https://www.rtvslo.si/okolje/lani-rekordno-visoka-poraba-fosilnih-goriv-in-kolicina-izpustov/712399
nas bodo tepli z davki na vse, medtem na drugih koncih iste atmosfere:
Tesla Klagenfurt/Celovec te kliče.Zame nic, npr... Bi raje denar. Za ene pa mal vec
Prvo naj se Indijci začnejo razmnoževat, kot normalni kulturni ljudje, šele potem lahko začnemo govoriti dalje.Seveda, če je bila pa vsa pridelana energija na rekordni ravni, nekatere države se razvijajo in pokurijo vedno več energije. Med drugim tudi zato da zalagajo naše razvajene riti z izdelki, ki jih pri nas ravno zaradi energetske potratnosti delamo manj (npr. aluminij).
A boš šel tem revežom rečt da oni pa nimajo pravice postati razvajene riti kot smo to mi evropejci? Čakaj da tisti Indijci začnejo namesto leče žret meso v količinah kot ga mi, potem bo šele veselica.
Mi se sedaj ne razmnožujemo več kot normalni ljudje... Pač pa samo Q in P šparamo...Prvo naj se Indijci začnejo razmnoževat, kot normalni kulturni ljudje, šele potem lahko začnemo govoriti dalje.
In promet na elektriko vodi v kurjenje manj enegije ali več? Me pa zanima, s čim misliš kupovat (aluminij) če ne proizvajaš ničesar več v EU. Od mešanja megle in učenja youtuba na pamet se ne živi.
Narobe, moj argument nima veze z izkoristki. Moj argument je, da če/ko spravimo vse z dizla na elektriko pride definitivno do velikega povečanja porabe elektrike, ne 1/1 v kilovatih glede na dizel, ampak cca 1/3. Torej manjka proizvodnja in distribucija kakorkoli obrneš. Sanje pa so, da bi izklapljali jedrske in termo elektrarne. Še vedno mislim, da bo za popoln preskok z dizla potrebna neka nova tehnologija, kar ne sončne celice ne baterije in ne elektromotorji niso. Vse obstaja že lep lep čas.Povprečen električni avto kuri 18,5 kWh/100km
Povprečen dizel kuri 6,7 l/100 km (65 kWh/100km)
Povprečen bencinar kuri 7,3 l/100 km (64 kWh/100km)
Povprečen hibrid (bencin) 5,6 l/100 km (49 kWh/100km)
Podatki iz: https://www.spritmonitor.de/de/uebe...ml?vehicletype=1&constyear_s=2020&powerunit=2
Vem, vem, tvoj argument je da elektrika iz stare plinske turbine pride ven s 30% izkoristkom, pa na omrežju se zgubi še 15%, pa predgretje EV ni zajeto v porabo...
Je pa nekaj res, problem cenejše vožnje je pa, da se promet poveča, to je napaka, ki se mora rešiti z dajatvami na prevožen km, letni pavšal tega ne bo rešil. Pa še odgovor na naslednje vprašanje, če bo prišlo do dajatve na prevožen km, zakaj bi sploh kdo kupil EV? Zato ker bo ta dajatev ista (ali višja) tudi na ICE.