nemogočeIztok Seljak: Kitajska na nekaterih področjih 5 do 7 let pred Evropo
Evropska avtomobilska industrija je v krizi, zmanjšujejo se tudi naročila v slovenskih podjetjih. Ustavlja se prodaja evropskih električnih vozil. Kaj bo z našimi tovarnami, razvojnimi oddelki? Ob tem Evropa v luči okolju prijaznih prizadevanj zaostruje izpuste motorjev z notranjem izgorevanjem...365.rtvslo.si
Mogoče bo celo Steve zastopil...
Pa si poslušal?Iztok Seljak: Kitajska na nekaterih področjih 5 do 7 let pred Evropo
Evropska avtomobilska industrija je v krizi, zmanjšujejo se tudi naročila v slovenskih podjetjih. Ustavlja se prodaja evropskih električnih vozil. Kaj bo z našimi tovarnami, razvojnimi oddelki? Ob tem Evropa v luči okolju prijaznih prizadevanj zaostruje izpuste motorjev z notranjem izgorevanjem...365.rtvslo.si
Mogoče bo celo Steve zastopil...
Mogoče pa bi moral še enkrat poslušat in poskusit razumet.Pa si poslušal?
Samo komentar:
- on je že leta 2005 vedel, da je EV prihodnost. A res? In kaj je bilo 2005 od EVjev na trgu, v razvoju? In če je takrat vedel, zakaj potem sedaj ni najboljši, največji na EV področju? 19 let časa je imel.
- Kitajska je 5-7 let naprej in evropska podjetja naj bi prišla v kitajske dobavne verige. S čim? Če smo 7 let zadaj
- evropski proizvajalci komponent naj bi okrepili podjetja na Kitajskem. S čim, če smo zadaj? In pa kam to pripelje, so Kitajci že pokazali. Scuzajo znanje in fertik
- rešitev: dodatni davki na fosilna goriva in ice, da bo EV cenejši
Eh.
to je cilj..... manj avtov na cesti, da ne bo gužve- rešitev: dodatni davki na fosilna goriva in ice, da bo EV cenejši
Mogoče pa bi moral še enkrat poslušat in poskusit razumet.
Možakar iz industrije,.menim da ve kaj govori, pač pravi, da ice v osebnih vozilih ni prihodnost, ker, tisočkrat predebatirano tudi tukaj.
On je dobavitelj in dela (tudi razvoj) tisto kar mu multinacionalke rečejo naj naredi. Za njega ni bistvene razlike ali dela za VW ali za Kitajca. Kot dobavitelj samo določenih sestavnih delov za EV pač ne more vplivati kakšne globalne zajebe dela VW.Pa si poslušal?
Samo komentar:
- on je že leta 2005 vedel, da je EV prihodnost. A res? In kaj je bilo 2005 od EVjev na trgu, v razvoju? In če je takrat vedel, zakaj potem sedaj ni najboljši, največji na EV področju? 19 let časa je imel.
- Kitajska je 5-7 let naprej in evropska podjetja naj bi prišla v kitajske dobavne verige. S čim? Če smo 7 let zadaj
- evropski proizvajalci komponent naj bi okrepili podjetja na Kitajskem. S čim, če smo zadaj? In pa kam to pripelje, so Kitajci že pokazali. Scuzajo znanje in fertik
- rešitev: dodatni davki na fosilna goriva in ice, da bo EV cenejši
Eh.
Če hoče švaba prodajat na Kitajskem mora proizvajat BEV. Če ni Kitajske bo šel v prodajo kitajcem. Kaj in kako je s subvencijami v DE nima nikakršne veze.In Bill Gates je rekel da bo 640K dovolj za vse...
Enkrat verjetno res bodo termični motorji šli iz uporabe. Ampak do tega je še zelo daleč. Tehnologija je že tako izpopolnjena in cenovno dostopna. Zelo efektivno poganja celi svet.
Videno v Nemčiji. Ukinejo subvencije, prodaja pade za 70%. V zrele tehnologije nas ni noben prepričeval s subvencijami ali prepovedimi prodaje.
Iz vidika reševanja sveta pa je to popolen nesmisel. Mi bolj papeški od papeža. Na drugem koncu sveta pa proizvodnja mimo vseh okoljskih standardov.
Pri 50kmh bi moral štrom proizvajat!
Sam je povedal, da je evropska industrija 5-7 let za Kitajci glede BEV. Da ne govorimo o cenovni prednosti, ki jo imajo Kitajci. KAJ od BEV bo prodajal Kitajcem?On je dobavitelj in dela (tudi razvoj) tisto kar mu multinacionalke rečejo naj naredi. Za njega ni bistvene razlike ali dela za VW ali za Kitajca. Kot dobavitelj samo določenih sestavnih delov za EV pač ne more vplivati kakšne globalne zajebe dela VW.
Ti meniš. Jaz sem tudi, dokler ni bleknil, da je ON že leta 2005 vedel, da je EV prihodnost. To je pred 19imi leti. Sedaj bi bil lahko že največji dobavitelj Kitajcem, če bo bilo to res. A proizvajal in razvijal je pa za ICE.Mogoče pa bi moral še enkrat poslušat in poskusit razumet.
Možakar iz industrije,.menim da ve kaj govori, pač pravi, da ice v osebnih vozilih ni prihodnost, ker, tisočkrat predebatirano tudi tukaj.