Odjava SIOL storitev?

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
...če gremo bolj podrobno:

UPC polovico PR sporočila namenja spremembi logotipa iz prvotnega Telemacha na kasnejši UPC Telemach na današnji UPC.

Siol ne menja logotipa, temveč ga posodablja. Razlika je kot črna in bela.

Če pogledaš malo okrog sebe boš ugotovil, da se UPC drži enotne podobe (primer poljske strani http://www.upc.pl/ ) in v skladu s tem je spremenil prejšnjo Telemachovo oranžno podobo z enotno UPCjevo.

Tudi strani med sabo nista podobni. siol.net je konec koncev novičarska stran, upc pa storitvena. Tudi če primerjamo obe storitveni strani si nista podobni.

Nadaljeval niti ne bi, preden konkretno ne poveš, kje si ti našel copy/paste filozofije.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ta Tia malo spominja na S1m0ne
smile-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
(SiOL) 2 M / 384 kbit/s za 32 EUR ???
Pri Amisu dobiš 10 mega + telefon za 28 EUR
Pri T-2 pa 10/4 za 31 EUR
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kako pa se dejansko odjavi SIOL, je kak obrazec?

Lp
Če hočeš dejansko odjaviti xDSL/optiko, uporabi komunikacijo s Siolom. Če hočeš zamenjati xDSL ponudnika, je najbolje, da kontaktiraš Amis/T-2/Tuš z novo prijavo in oni naredijo Siol odjavo.
 

Repo

Pripravnik
26. feb 2009
74
0
6
Ne, sklepam pa, da me želiš takega. Če, povej zakaj in argumentiraj. Če sem te prizadel s tem, ko sem izpostavilpodobnosti pod sloganom Preprosto za vsakogar, brezplačnih izobraževanju na domu, poenostavljenost administrativnih postopkov in le te niso kopija, demantiraj, argumentiraj in lahko ti celo verjamem.
 

Repo

Pripravnik
26. feb 2009
74
0
6
Citat:
Uporabnik BureKm pravi:
...če gremo bolj podrobno:

UPC polovico PR sporočila namenja spremembi logotipa iz prvotnega Telemacha na kasnejši UPC Telemach na današnji UPC.

Siol ne menja logotipa, temveč ga posodablja. Razlika je kot črna in bela.

Če pogledaš malo okrog sebe boš ugotovil, da se UPC drži enotne podobe (primer poljske strani http://www.upc.pl/ ) in v skladu s tem je spremenil prejšnjo Telemachovo oranžno podobo z enotno UPCjevo.

Tudi strani med sabo nista podobni. siol.net je konec koncev novičarska stran, upc pa storitvena. Tudi če primerjamo obe storitveni strani si nista podobni.

Nadaljeval niti ne bi, preden konkretno ne poveš, kje si ti našel copy/paste filozofije.

Prvo kot prvo - SIOL brand je namenjen prodaji storitev - televizije, interneta in telefonije. Če podrobneje prebereš in če razumeš, gre za spremembo v organskem poslovanju - brezplačne inštrukcije na domu (le te je UPC začel leta 2004), uvajanje preprostosto (Siol pravi enostavnosti) v administartivnish postopkih je del nove startegije UPC-ja, ...
Kar se tiče vizuelne podobe seveda ni podobnosti. Gre pa za copy paste filozofije razmišljanja v odnosu do strank. Še par stvari. Telemach je bil oranžen. Potem je prišel z nakupom UPCja ven brand UPC Telemach, ki je imel 5 barv (ne samo oranžno), sedaj je UPC, kjer je bloom moder.
Siol se je seveda za nadgradnjo vizuelne podobe odločil zaradi tega, ker hoče povedati, da se bo spremenil odnos do starnk, ki pa je v osnovi podoben oziroma identičen UPC-ju s parimi detajlnimi različicami. Osnova pa je enaka.

...ne vem, iz katerega foha izhajaš, ampak upam, da sem argumentiral in da razumeš. Lahko pogledaš obe filozofiji na straneh. Vizuelno ne glej, ker gre za različna branda.
 

Repo

Pripravnik
26. feb 2009
74
0
6
Še to. Polovica UPC-jevega PR-a je namenjen razlagi nove filozofije preproste razlage sicer zapletenih tehnoloških izrazov, ki jih je v tehnološkem svetu vsak dan več. To je nov odnos do strank. Filozofija je bila delana v Amsterdamu in je seveda aplicirana na slovenski trg septembra lanskega leta. Ampak, filozofija ni vizuelni logo, kot želiš ti to predstaviti.

In ja, mislim, da sem pismen. V vseh pogledih.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
Se moram posipat s pepelom.

Dejansko če izluščim glaven point obeh sporočil in pustim kaj se dejansko dogaja v podjetjih, sta si sporočili precej podobni. Oz. filozofija gre v obeh primerih proti uporabniku, prijaznost, enostavnost. Razlika je pri ekologiji in prihrankih. Razlika je tudi, da je prvo PR sporočilo precej bolj konkretno (konkretne spremembe).

Po drugi strani je logično, da obe podjetji ubirata podobno strategijo. Penetracija interneta je danes že okoli 65%. Jasno je kdo spada med preostalih 35% in obe podjetji napadata ta delež, ki pa jih je potrebno izobraziti in jim max. poenostaviti storitve, da jim potem lahko to prodajo.

Če se vrnem na začetek. Se strinjam, filozofija je zelo podobna. Ne bi se pa upal rečt, da je identična; še težje bi rekel, da en kopira od drugega.

Drugič bom pa dobro prebral, preden se bom pizdil
crazy1.gif
 

Repo

Pripravnik
26. feb 2009
74
0
6
Ni problema. Me pa moti, da se podjetja ne znajo razlikovat med sabo niti po načinu razmišljanja, osnovnega. Zato sem to napisal. No, sej problem je, ker so zadaj agencije, ki jih suflirajo, le te pa največkrat delajo samo zaradi zaslužka. Ah, nima veze. Skratka, Siol, Telekom, privatizacija bo potrebna.
 

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
Ta način razmišljanja, usmerjenost h kupcu, jest že leta razlagam našim strankam in končno se jih je v kriznih časih nekaj prijelo.

Ampak odjava storitev še vedno ni trivialen postopek. Je kolega to ravno prejšnji teden počel. Razkorak med marketingom in resničnostjo. Eno je napisat dober PR, drugo pa dejansko podpret postopke, ki so usmerjeni h kupcu.
 

Repo

Pripravnik
26. feb 2009
74
0
6
Bravo Baltazar. Forma, videz, oblika so, ampak vsebine ni. In ponavadi je tako: lepša ko je punca, bolj te lahko razočara vsebina - če je ni. Jackpot je, če dobiš videz in vsebino. Res malokrat.
 

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
To pa zato, ker je za resnično zadovoljstvo kupca potrebno ogromno notranjega dela v celotni organizaciji. Znotraj se je treba spremenit, v glavah vodilnih in glavah zaposlenih ter se lotit prenove načina dela. To pa je resen projekt, ki traja dolgo časa in ga večina organizacij ni sposobna izpeljat. V bistvu je to sprememba kulture dela, ki mora biti tudi tehnološko podprta. To dobro poznam, to je moj job.

Zdaj imaš pa oddelčno razmišljanje, kjer je marketing ugotovil, da je treba biti prijazen do kupca in je napisal nov PR. A obravnavanje procesov se ni spremenilo. V bistvu je še slabše, saj je razlika med pričakovanjem in dejansko uslugo še večja. Bistvo zadovoljstva kupca pa je, da minimiziraš razliko med pričakovanji in končnim rezultatom.

Po domače povedano, naredi to, kar obljubljaš in obljubi le to, kar lahko narediš.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
V obeh PR sporočilih piše, da so določeni koraki že narejeni (več klicnih centrov, 10 dni do priklopa, samo en obrazec...). V tem primeru je očitno pravilno - najprej so uredil in šele nato napisal.

Drugo vprašanje pa je ali to res drži.