pri polnjenju EV doma te pogače ni. dokler je bil delež EV še majhen, to ni bil problem, z večanjem števila EV pa bo država hitro poiskala način, kako to spet pobrati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Kamele0N

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.279
1.257
113
Država ima tudi velike stroške zaradi izkoriščanja in uporabe fosilnih goriv.
Milijarde za okoljsko škodo, da ne omenjam futranja zdravstvene blagajne iz naslova zdravstvene škode.

Davki na prevožen kilometer pa pridejo. In bodo usekali vse v prihodnosti. Tudi takrat obstoječe (še) obstoječe izpuharje.
Vmes bo tudi nekdo zbral jajca in usekal nepremičninski davek na prazna "naložbena" stanovanja in nepremičnine. Sploh ko bo negativna demografija usekala. Ljudi bo dramatično manj, prevoženih kilometrov za colngo tudi manj, naložbena stanovanja pa še vedno nezasedena, pa še vedno izvajajoča nabijanje cen.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: darjan in MrDaco