Ja nov šuko pa lepo kabli spojeni. Ker pa so stiki izpostavljeni se z leti nabere umazanija ipd in potem pridem do pregrevanja in požaraČe ga varovalka, potem ga mora tudi kabel za varovalko in vtičnica. Zato je varovalka tam.
Ja nov šuko pa lepo kabli spojeni. Ker pa so stiki izpostavljeni se z leti nabere umazanija ipd in potem pridem do pregrevanja in požaraČe ga varovalka, potem ga mora tudi kabel za varovalko in vtičnica. Zato je varovalka tam.
With the use of the plug Schuko system, it is assumed that a voltage of 207 V to 253 V ( nominal voltage : 230 V, tolerance ? 10%) at 50 Hz (tolerance ? 2.5 Hz) is available. The plugs, sockets and extension leads in the household sector are usually designed on 16 A short-term electricity load, which is equivalent to 230 V a power of 3680 W. For continuous load only 10-12 A are allowed depending on the design of the socket / plug. For continuous load 230 V / 16 A / 6 h, only the "camping or caravan connector" specified.Mogoče pa zato darjan misli, da mu bo šuko vtičnica na kateri piše 16A zagorela pri 16A.
Sej ne rabiš v angleščini googlat, so lepo v slovenščini inštalaterski standardi napisani tko lepo trotelziher v tabelcah za bosance s triletno šolo s kar nekaj tolerance. Imaš vse, od moči bremen do varovalk preko presekov kablov. Potrudi se, jest ne bom slikal svojih učbenikov iz SŠ za tebe izobraževat.With the use of the plug Schuko system, it is assumed that a voltage of 207 V to 253 V ( nominal voltage : 230 V, tolerance ? 10%) at 50 Hz (tolerance ? 2.5 Hz) is available. The plugs, sockets and extension leads in the household sector are usually designed on 16 A short-term electricity load, which is equivalent to 230 V a power of 3680 W. For continuous load only 10-12 A are allowed depending on the design of the socket / plug. For continuous load 230 V / 16 A / 6 h, only the "camping or caravan connector" specified.
Sej zapletel se je pri CEE vtičnicah. Tud te so si podobne po izgledu, ampak zelo različne po vrednostih. Ne pomaga pa, da v inštalacijo za filat avto nabiješ samo tahudo vtičnico, ampak je treba komplet vejo pregledat z varovalko vred. Tud take blesarije sem že videl, sicer ne za avto, ampak za delavnico.Včasih imaš zraven tistih 16A napisan tudi max čas, pa dvomim da je 8h.
Nekaj je če ti vklopiš nek stroj in ga uporabljaš 5 minut, nekaj čisto drugega pa če dan za dnem polniš avto celo noč.
Tadruga po kalkulatorju, ki si ga nalimal vleče stalnih 15 pa neki A, tako da je že za tadrugo čist dovolj 3x2,5 kvadrat, seveda pa od viška pri preseku ne boli glava.Za 16A je ok 2,5 mm2. Za stalnih 20A, bi pa vseeno dal rang više, torej 4mm2.
Drugače pa praktični spletni pripomoček za izračun:
Kalkulator preseka vodnika
Vas zanima kako se zveže menjalno stikalo, potreben presek vodnika za določenega porabnika ali priporočena varovalka?www.elektro-pirnat.si
Volkswagen ID.3 charging time, range, and cost | EVBox
Find key specifications for the Volkswagen ID.3 electric car including driving range, charging time, price, and the ideal charging station.evbox.com
VW bi naj zmogel 32A na eni fazi.
Mogoče dvignem priklop na 1x 35 A
Tole skoraj zveni, kot neka nejevera, da bo do tega prišlo... Petrol ze na veliko lobira in pritiska, naj prenehajo z omejevanjem cen goriva. Glede na agendo, ki se fura, zna biti tudi zelo hitro uspešen.
In neizigibno gre vse cez tošl... EVji bodo, pa ce se na treplanice folk mece. Ker bo sistem tako zastavljen, da se bo najbolj splacalo. MPC avta sploh ni vazen, ker se bo vse izkrivilo preko subvencij za ene in davscin za druge. K temu dodas se neregulirano ceno goriva, ki bo ravno tako davcno lahko bolj ali manj obremenjen in se to seveda na končni ceni pozna. Kdo placa, se ve... Tako se to dela ze ob pamtiveka. In ko bo sla dovoljsna masa na to, se bo zacela nova religija. In takrat bomo poslusali pa gledali vernike elektrifikacije, kako bodo razlagali, da je, ne vem kaj pol pride, saj je vseeno, mimosun, ki nikdar ne bo zaživel. Ko je treba za svojimi naceli stat z denarnico, se hitro spremenijo...
Preko prsta, bos s prilozenim avtopolnicem nafilal vsako noc za 100km voznje(20kwh). Ce bos filal se podnev kaj, pa ustrezno vec.Ajd fantje na bajti je recimo na spalnem delu priklop 1x 25 A.
Če kupim 1 fazno polnilnico, z kakšnim max tokom lahko pol polnim avto ki ima 3 fazni polnilec 11kw???
3x16 (3x20)= 1x35=7kwKako pa je cena priklopa 1x35 vs 3x20? Pa po novem špice?
Ja, ce imas enofazni OBC. Ce imas trifaznega ti bo vlekel 1x16Volkswagen ID.3 charging time, range, and cost | EVBox
Find key specifications for the Volkswagen ID.3 electric car including driving range, charging time, price, and the ideal charging station.evbox.com
VW bi naj zmogel 32A na eni fazi.
Mogoče dvignem priklop na 1x 35 A
Ce si odgovorjal na amazon link od CLIO15 potem bo prva, 7,4kw sla na 7,4kw verjetno samo na 1x35(32?). Golfe se je baje dalo pretentat( prebrikat nekaj, ne me.vprasat kaj )da je vlekel 2 fazi po 3,6kw, eno pa pustil v luftu.Prva gre na 3x16A druga pa na 3x20A, oboje s kar nekaj rezerve, tako da gre oboje komot na 5 x 2,5 kvadrat.
Za prvo je dovolj odjem 3x20A za drugo pa 3x25A.
Jah, kaviar pač pozimi podnevi med tednom ne bo poceni.To ja, kaj pa špice? Pri 3x20 lahko fila 3x3kw dobre, medtem ko 1x11kw v najdrazjem bloku?