Valda, če ima avto 10kWh baterijo in navadni grelec. Veš kaka poraba je to pozimi...To ste pa sami pisali, da tak vozite volte/ampere, da se prispara. Tak da...
Valda, če ima avto 10kWh baterijo in navadni grelec. Veš kaka poraba je to pozimi...To ste pa sami pisali, da tak vozite volte/ampere, da se prispara. Tak da...
Zaenkrat sem med bolj izkušenimi tukaj kar se tiče celotne tranzicije od ICE do BEV. Lahko pa pač verjameš tistim, ki samo laplejo...A zdaj je pa darjan dober za referenco...?
Poglej malo iz svojega Tesla sveta ven.Hm, na hitro, trenutna cena MB 0.45€, minhn 0.45€...drugih pa nisem gledal.
Problem je, da ljudje želijo kurnik pred kurami, ker so tako navajeni. ampak vsak prehod se dogaja postopoma. Če pa bi EU namenila triiljone sredstev za izgranjo infrastrukturo (saj zdaj tudi ampak veliko manj), pa spet ne bi bilo nekomu to všeč.
Problem je, da ljudje želijo kurnik pred kurami, ker so tako navajeni. ampak vsak prehod se dogaja postopoma. Če pa bi EU namenila triiljone sredstev za izgranjo infrastrukturo (saj zdaj tudi ampak veliko manj), pa spet ne bi bilo nekomu to všeč.
Mal je drag, 10+k€Tak števec bi imel tudi jaz.
Mogoče bi bilo enostavneje, da se elektro avti naslednjih 5 let prodajo z 0% DDV jem in čez pet let z 9,5% DDV jem seveda ob predpostavki, da moraš biti lastnik najmanj 2 leti, če pa prodaš prej pa plačaš sorazmerni del DDV ja oziroma, če se avto proda iz države.
Mogoče imaš prav.Pa ne bo potem "enako"...torej trgovci bodo dali cene EVjem par jurijov gor, da bodo "malo" cenejši kot če bi se plačal DDV? tako kot dajo zdaj cene gor, ker imajo v mislih koliko je cena s subvencijo...