Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.925
9.494
113
Ogromno. Saj vidiš kraviziran vozni park. Cena kraviziranega vozila napram ne-kraviziranem je okrog +20%, podobno poraba goriva kraviziranega vozila.
Isto gre potem za servise, pa gume za kravizirane avte.
Ima se, može se.
Če bi cene bencinov realno šle gor, bi se avti skrčili. Tako, kot se je zgodilo v ZDA tekom 1970ih. Ko so iz ladij z V8 motorji ljudje poskalali na VW hrošče in Honde s 5x manjšo kubaturo in porabo ter stroški.
Tebi je youtube konkretno kraviziral možgane, ker take budalaštine pišeš, da je veselje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Kako bo z dodatnimi stroški čez n let pa itak noben ne ve. Lahko ti tudi na dieslu crkne za par jurjev takoj po poteku garancije (DPF,turbina, šobe,...).
Kako se ne ve? Pri Toyoti menjavajo baterije že pred 200.000 km, pa naj bi bila daleč najbolj zanesljiva. Tako da, vse ostalo bi moralo biti še slabše.
Sicer pa imaš nekje tukaj napisano izkušnjo uporabnika, ko je pač poraba višja (ker elektromotor zaradi zmahane baterija manj pomaga), ampak jim dol visi. Službena kola pač. Torej, na koncu prideš do tega, da plačaš nekaj več za hibrida, ki potem porabi minimalno manj, hkrati pa požre toliko več resoursov, ima manj prostora, je težji, itd. Pravo EKO varčevanje.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.298
1.273
113
Sem imel Toyota hibride z 200 k km+, pa so še vedno vozili in imeli nižjo porabo od klasike.

Glavna poanta Toyote hibrida je itak motor z Atkinsonovim ciklom, ki ima višji izkoristek.
Elektro-motor in baterija sta pa tam, za zamašitev njegovih slabosti, nižjega navora in moči. Plus seveda še benefit regenerativnega zaviranja in s tem "recikliranja" zavorne energije, ki bi bila izgubljena. Plus zadeva je enostavno narejena, da deluje kot brezstopenjski avtomatski CVT menjalnik brez dejansko CVT menjalnika.

Tisto, kar je pod vprašanjem so pa priključni hibridi. Niso ne tič, ne miš. Za leto 2024, neustrezna rešitev. Za 15 let nazaj pa še sprejemljiva, ker so bile baterije per kWh 5x dražje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gasper008 in krava

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Sem imel Toyota hibride z 200 k km+, pa so še vedno vozili in imeli nižjo porabo od klasike.
Seveda so imeli nižjo porabo, saj je elektromotor še vedno dobil nekaj energije iz baterije. Ampak, ko daš v ozir še porabo resursov za to, da ima nekaj manjšo porabo, potem se je za vprašati, kdo je (eko) bedak.
Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.
Ja, 3 jurčke, ka te pa je to za Alteraša. Dve kosili in ena večerja.
Oz. ena malica, ko ti Joža z baterijo s Temuja zrihta za en senvič s Poli salamo.
In še enkrat: pogovarjamo se o Toyoti, ki je top glede zanesljivosti in vzdržljivosti. Ko daš zraven neke x znamke, ki so bile prisiljene spacati skupaj hibride, se lahko le nasmehneš o 200.000 km. Se bodo zanimivi stroški začeli precej prej. In avti bodo hitro ekonomska totalka. Torej fuLL eko. Potem imaš pa tam kriminalno umazanega dizla s 500 jurji na števcu. Ki je že v štartu potrošil konkretno manj resoursov.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.911
6.072
113
Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.
Menjava res ni baubau... samo da sprejemaš ceno 3000 eurov, za popravilo precej rabljenega avtomovila moraš biti malo poseben. Torej koliko si nankoncu privarčeval z benzom?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.050
1.001
113
Ko smo že v temi "okolju prijazni" in če zeleno agendo vzamemo zares in se gre brez kompromisov na 100% obnovljive vire.....postane elekrika ,no,malce dražja....

 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.298
1.273
113
Študija je priročno zavajanje javnosti. Seveda na subtilen način, da ne bi šel kdo preverjati detajlov. Isto kot v stilu študij za pro TEŠ6.
Politika se je odločila za NEK2 in sedaj je treba zadevo speljati kot legitimno utemeljeno odločitev.
Potem pa pridejo naslednje stoplnje nategovanj. Da rabimo dva bloka.
Pa potem, ko podpišemo projekt, seveda “nepredvidene” podražitve. Podzemna voda pod reaktorjem 2 milijarde. Posebne dihtunge iz cirkonija za reaktor, zaradi nepredvidene korozivnosto zraka, 3 milijarde, …

Da povzamem enega forumskega kolega iz drugega foruma …


Pri NEK se to ni zgodilo, ker je bil zgrajen še v času obratovanja golega otoka.

Ko bo pri nas za korupcijo nagrada spet šus v čelo, se bo tudi redkeje
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Menjava res ni baubau... samo da sprejemaš ceno 3000 eurov, za popravilo precej rabljenega avtomovila moraš biti malo poseben. Torej koliko si nankoncu privarčeval z benzom?
Kdo bo šel pri 200k km in avtu izven garancije dajat not original baterijo, ko pa samo celice dobiš za tretjino cene... Oziroma niti ne rabiš menjat cele baterije ampak samo celico, ki je umrla.
Ampak ja dajmo nardit cel halo iz avtov, ki so že 20 let na trgu in nabijajo kilometre brez težav. Dajmo zaj najdit dva ven in rečt to je totalno sranje.

Oziroma damo pogledat % menjanih baterij na toyotah in % rihtanih šob, pump in turbotov na dizlih, pustimo zaj razne EGR-je, DPF-je in podobno na strani, da bo igra bolj poštena. .
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in kalbo

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Nevem no. V primerjavi z večjim popravilom na dizlu ni neke razlike. Se pa definitivno 3000€ lepše sliši za dosečt svoj point.
1729795769615.png
1729795806959.png
1729795824713.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Nevem no. V primerjavi z večjim popravilom na dizlu ni neke razlike. Se pa definitivno 3000€ lepše sliši za dosečt svoj point.
Poglej priponko 93807Poglej priponko 93808Poglej priponko 93809
Sem imel že več dizlov proti 300.000 km in do sedaj je bil največji strošek menjava sklopke na enem. Strošek 400 EUR z delom vred. Nekaj let nazaj. Sedaj bi bilo verjetno 600 EUR.
Te cene so že malo bolj človeške, koliko je poštnine? Potem pa še vgradnja. Ja vem, simpl Joža za sendvič s Poli salamo. Pač niso vsi mehansko sposobni.
 
  • Haha
Reactions: jonny77 in Najbolji

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Menjava res ni baubau... samo da sprejemaš ceno 3000 eurov, za popravilo precej rabljenega avtomovila moraš biti malo poseben. Torej koliko si nankoncu privarčeval z benzom?
Ideja je predvsem v tem, da je človeku všeč vožnja s hibridom. Več tišine, manj smradu, polno navora tudi pri najmanjšem dotiku pedala ... v bistvu je precej bližje vožnji z EV. Pač drugačen avto je to. Meni je zelo všeč.
Pri strošku pa - sam ne govorim o nekih hudih razlikah, ampak vseeno: Toyotin hibrid je brez alternatorja, zaganjalnika, jermenov, sklopke, DPF-ja, turbine, dvomasnega vztrajnika in menjalnika (v klasičnem pomenu). Elektromotorji nimajo predvidenega vzdrževanja, zavorne ploščice in diski zdržijo vsaj trikrat dlje, bencinski motor je občutno manj obremenjen ...
Zato je pričakovano, da je tudi stroškov v letih precej manj. Sploh moderni dizli imajo kar precej dragih težav (been there, done that ;)).
Govorim pa izključno za Toyotine hibride, drugih rešitev je še kar nekaj, ampak za marsikakšno ne bi odpiral denarnice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in sad