In tranzitu bi lepo častili cestninoCitat:
Uporabnik Demz pravi:Proklete mone ! Dvignili bi cestarino ob registraciji avta vsako leto za cca. 50 Ejev, pa bi " bil volk cel in koza sita!"
Ej a ne veš, da je treba naresti še posel podjetju, ki bo natiskalo tele vinjete? Od česa bo pa od xxyy sin/hči/nečak/vnuk/gejpartner živel? Treba je dnar obračat v familijiCitat:
Uporabnik Demz pravi:
Proklete mone ! Dvignili bi cestarino ob registraciji avta vsako leto za cca. 50 Ejev, pa bi " bil volk cel in koza sita!" Par sto delovnih mest bi se tako lahko prerazporedilo v gospodarstvo, nam ne bi bilo treba gledati tistih trapastih nalepk na vetrobranski šipi ( za kwa pa šipa je, če ne za nadzirat dogajanje zunaj, vmes pa nalepka od vinjete, ki si jo je nek trapast birokrat izmislil!), pa bi bilo nekaj koristnega od vsega skupaj.
Samo kontno številko je treba narediti. (tepci!) Le kdo vam je dal pamet, zbirokratizirano!
Sanjaj o tem, da bi nam EU to dovolila. Nismo mi Nemčija. Sploh ker pri nas pobrana cestnina ob registraciji gre v proračun in ne namensko za ceste.Citat:
Uporabnik sdpa pravi:Za tujce bi lahko vinjete ostale, avtomobili registrirani v RS bi imeli pa možnost doplačila za uporabo AC.
Nekateri ste prav obkroženi z avtocestami drugi imajo do najbližje tam 60 km vožnje. Prvi ste na avtocesti vsak dan, drugi pa mogoče niti enkrat letno ne. In zakaj bi potem tisti drugi financirali razkošje prvim?Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Točno tako sem mislil kot je Demz povedal, ja. Pač tist znesek ob plačilu cestnine bi razdelili in določen del gre v eno državno vrečo brez dna, drugi del pa v drugo tako vrečo. Bi pa tudi notranji promet plačeval sorazmerno ceno uporabnine AC, tako da se EU ne bi imela kaj preveč bunit.
Čeprav zdej ko pomislim koliko enih ljudi je vključenih v tale primer:vinjeta, od tiskarjev, pa potem folka ki to razvozi po sloveniji, pa potem mora to tudi nekdo prodajat, seveda ob koncu leta veliko folka ne zna vinjete spravit dol in pokasirajo še kaki kuponkoti ipd. ko ponujajo pranje avtomobila + 'profesionalno odstranitev vinjete' za doplačilo enega evra.. Tko da mogoče pa celo ni tako zelo slaba ideja
Kot jaz razumem to ne bi bilo obvezno, ampak na sedanji princip vinjet. Tisti, ki ne potrebuje avtocest, plača samo osnovno ceno - cestnino, drugi ki nameravajo uporabljati avtoceste pa plačajo še opcijo AC in imajo tako na voljo vse ceste po SLO.Citat:
Uporabnik telex pravi:
Nekateri ste prav obkroženi z avtocestami drugi imajo do najbližje tam 60 km vožnje. Prvi ste na avtocesti vsak dan, drugi pa mogoče niti enkrat letno ne. In zakaj bi potem tisti drugi financirali razkošje prvim?Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Točno tako sem mislil kot je Demz povedal, ja. Pač tist znesek ob plačilu cestnine bi razdelili in določen del gre v eno državno vrečo brez dna, drugi del pa v drugo tako vrečo. Bi pa tudi notranji promet plačeval sorazmerno ceno uporabnine AC, tako da se EU ne bi imela kaj preveč bunit.
Čeprav zdej ko pomislim koliko enih ljudi je vključenih v tale primer:vinjeta, od tiskarjev, pa potem folka ki to razvozi po sloveniji, pa potem mora to tudi nekdo prodajat, seveda ob koncu leta veliko folka ne zna vinjete spravit dol in pokasirajo še kaki kuponkoti ipd. ko ponujajo pranje avtomobila + 'profesionalno odstranitev vinjete' za doplačilo enega evra.. Tko da mogoče pa celo ni tako zelo slaba ideja
Vinjete naj kar ostanejo. Lahko bi le naredili elektronske. Ob nakupu se v sistem vnese trajanje in registrska tablica vozila. Kontrolo pa bi nato lahko vršil avtomatski sistem prepoznave tablic (kot imajo to rešeno v Londonu, za vožnjo po mestnem središču).
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Nekateri ste prav obkroženi z avtocestami drugi imajo do najbližje tam 60 km vožnje. Prvi ste na avtocesti vsak dan, drugi pa mogoče niti enkrat letno ne. In zakaj bi potem tisti drugi financirali razkošje prvim?Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Točno tako sem mislil kot je Demz povedal, ja. Pač tist znesek ob plačilu cestnine bi razdelili in določen del gre v eno državno vrečo brez dna, drugi del pa v drugo tako vrečo. Bi pa tudi notranji promet plačeval sorazmerno ceno uporabnine AC, tako da se EU ne bi imela kaj preveč bunit.
Čeprav zdej ko pomislim koliko enih ljudi je vključenih v tale primer:vinjeta, od tiskarjev, pa potem folka ki to razvozi po sloveniji, pa potem mora to tudi nekdo prodajat, seveda ob koncu leta veliko folka ne zna vinjete spravit dol in pokasirajo še kaki kuponkoti ipd. ko ponujajo pranje avtomobila + 'profesionalno odstranitev vinjete' za doplačilo enega evra.. Tko da mogoče pa celo ni tako zelo slaba ideja
Vinjete naj kar ostanejo. Lahko bi le naredili elektronske. Ob nakupu se v sistem vnese trajanje in registrska tablica vozila. Kontrolo pa bi nato lahko vršil avtomatski sistem prepoznave tablic (kot imajo to rešeno v Londonu, za vožnjo po mestnem središču).
Tudi sedaj stanejo nadzorniki, pa njihova tehnična oprema, pa... Pa nalepke ne plačamo posebej ampak je zajeta v skupni ceni cestnine. In ta strošek je potrebno plačati za vsako nalepko vsak teden, mesec ali leto znova in znova.Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
In tak elektronski sistem prepoznavanja bi bil cenejši kot npr. milijon nalepk, katerih ceno tako in tako prevališ na uporabnika