Okolju prijazni avtomobili

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
Ravno včeraj sem bral novico, da so se EV-ji v primerjavi z lani povprečno podražili za 14.5%, ICE-ji pa povprečno za 12.5%...

 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
20.505
9.205
113
To so sedaj izredne razmere. Tako na trgu vozil kot pri ceni goriva ;). Glej malo dolgoročnejše ali srednjeročno.
V ZDA je folk popizdil in kupuje stare Priuse s 350 jurji km po 10 jurjev. :valjamse: Da bodo šparali kao.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
617
113
EU
Sem to izkoristil to poletno akcijo avant2go in malo testiral ta mini EV (BMW i3, Golf, Smart). To so jajca od jajc, tako slabega občutka v avtu nisem imel od Fiata/Zastav dalje :obesise: Edin i3 je imel hitre pospeške in je bilo to zanimivo za kakšnih 5 minut in pa všeč mi je bil rajdni krog od smarta fortwo, ok če si mestni človek najbrž tud ceniš, da se ga da dosti lažje parkirat od večjih krav. Pa to vse skup ni vredn 10k evrov in še to sam zaradi baterij in ker je pač avto (si na toplem pod streho).

In jaz vozim hibridno Corollo!:bonk:

Tile EV so res nateg stoletja. To se res kupuje le za drug avto oziroma bi se, če ne bi bilo tako pretirano dragi za tok mal muzke. :sprasujemse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
Sem to izkoristil to poletno akcijo avant2go in malo testiral ta mini EV (BMW i3, Golf, Smart). To so jajca od jajc, tako slabega občutka v avtu nisem imel od Fiata/Zastav dalje
Saj vem, da namerno pretiravaš... ampak s tako izjavo izgubiš vso kredibilnost.

e-Golf je popolnoma isti avto kot navaden Golf, le da ima elektromotor, ki ima pri nižjih hitrostih absolutno boljše karakteristike od bencinarjev in dizlov. Če pa praviš, da je Golf na nivoju Fiata in Zastave pa... kredibilnost pa to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.228
717
113
Saj vem, da namerno pretiravaš... ampak s tako izjavo izgubiš vso kredibilnost.

e-Golf je popolnoma isti avto kot navaden Golf, le da ima elektromotor, ki ima pri nižjih hitrostih absolutno boljše karakteristike od bencinarjev in dizlov. Če pa praviš, da je Golf na nivoju Fiata in Zastave pa... kredibilnost pa to.
Podvozje e-Golfa je pod nivojem Zastave...

Gume pobira kot zastravo..Ga ima sosed od novga...Se je po dratih vozil, ker ni kontroliral gum...V prvem letu lastništva...ni pričakoval da gre optika tako hitro v franže...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
617
113
EU
Saj vem, da namerno pretiravaš... ampak s tako izjavo izgubiš vso kredibilnost.

e-Golf je popolnoma isti avto kot navaden Golf, le da ima elektromotor, ki ima pri nižjih hitrostih absolutno boljše karakteristike od bencinarjev in dizlov. Če pa praviš, da je Golf na nivoju Fiata in Zastave pa... kredibilnost pa to.
To je moje iskreno mnenje. V tako slabih vozilih se že en lep cajt nisem peljal. To zdaj govorim kar se udobja, amortiziranja, škripanja, notranje opreme, izgleda, uporabnosti in podobno tiče. Nimam pojma sedaj, kako tehnični dovršeni so. Zagotovo so tehnično gledano neprimerno boljši od večino Fiatov, sploh pa Zastav, to se valda razume.
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
406
93
28
Corola je čisto spodoben avto. Enako kot golf. Verjetno si prvi človek na svetu, ki med njima vidi tako velike razlike. Meni to pove več o tebi kot o samih avtomobilih.

Le čevlje sodi naj Kopitar....
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.469
1.253
113
Iskajoč brata
Pred kakim mesecem sem tukaj postavil vprašanje: Koliko se zmanjša doseg baterij po petih letih uporabe.
Nisem dobil odgovora.
Glede na vse naprave z baterijami ki sem jih dal skozi, imam zelo slab občutek.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
To je odvisno od vozila do vozila in od načina uporabe. Generalno gledano proizvajalci garantirajo 70% kapacitete v 8 letih, Toyota 10 let in milion km.

Nissan Leaf je bil en tak grdi raček, kjer je baterija nenormalno hitro degradirala, so jih precej menjali v garanciji, spet drugi nimajo te sreče.

Na koncu je tako kot pri klasiki, se zgradi neko zaupanje v proizvajalca. Ne moreš pa tega primerjat z baterijami v elektronskih napravah, za katere se predvideva da gredo v smeti po 3 letih uporabe. Je veliko odvisno odvisno od samih celic, BMS (neto in bruto kapaciteta) in termalnega nadzora baterije.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Starost bo večji problem. Tam do 7 let predvidoma reči imajo še zanemarljivo težav, potem bomo pa videli ...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
617
113
EU
Samo upamo lahko, da se bo v prihodnosti razvila množična industrija obnavljanja starih avtomobilskih baterij in da bodo ti potem prodajali poceni rabljene sklope naprej.