Ker je oglaševanje eden najpomembnejših faktorjev za uspeh v podjetništvu sem se odločil za odprtje te teme. In sicer bom napisal nekaj mojih osebnih izkušenj v oglaševanju, potem pa upam tudi na kakšno povratno informacijo oziroma izkušnju drugih forumašev.
Pri nas smo v zadnjih letih največ oglaševali na naslednje načine:
Dopisna pošta: Ker je dejavnost mizarstvo, sem naredil po Ljubljani nekaj krogov in izbral ulice, ki bi strezale profilu, da nameravajo kupiti pohištvo, nato sem te ulice izpisal v Tisu in dal eni študentki napisati vse te stanovalce na kuverte - to sem storil namenoma zato ker ročno napisano izgleda mnogo bolj osebno kot nalepka na kuverti. Nato pa se je to poslalo po pošti.
Odziv je bil zelo dober in lahko rečem da se je takrat prodaja zelo dvignila. Dobro je bilo tudi ker smo zelo točno vedeli, kdo je prišel zaradi pošte, saj se je ulice točno vedelo.
Slabost je velika izguba časa, precej visoki stroški poštnine in pa najbolj aktualnih ulic ti hitro zmanjka.
Letaki preko pošte. V tem primeru sem nesel letake na dotično pošte in jih potem raznosi za zelo ugodno ceno poštar naprej.
V tem primeru je bil odziv precej slabši, stroški in izguba časa pa precej nižja.
Oglaševanje v revijah - šlo se je običajno za kakšne lokalne revije in moram reči da kolikor smo lahko spremljali je bil odziv bolj slab. Tu me zanima če ima kdo izkušenje npr iz oglaševanje v reviji Moj dom ali kaj podobnega.
Udeležba na sejmu Ko smo pred kakimi 12 leti šli prvič na sejem je bil odziv neverjeten, saj je bila v salonu dobesedno kolona. Potem pa je bilo vsako leto slabše. Zato potem nekaj let nismo šli.Lani smo pa zopet razstavljali in lahko rečem, da smo z odzivom zelo zadovoljni. Tako, da smo se ravno danes odločili da letos zopet gremo.
Velika slabost sejma so enoooormni stroški.
No to so bili moje največkrat uporabljane reklamne akcije, bilo je še nekaj manjših, ki pa niso omembne vredne. Zanima me če ima kdo izkušnje iz oglaševanja na radiu.
No to bi bilo zaenkrat vse.
lp
Pri nas smo v zadnjih letih največ oglaševali na naslednje načine:
Dopisna pošta: Ker je dejavnost mizarstvo, sem naredil po Ljubljani nekaj krogov in izbral ulice, ki bi strezale profilu, da nameravajo kupiti pohištvo, nato sem te ulice izpisal v Tisu in dal eni študentki napisati vse te stanovalce na kuverte - to sem storil namenoma zato ker ročno napisano izgleda mnogo bolj osebno kot nalepka na kuverti. Nato pa se je to poslalo po pošti.
Odziv je bil zelo dober in lahko rečem da se je takrat prodaja zelo dvignila. Dobro je bilo tudi ker smo zelo točno vedeli, kdo je prišel zaradi pošte, saj se je ulice točno vedelo.
Slabost je velika izguba časa, precej visoki stroški poštnine in pa najbolj aktualnih ulic ti hitro zmanjka.
Letaki preko pošte. V tem primeru sem nesel letake na dotično pošte in jih potem raznosi za zelo ugodno ceno poštar naprej.
V tem primeru je bil odziv precej slabši, stroški in izguba časa pa precej nižja.
Oglaševanje v revijah - šlo se je običajno za kakšne lokalne revije in moram reči da kolikor smo lahko spremljali je bil odziv bolj slab. Tu me zanima če ima kdo izkušenje npr iz oglaševanje v reviji Moj dom ali kaj podobnega.
Udeležba na sejmu Ko smo pred kakimi 12 leti šli prvič na sejem je bil odziv neverjeten, saj je bila v salonu dobesedno kolona. Potem pa je bilo vsako leto slabše. Zato potem nekaj let nismo šli.Lani smo pa zopet razstavljali in lahko rečem, da smo z odzivom zelo zadovoljni. Tako, da smo se ravno danes odločili da letos zopet gremo.
Velika slabost sejma so enoooormni stroški.
No to so bili moje največkrat uporabljane reklamne akcije, bilo je še nekaj manjših, ki pa niso omembne vredne. Zanima me če ima kdo izkušnje iz oglaševanja na radiu.
No to bi bilo zaenkrat vse.
lp