Seveda ne, samo nekako se morajo tolažit
Tolazit? Ja s cim? Kaj pa naj bi kupil? Pleh? Premijo? Ne bit hecen, zaenkrat se mi samo smeje. Racun za marec za elektriko je tocno reci pisi 0 Eur. Se tolazim po tvoje? Pa naj bo tako...
Seveda ne, samo nekako se morajo tolažit
kolega dela na projektu... rejel da bi se 2 leti morali furat prototip, tako pa henrik sel all-in da se je začel denar obračat.Kot sem slišal od naših, ki so jih skupaj devali v Magni v Avstriji, je to pokvarjeno prišlo že na proizvodno linijo v Magni. Da jih tudi tam kar nekaj niso mogli oživet v lajf. Slabi materijali in komponente od najcenejših dobaviteljev ...
Fisker je pač bil špekulacija. Prepozno je ponudil premalo. 5 let nazaj bi mu še bilo odpuščeno in bi potem nekaj zmutil za naprej. Letos pa ni več placa za guncat afne. Še kar nekaj EV startupov bo šlo po gobe v naslednjem letu ali dveh. Tesla definira baseline in še Apple je ugasnil svoj program za razvoj EV.
Pri sedanjih caneh elektrike ne rabiš sončne, da bi se splačalo.
Jah ja, grdi. In to zelo, katerokoli znamko pogledaš. Sicer tudi ICE zadnje čase ne vedo več, kaj bi z designom, ampak EVji pa prav tekmujejo v "posebnosti".Grdi grdi, spomni se prvi mac PCjev...tiste zaobljene škatlice. Ampak za nove metriče je to top.
Ja za une k se jim v ZG ne da. Da se ne bojo samo zgovarjal.A autocommerce, da je win-win?
Ti imajo celega enega. VW skupina ima to takorekoč pri vsakem drugem partnerju.Kakšna bo preventiva? Nov servis za baterije vozil v Ljubljani. #foto
V Ljubljani so odprli večji vzdrževalno-diagnostični center za baterije električnih avtomobilov, tovornjakov in avtobusov. Razkrili so tudi varnostne ukrepe za delo z visokonapetnostnimi baterijami.siol.net