Hvala Matej.
Načeloma delujemo B2B in to sedaj pravkar počnemo.
Je res, na trolah in v BTC to že obstaja ampak imajo morda malo zgrešen cilj, sploh če primerjam ceno in učinkovitost.
GEM je bil na začetku zelo v redu, tam sem se tudi navdušil za idejo deloma
potem pa je šlo navzdol. Saj je sedaj ekran razdeljen na 6 delov in s tem na 6 različnih stvari naenkrat. Tako, da gledaš hkrati oglas, ki ga zelo drago plačaš (mislim da okoli 1000€/teden/10sekund) in potem so še hkrati tu novice od siola, ali ste vedeli rubrika, smešni sms-si, ki me zmeraj odvrnejo da bi gledal oglase, vreme in še horoskop. Moramo pa tudi vedeti, da se peljemo na troli in je vmes veliko motečih faktorjev, npr. pride na trolo čudn folk (ne gledaš oglasa), zunaj huda bejba (ne gledaš oglasa), na troli huda bejba (ne gledaš oglasa), promet (ne gledaš oglasa), gužva na troli (ne gledaš oglasa)...
V BTC-ju je pa približno enako. Jst imenujem kar cona "pogled v levo", saj vsi tam nakupujejo in iščejo željene stvari ter ne gledajo zraven še oglasov, ki so postavljeni tako, da jih vidiš samo iz ene strani, saj so to velike omare in imajo zaslon samo na eni strani
Cona levo pa zato, ker ko hodiš po city parku zmeraj gledaš v eno stran, se držiš izložb večinoma.
Naš produkt ponujamo po vseh javnih prostorih, trenutno ciljamo predvsem na lokale, kjer se zadržuje največ ljudi. Dejstvo je, da so gostilne v Sloveniji zmeraj polne. Kriza ali ne. Stranka se v lokalu vsede po statistiki vsaj za 20min in več ter se umiri. To pomeni, da je naklonjena opazovanju. Pritegne pa jo predvsem animirano oglaševanje - gibanje. V tem času, ko stranka sedi v lokalu, pa vmes rolamo še dnevne novice, vreme, horoskop, trivio in večkrat ponovimo isti oglas, da si ga bolj zapomne. Hkrati pa se ob gledanju oosmTV zabava saj ji nudimo kot nekak časnik v malem.
Malo sem se razpisal
to je to.