Odsek Bizovik - Malence bo dobil tretji pas

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
se vozim že 11 let vsak dan

zastoji so nastali čez noč
smile-1.gif

Dobesedno. +1
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
Jap.... drugo je vse vukojebina.

obstaja pa tudi kakšna malo bolj prestižna vukojebina. recimo bled ali pa portorož...

LJ je center (slovenskega) vesolja...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
V vseh firmah, bankah, JU, itd..., ki so centralizirane v LJ, dela več kot polovica zaposlenih, ki se dnevno pripeljejo v Ljubljano. Ne delajo po teh firmah samo Ljubljančani. Če bi recimo samo banke ostale decentralizirane, kot so nekoč že bile, ne pa da vse službe centralizirajo na sedežu V LJ, bi se dnevno vozilo nekaj sto ljudi manj v LJ.
Torej, decentralizacija bi še kako zmanjšala dnevne migracije v LJ.
decentralizacija bi zmanjšala dnevne migracije v LJ, vprašanje pa je, koliko pa bi se zmanjšal promet mimo LJ. če bi recimo neko podjetje prestavil iz LJ v CE, na LJ obvoznici ne bi bilo več štajercev, še vedno pa bi bili dolenjci, primorci in gorenjci, hkrati pa še kak prebivalec LJ in bližnje okolice, ki se je prej v LJ pripeljal po lokalni cesti.
dokler bodo plačana nadomestila za prevoz na delo, predvsem javnemu sektorju ne bo v interesu kakršna koli skupinska selitev iz LJ v druga mesta. zasnova našega AC omrežja in pa demografska razporeditev slovenije sta pač taka, da LJ leži v optimalnem območju.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
Jap.... drugo je vse vukojebina.

obstaja pa tudi kakšna malo bolj prestižna vukojebina. recimo bled ali pa portorož...

LJ je center (slovenskega) vesolja...
no no, govora je o (vsako)dnevnih zastojih na cestah in o reševanju teh problemov, ne pa o prestižnosti lokacij ali zafrustriranosti nekaterih posameznikov.
tako kot v lj se tudi na bledu ali portorožu dela na reševanju prometnih težav, problem je ponavadi v lokalcih, ki nočejo dati zemlje...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Saj se tisti, ki predlagate ukinitev potnih stroškov, zavedate, da v imajo v tujini namesto potnih stroškov za dnevne migrante davčne olajšave? In da se s tem kvečjemu razbremeni delodajalca, prometna obremenitev pa se bistveno ne zmanjša?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
A ti resno misliš, da kdor od teh, ki tukaj predlaga rešitve, sploh misli pol koraka naprej ali da pogleda čez rob svoje skodelice?

Problem migracij se rešuje popolnoma drugače, prvo je treba preprečiti povečevanje razdrobljenosti poseljenosti - in to makro kot tudi mikro geografsko.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
jaz nič ne predlagam kakšne ukinitve potnih stroškov, sploh je ne zagovarjam, saj vem, da bi v tem primeru cene nepremičnin v LJ še bolj poskočile
smile-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
kot rečeno: če se ukine potne stroške na način, ki je navadi v tujini, potem na ceno nepremičnin ne bo veliko vplivalo, ker ljudje ne bojo imeli razloga, da prenehajo z dnevnim migriranjem

poznalo se pa bo, ker bo manj davčnega priliva, ergo manj denarja za ceste, ergo večja gužva
tongue-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
... ker bo manj davčnega priliva .... -> naše države takšne rešitve ne zanimajo -> zadeva odpade
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
problem ni v dnevnih migracijah ampak v nedelujočem/salbo delujočem in neobstoječem javnem prometu predvsem na periferiji oz vukojebinah kot je nekdo označil vse kar ni LJ
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
in ?
največjo gnečo na cestah delajo tisti, ki se dnevno vozijo nekaj do nekaj 10 KM. kar pomeni, da bi se verjetno dalo zmanjšati gnečo na vpadnicah, če bi iz teh satelitskih krajev deloval dober optimiziran JP. recimo vlak, podzemna, tramvaj na svojih progah, ki bi v konicah pogosteje vozil. ampak to je v slovenistanu utopija

nekak si ne predstavljam, da bi se v nekem normalnem europskem večjem mestu, kjer jp deluje jajcal po cestah. stopiš na tramvaj, podzemno pa nimaš težav. je pa seveda tako, da ima tramvaj prednost, pa vozi na 10 minut.... seveda je to utopija pri nas

delal sem tudi v podjetjih, ki so imele avtobus, da so ljudi iz nekih lokacij, kje jih je bilo "dosti" pobrali pin pripeljali na delo in potem nazaj. obstajajo podjetja, ki imajo večje št zaposlenih na različnih lokacijah in imajo med lokacijami organiziran svoj prevoz po nekem urniku.... vse se da urediti, če je volja. samo pri nas je v večini primerov ni volje za kaj takega. pa sosed in sodlavi ne vidijo potem nove mečke ali bemfe....
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
ja, to je utopija. in to nima veze s slovenistanom. ker si nekako ne predstavljam, kake finančne vložke bo potreboval za podzemno ali tramvaj na svoji progi v LJ, a hkrati ne bi zmanjšal prometa na AC vpadnicah in obvoznici za več kot 10%.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.771
6.164
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Jup - se bo potem folk iz LJ vozil na periferijo.
rolleyes-1.gif

V vseh firmah, bankah, JU, itd..., ki so centralizirane v LJ, dela več kot polovica zaposlenih, ki se dnevno pripeljejo v Ljubljano. Ne delajo po teh firmah samo Ljubljančani. Če bi recimo samo banke ostale decentralizirane, kot so nekoč že bile, ne pa da vse službe centralizirajo na sedežu V LJ, bi se dnevno vozilo nekaj sto ljudi manj v LJ.
Torej, decentralizacija bi še kako zmanjšala dnevne migracije v LJ.

aplauz.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Nekaj se sicer trudijo v lj s P+R.
Ce bi se v okoliskih mestih naredili podobno, potem bi znal se kak avto ostati doma.
V Domzalah sicer so naredili GH ampak kot berem je precej prazna.
Opazam da se ob AC prikljuckih sicer najdejo avti , ker ocitno se ljudje se skuoinsko vozijo v lj,ampak ni pa nekih urejenih parkirisc.

Drzavi tako grupiranje oziroma uporaba javneganorevoza zagotovo prinese manj davkov kot ce se v ljubojano pripelje en sam voznik iz 100km oddaljenega kraja.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.732
113
Kaj pa ca bi si Ljubljana zgradila svoj lep notranji obroc, brezvinjetni. Pa bi se vukojebinci in romuni lepo peljali mimo?
smile-1.gif

Zoki bi se zakreditiral in napolnil zepe, ljudstvo veselo, ne kupi vinjete, promet se razporedi, edino Dars mogoce ne bi bil zadovoljen.
smile-1.gif
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Notranji obroč v LJ pač ne gre...

Zunanji je pa krvavo potreben... (v širšem smislu)

Recimo AC povezava Celje (Celje-Trebnje...ja je full tunelov), in Krtina ...Kamnik...Brnik, pa bolj direkta povezava Gorenjske AC in Primorske AC, kot je trenutno skozi predor Šentvid.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekaj se sicer trudijo v lj s P+R.

Bodimo pošteni, razen železnice nič nima smisla. Enkrat probal P+R za v službo, pa bi bilo bolje, da bi vzel dopust. Oz. bi mi moralo bit vseeno, da rabim za P+R Barje do Bavarca 45 minut.