Odsek Bizovik - Malence bo dobil tretji pas

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
msenjur: s takim razmišljanjme ni čudno. glej ljubljanski lpp, sploh ne rabiš avta, samo avtobusno linijo.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
spodnji članek lepo prikaže realno stanje slovenskega javnega prevoza. Slovenija ni samo LJ in javni prevoz ni samo LPP

Iz enega konca Slovenije na drugega: Misija nemogoče

http://www.zurnal24.si/sloveni...nemogoce-294105

Navijam za javni prevoz in se mi zdijo potovanja iz enega konca Slovenije ali pa Evrope na drugi konec z zgolj enim potnikom vozilom v avtu čista nesmotrnost.

Konec tedna, ko sem se morala predčasno vrniti iz okolice Ljutomera nazaj v Ljubljano, se mi je tako zdelo povsem logično, da bom uporabila javni prevoz.


Eee, pa smo tam.

Edini avtobus na relaciji Ljutomer – Nova Gorica, ki ima postanek tudi v Ljubljani, odrine 5.45 in prispe do Ljubljane ob pol enajstih. Skorajda pet ur vožnje!? No, še huje bi bilo, če bi potovala do konca relacije v Novi Gorici. Osem ur!

Po začetni zgroženosti se spomnim še na vlak. Slovenske železnice so mi ponudile štiri izbire, in sicer 6.02, 7.22, 13.40 in 19.15. Z najhitrejšo možnostjo dveh ur in šestnajst minut in najdaljšo z dvema prestopoma, ki traja štiri ure in pol. No, naj omenim še, da ima Ljutomer dve postaji, in da vam spletna stran Slovenskih železnic ne bo ponudila vseh opcij, če boste vpisali le Ljutomer, glavna postaja je Ljutomer mesto. Seveda, povsem logično!? Verjetno tudi vsem turistom, ki bi si želeli obiskati ta konec Slovenije. Zgolj mimogrede naj navržem še, da je bil to konec tedna, ko je v Ljutomeru gostoval priljubljeni filmski festival Grossmann, ki ga obišče tudi kar nekaj tujcev.

Prevoz, ki ga z avtomobilom običajno opraviš v dveh urah, vam železnice ponudijo za 14 do 20 evrov. Gre seveda za drugi razred. A vozovnice kakopak ne morete kupiti na spletu. Slovenske železnice so po več letih obljub to možnost sicer napovedale za letošnje leto. "Po pogovorih z izvajalci menimo, da jim bo uspelo sistem vzpostaviti do konca letošnjega leta, ali pa vsaj do konca januarja,“ je za Dnevnik pred dnevi povedal Miha Butara, pomočnik direktorja Slovenskih železnic, po tem ko so s konzorcijem družb podpisali 3,56 milijona evrov vredno pogodbo.

No, če ostanem pri nedeljski misiji uporabe javnega prevoza … Če pristanem na vlak, mi ostane še vedno vprašanje, kako naj se z javnim prevozom pripeljem v Ljutomer iz šest kilometrov oddaljenega kraja. No, tukaj pa je odgovor zelo preprost: Ne morem, ker ob nedeljah česa takega ni. No, tudi ob delovnikih avtobus vozi le enkrat dnevno.

Ne čudim se, da število potnikov prepeljanih z vlaki po letu 2010 stagnira. Podobno stagnacijo je bilo v zadnjih letih mogoče zaznati tudi pri cestnih prevozih potnikov. Sodeč po državni statistiki po zadnji objavljeni leta 2015 se je z vlaki v notranjem prevozu peljalo 13,8 milijona potnikov, z avtobusi v cestnem medkrajevnem javnem linijskem prevozu pa nekaj več kot 27,7 milijona potnikov.

Dragi javni prevoz, s tem mislim država in podjetja namenjena javnemu transportu potnikov, spodletelo vam je. Tudi ko želiš uporabiti javni prevoz po Sloveniji in si odločen, da ga boš, je to misija nemogoče. Hvala bogu za spletne strani in aplikacije, ki omogočajo deljenje prevozov. Tokrat so me rešile
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Javni prevoz ne more preprosto kar bit in potem delat izgubo. Slovenija je preveč redko naseljena za dobičkonosen javni prevoz v vsaki vukojebini, čeprav normalne železnice pa bi rešile marsikakšen zastoj in gužvo po LJ.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
saj meni je jasno, da vse kar ni LJ je vukojebina...
ampak javni promet v SLO vukojebinah qrcu ne valja, javni prevoz tudi financirajo/subvencionirajo občine, država ...
recimo za pot med vukojebino MB in vokojebino KP z železnico je od 4 1/4 ure do 6 ur
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Posodobitev železnice bi morala biti prioriteta že 20 let nazaj. Ampak žal so nam železnice ukradli pri gradnji avtocest.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Posodobitev železnice bi morala biti prioriteta že 20 let nazaj. Ampak žal so nam železnice ukradli pri gradnji avtocest.

Kerga leta?

Beograd je od samga začetka bolil [cenzura] za nas....zato pa Ljubljana ima tramvaj, trolejbus, široke upadnice in avenije skozi mesto...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
ne decentraliziral državo in bi blo. Problem rešen. Že če se Državni del porazporedi okoli po Državi smo rešli marsikaj.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Jup - se bo potem folk iz LJ vozil na periferijo.
rolleyes-1.gif


Ostani raje pri šraufanju - tisto vsaj obvladaš. Prometno ureditev pa prepusti komu drugemu. Sicer ne nujno, pravzaprav sploh ne, tem kekcem, ki so v preteklosti in sedaj šlihtajo naš promet.

Imaš pa vseeno deloma prav - čimprej je treba urediti "novogradnjo". Le-to na periferijah onemogočiti (periferija = izven strnjenih naseljih), v "spalnih naseljih" poskrbeti za normalne povezave v "center" (ne, ne samo Ljubljano) ter tudi urediti dovolj vrtcev, šol in ostalega kar mora biti "pri roki".
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Novogradnja se izvaja tam kjer so lastniki zemlji prave osebe.

Sicer pa je stara tema o golovcu. Tam smo predabitaral po dolgem in pocez kolicke.
Ker je zadnje case tudi okoli brda pogosto zastoj, sem se kar navadil pogledat pred zadobrovo na google promet glede kolon.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.956
-390
113
Pa dobr... Sej ce je ob klasicnih urah guzva, pac je... Rush hour. In tudi okoli golovca promet cist ok laufa okol 16.00-16.30.... Pac pocaai v strnjeni koloni... Jest sm se ze navadil...

Kaj je to proti polurnim in vec kolonam v tujini v rush hour?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Jup - se bo potem folk iz LJ vozil na periferijo.
rolleyes-1.gif

točno ja ker vsi slovenci živijo v LJ. Se opravičujem sem pozabil. mogoče se dva al pa trije od drugod tja na šiht vozijo.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Jup - se bo potem folk iz LJ vozil na periferijo.
rolleyes-1.gif

točno ja ker vsi slovenci živijo v LJ. Se opravičujem sem pozabil. mogoče se dva al pa trije od drugod tja na šiht vozijo.

kak ti ni jasno

LJ=Slovenija

vse ostalo je vukojebina, ki je nepomembna
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Jup - se bo potem folk iz LJ vozil na periferijo.
rolleyes-1.gif

V vseh firmah, bankah, JU, itd..., ki so centralizirane v LJ, dela več kot polovica zaposlenih, ki se dnevno pripeljejo v Ljubljano. Ne delajo po teh firmah samo Ljubljančani. Če bi recimo samo banke ostale decentralizirane, kot so nekoč že bile, ne pa da vse službe centralizirajo na sedežu V LJ, bi se dnevno vozilo nekaj sto ljudi manj v LJ.
Torej, decentralizacija bi še kako zmanjšala dnevne migracije v LJ.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Jup - se bo potem folk iz LJ vozil na periferijo.
rolleyes-1.gif

točno ja ker vsi slovenci živijo v LJ. Se opravičujem sem pozabil. mogoče se dva al pa trije od drugod tja na šiht vozijo.

kak ti ni jasno

LJ=Slovenija

vse ostalo je vukojebina, ki je nepomembna
Ne vem, če je tole sarkazem ali ne. Ampak MOL, v kateri prebiva <300k ljudi, je edino, kar šteje?