Zdravo,
po štirih letih, avto ima še garancijo, se je odkrilo, da je najverjetneje na zadnjem koncu kit. ( laik na tem področju )
Jutri grem preverit debelino laka, če je to dejansko res.
Avto bil tudi po enem letu že "zdravljen" pojava rje; sicer ne na istem delu ampak isto zadaj spodaj desno...
Torej kaj storiti v primeru da:
- se odkrije, da je bil avto razbit/poškodovan
- avto je bil kupljen NOV
- nobenega obvestila ali posebne cene zaradi zgoraj omenjenega
- avto še v tovarniški garanciji
- z avtom že od samega začetka same težave ( od luščenja barve, nanešenih folij na steklih itd. itd. seznam poln )
po štirih letih, avto ima še garancijo, se je odkrilo, da je najverjetneje na zadnjem koncu kit. ( laik na tem področju )
Jutri grem preverit debelino laka, če je to dejansko res.
Avto bil tudi po enem letu že "zdravljen" pojava rje; sicer ne na istem delu ampak isto zadaj spodaj desno...
Torej kaj storiti v primeru da:
- se odkrije, da je bil avto razbit/poškodovan
- avto je bil kupljen NOV
- nobenega obvestila ali posebne cene zaradi zgoraj omenjenega
- avto še v tovarniški garanciji
- z avtom že od samega začetka same težave ( od luščenja barve, nanešenih folij na steklih itd. itd. seznam poln )