Citat:
Uporabnik hermann pravi:
se vozim že 11 let vsak dan
zastoji so nastali čez noč
Dobesedno. +1
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
se vozim že 11 let vsak dan
zastoji so nastali čez noč
decentralizacija bi zmanjšala dnevne migracije v LJ, vprašanje pa je, koliko pa bi se zmanjšal promet mimo LJ. če bi recimo neko podjetje prestavil iz LJ v CE, na LJ obvoznici ne bi bilo več štajercev, še vedno pa bi bili dolenjci, primorci in gorenjci, hkrati pa še kak prebivalec LJ in bližnje okolice, ki se je prej v LJ pripeljal po lokalni cesti.Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
V vseh firmah, bankah, JU, itd..., ki so centralizirane v LJ, dela več kot polovica zaposlenih, ki se dnevno pripeljejo v Ljubljano. Ne delajo po teh firmah samo Ljubljančani. Če bi recimo samo banke ostale decentralizirane, kot so nekoč že bile, ne pa da vse službe centralizirajo na sedežu V LJ, bi se dnevno vozilo nekaj sto ljudi manj v LJ.
Torej, decentralizacija bi še kako zmanjšala dnevne migracije v LJ.
no no, govora je o (vsako)dnevnih zastojih na cestah in o reševanju teh problemov, ne pa o prestižnosti lokacij ali zafrustriranosti nekaterih posameznikov.Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
Jap.... drugo je vse vukojebina.
obstaja pa tudi kakšna malo bolj prestižna vukojebina. recimo bled ali pa portorož...
LJ je center (slovenskega) vesolja...
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Jup - se bo potem folk iz LJ vozil na periferijo.
V vseh firmah, bankah, JU, itd..., ki so centralizirane v LJ, dela več kot polovica zaposlenih, ki se dnevno pripeljejo v Ljubljano. Ne delajo po teh firmah samo Ljubljančani. Če bi recimo samo banke ostale decentralizirane, kot so nekoč že bile, ne pa da vse službe centralizirajo na sedežu V LJ, bi se dnevno vozilo nekaj sto ljudi manj v LJ.
Torej, decentralizacija bi še kako zmanjšala dnevne migracije v LJ.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekaj se sicer trudijo v lj s P+R.