Okolju prijazni avtomobili

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.376
5.895
113
pri taščici
Zastopim da spraznis I3. Ne zastopim da spraznis Teslo v 8 urah sihta. Razen ce imajo policaji v USA drugacne normative glede prevozebih km na siht
Ce mene vprašaš, pri nas dvomim da na siht policaji naredijo vec kot 100km . Mogoce kje na podezelju.
Litijska PP ima vec avtomobilov na dvoriscu kot zaposlenih policajev na izmeno najbrz. Ce pred leti niso imeli za papir za.printer, jim danes precej nova vozila v izobilju lezijo na PP.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
Pri policiji se točno ve, koliko kilometrov na dan se naredi najmanj, povprečno in največ. Tako da res ni težko planirat, kdo potrebuje avto s koliko dosega (pač računaš max +20% rezerve). Če jim zmanjkuje kapacitet za polnjenje avtov, je to en problem. Če pa res pride do tega, da je kdo obstal s prazno baterijo, je pa le odraz slabe organizacije.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Je prej odraz precenjevanja sposobnosti in uporabnosti EV. Najbrž so jim eno obljubljali, drugo pa je kruta realnost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Kako, če ti vsi z državo vred tupijo, kako dobro je kupiti EV in da je treba čimprej zamenjati vozni park z njimi. Policisti so zgleda pač naivno nasedli in verjeli tem pravljicam.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.528
9.218
113
Pri policiji se točno ve, koliko kilometrov na dan se naredi najmanj, povprečno in največ. Tako da res ni težko planirat, kdo potrebuje avto s koliko dosega (pač računaš max +20% rezerve). Če jim zmanjkuje kapacitet za polnjenje avtov, je to en problem. Če pa res pride do tega, da je kdo obstal s prazno baterijo, je pa le odraz slabe organizacije.
No ja.
Recimo, da pride do high speed chase-a kot je bil pri OJ-ju. Tam je 20% rezerve točno 0.
Recimo sam dvomim, da so EVji v trenutni fazi primerni za recimo avtocestna vozila. Itak redarji in mestni policisti, to ni panike. Samo 20% rezerve samo računat je malo malo. To je pri normalnem delu več kot dovolj. Ampak ko pride do posebnega dogodka, je pa teh 20% zelo malo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Kamele0N

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
A je kdo rekel, da je treba zamenjat vse avte za EV? Pač... za avtocesto obdržiš ICE-je, če res potrebuješ take domete. Sicer pa se mora za domet jemat vedno worst case in ne reklamirane domete... tako da 20% ni 0.

Sicer pa ja... kdor je avtomatično proti, je pač proti. Meni osebno je popolnoma vseeno, kako "zeleni" so EV-ji v primerjavi z ICE-ji. Domet za veliko večino poti tudi ni noben problem. Glavna prednost je pa to, da za pogon nisi odvisen od uvoza energentov iz tujine... elektriko lahko proizvajamo sami. In v trenutni situaciji pride to še dodatno do izraza. Fosilnih goriv se je treba postopoma znebiti povsod, kjer za to obstajajo možnosti.
 

bev

Fizikalc
25. apr 2017
335
223
43
jest tudi nisem ev kupil zaradi zelenih razlogov. iz firbca sem šel na test in sem bil pečen, za vedno. in ne vem zakaj se eni tako trudite dokazat da so ev brez veze. kaj vas muči? ga pač ne kupite in adijo.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Muči nas to “državno“ vsiljevanje z EV-ji, ki res niso nič tako posebnega in so v bistvu dokaj stara, če ne kar zastarela tehnologija (z vsemi temi težkimi baterijami in večurnimi polnjenji vred) in ne razumemo, kako nam to sploh lahko prodajajo kot neko alternativno vozilo, sploh pa ne kot zeleno in to še toliko dražje. Vse to se nam zdi kot en velik nateg, sploh pa za okolje. To je to kar nas muči, drugače nam pa je čisto vseeno, če so tebi tako zelo všeč EVji in jih rad kupuješ - vsako tele ima svoje vesele:cool:
 
27. jan 2022
4.801
1.738
113
Muči nas to “državno“ vsiljevanje z EV-ji, ki res niso nič tako posebnega in so v bistvu dokaj stara, če ne kar zastarela tehnologija (z vsemi temi težkimi baterijami in večurnimi polnjenji vred) in ne razumemo, kako nam to sploh lahko prodajajo kot neko alternativno vozilo, sploh pa ne kot zeleno in to še toliko dražje. Vse to se nam zdi kot en velik nateg, sploh pa za okolje. To je to kar nas muči, drugače nam pa je čisto vseeno, če so tebi tako zelo všeč EVji in jih rad kupiješ - vsako tele ima svoje vesele:cool:
A se ti zdi, da nam država kaj vsiljuje? Jaz nimam takega občutka, prej prodajalci, da prodajo pač dražji avto z očitno višjo maržo. Konec koncev pa ga itak čakaš v božjo mater.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
A res ne vidiš vseh teh državnih prepovedi klasičnih vozil po vsej EU v prihodnosti (najbrž tudi prek lobistov EV proizvajalcev) in načrtno usmerjanje nakupovanja le na EVje? Plus mehki pristopi s subvencijami ipd.?:confused:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sajkek
27. jan 2022
4.801
1.738
113
A res ne vidiš vseh teh državnih prepovedi klasičnih vozil po vsej EU v prihodnosti in načrtno usmerjanje nakupovanja le na EVje? Plus mehki pristopi s subvencijami ipd.?:confused:
Prepovedi so mokre sanje EU, ki se sesuva sama vase, nemci že odstopajo od teh smernic, francozi bodo glihkar in zadeva bo opravljena.
Subvencije? Ja vsake toliko so slabše in padajo, pokrijejo pa zgolj par procentov nerazumno navitih cen EV - namenoma zanemarjam stroške razvoja, ki so bojda zelo visoki. ;)
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Zato pa pravim, da je nateg. Dejansko pričakujem, da se bo na koncu vse skupaj sesulo kot hiša iz kart.

Ampak da se razumemo, tudi jaz bi želel neko moderno alternativo, le da mislim, da sedanji EVji pač niso to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Še tak profesorski pogled na EVje:
Najbogatejših se krize običajno ne dotaknejo, hkrati pravite, da so podnebne spremembe priložnost za velike zaslužke?
Odstotek najbogatejših na planetu bo vedno živel dobro, od spopadanja z izzivi podnebnih sprememb pa bodo imeli tudi koristi. Za primer vzemiva najbogatejšega zemljana Elona Muska, ki postaja s proizvodnjo svojih električnih avtomobilov še bogatejši. Električne avtomobile so nam še posebej na globalnem severu (Evropa, S. Amerika, Avstralija, op. n.) predstavili kot "rešitev" ali pa prispevek k rešitvi za podnebne spremembe, da bi rešili planet zemlja. Musk je vedno bogatejši, podpiramo ga z nakupi električnih vozil, ker domnevamo, da bomo tako planet rešili pred pregrevanjem. Vidimo, da je samo vozilo ekološko prijazno, ker nima izpustov, ne vidimo pa gigantskih socialnih in ekoloških problemov, ki jih proizvodnja vozila povzroča na globalnem jugu (J. Amerika, Azija, Afrika in Oceanija, op. n.). Pomislimo na rudarjenje tantalita, kobalta in kar je še teh kovin za baterije, socio-ekološka destrukcija je velikanska! Vsakič ko kupite novo Teslo, porinete kalašnikovko v roke temnopoltega otroka v centralni Afriki, ki je del milice, ki ščiti rudnik, da rudarska ekstrakcija lahko poteka.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Tale profesorski pogled na EV-je ne drži popolnoma. Dejstvo je, da so ZDA uvedle conflict minerals restrikcije, gre za sankcije proti DR Kongo in njenim sosedam. Iz tega naslova je prepovedano v izdelke vgrajevati 3TG kovine (tantal, tungstrem, kositer - tin in zlato)., ki izvirajo iz tega območja. Podobno je s kobaltom. Res pa je, da se od teh sankcij živi cela mašinerija nekih organizacij. Recimo https://www.responsiblemineralsinitiative.org/reporting-templates/cmrt/.
Na drugi strani, pa industrija vztrajno išče nadomestke za te snovi.

V tem trenutku se še ne splača menjat avta za EV. Pričakujem, da se bo to spremenilo tja do 2025. Do takrat se morajo cene EV-jev približat cenam tradicionalnih avtomobilov, hkrati moramo pa dobiti ustrezno javno polnilno infrastrukturo in že deloma posodobiti električno omrežje. Poleg tega morajo priti na trg EV-ji z dovolj velikom dosegom in bolj primerljimimo močmi z ICE-ji. EV-ji s 150kW+ ne verjamem, da bodo dolgoročno vzdržni, ker bodo stroški zanje preveliki. Posodobitve omrežja niso potrebne samo zaradi EV-jev, pač pa tudi zaradi zelenega prehoda in energetske neodvisnosti od Rusije. Očitno bo zelena in jedrska elektrika nadomestila nafto in plin. Tukaj smo spet pri EV-jih, če ne bo vmes posegel vodik na traku. Edina dobra plat Ruske agresije na Ukrajino je, da se bomo rešili energetske odvisnosti od Rusije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Muči nas to “državno“ vsiljevanje z EV-ji, ki res niso nič tako posebnega in so v bistvu dokaj stara, če ne kar zastarela tehnologija (z vsemi temi težkimi baterijami in večurnimi polnjenji vred) in ne razumemo, kako nam to sploh lahko prodajajo kot neko alternativno vozilo, sploh pa ne kot zeleno in to še toliko dražje. Vse to se nam zdi kot en velik nateg, sploh pa za okolje. To je to kar nas muči, drugače nam pa je čisto vseeno, če so tebi tako zelo všeč EVji in jih rad kupuješ - vsako tele ima svoje vesele:cool:
Lej, kupi ga sam od sebe, pa ti ga ne bodo vsiljevali. Zakaj jih rabimo, je pa jasno. Če ne veš, malo poglej okoljske in zdravstvane statistike EU in podobno, pa dodaj še kaj o energetski odvisnosti.