Sem gledal, da so na Siolu prenovili podobo in filozofijo. Že na prvi pogled se mi je zazdelo, da sem podobno strategijo že nekje videl. In glej ga zlomka. Copy paste UPC telemachove filozofije. Siol še enkrat več ponavlja za ostalimi in ne izumi nič novega.
Za primerjavo:
SIOL:
Usmerjenost k uporabniku - enostavno, prijazno, zabavno
Telekom Slovenije bo z jutrišnjim dnem temeljito prenovil svojo ponudbo in trgu ponudil novo uporabniško izkušnjo, poenostavljene postopke naročanja ter preglednejši nabor širokopasovnih storitev SiOL. Osnovni moto prenove je enostavnost in prijaznost do uporabnikov. Poenostavljeni postopki in procesi naročanja bodo tudi v Telekomu Slovenije vplivali na precejšnje prihranke s posebnim poudarkom na ekološkem vidiku v skladu s pridobljenim okoljskim certifikatom družbe.
Osnovno vodilo pomladnih sprememb lahko strnemo:
- doslej je bila širokopasovna ponudba oblikovana na osnovi različnih tehnologij, odslej bo celotna ponudba iz nabora xDSL in optičnega omrežja poenotena;
- namesto dosedanjih več kot dvajset (21) različnih internetnih hitrosti bo Telekom Slovenije odslej poleg osnovnih ponujal sedem nadgradenj hitrosti;
- namesto sedmih storitvenih paketov bosta odslej na voljo Trio in SiOL internet s SiOL telefonijo ali SiOL TV;
- datum in čas priklopa novega priključka odslej določa uporabnik;
- od naročila do montaže priključka bo minilo deset dni. Danes je povprečje 28 dni;
- ob naročilu priključka bo treba izpolniti samo en formular
- storitve se bodo prodajale pod blagovno znamko SiOL, ki je dobila sodobnejši in osvežen logotip.
- dodatno pomoč uporabnikom bo do 1. aprila dalje preko spletnega portala
www.telekom.si zagotavljala tudi telekomova interaktivna asistentka TIA
Usmerjenost k uporabniku
Če so lahko doslej uporabniki pri širokopasovnem dostopu izbirali med sedmimi naročniškimi paketi, med osnovnimi in neomejenimi paketi DUO, DUO TV, DUO FON TV in TRIO, bodo odslej na voljo 3 paketi. Uporabniki bodo lahko izbrali bodisi SiOL internet s SiOL TV ali s SiOL telefonijo (29 evrov) bodisi vse tri storitve skupaj oziroma TRIO (30 evrov). V paketu s televizijo velja cena za osnovno televizijsko programsko shemo.
Tri možnosti razširitve programske sheme se bodo zaračunavale tako kot doslej, uporabniki pa bodo lahko, tako kot do sedaj, izbrali tudi polno programsko shemo za enotno ceno (39 evrov).
Nove cenovne priložnosti bodo tudi pri paketu s SiOL telefonijo. SiOL storitve so mogoče na klasičnem tf. priključku, digitalnem dostopu, ki stane 3 evre in se v primeru TRIO s polno programsko shemo ne zaračunava oz. na digitalnem dostopu na optiki, ki bo v promocijskem obdobju brezplačen.
Enostavnost in poenotenje
Telekom Slovenije je do danes pri širokopasovnem dostopu ponujal zelo različne hitrosti, temelječe na uporabljenih tehnologijah. Osnovna hitrost pri širokopasovnem dostopu pri tehnologijah iz nabora xDSL je bila 1Mbit/256 kbit/s, pri optiki pa 20/20 Mbit/s. Na tej osnovi je bila možna nadgradnja, ki je bila v odvisnosti od tehnologij zelo različna, na primer pri VDSL2 od 1/1 do 40/20 Mbit/s, pri ADSL2+ od 2 Mbit/384 kbit/s do 20Mbit/786 kbit/s, pri optiki 60/60 Mbit/s do 1/1 Gbit/s. Vseh možnosti je bilo enaindvajset, kar velja tudi za cene.
Po novem bosta izhodiščni hitrosti ostali enaki in po ceni 26 evrov, toda pri asimetričnih tehnologijah (ADSL, ADSL2+) bo nadgradnja možna s tremi hitrostmi: 2, 4 in 10 Mbit/s v smeri proti uporabniku z doplačilom 6, 12 in 18 evrov. Možnosti nadgradnje simetričnih tehnologij (VDSL2, optika) bodo štiri: 5/5, 10/10, 60/60 in 100/100 mbit/s z doplačilom 10, 40, 54 in 114 evrov.
SiOL Internet za začetnike
Za internetne začetnike in nove naročnike v Telekomu Slovenije pripravljajo urjenje, učenje, osebno pomoč, promocijske popuste in ugodnosti, možnost ugodnega nakupa osebnega računalnika, antivirusne programe in pomoč oziroma poenostavitve pri nameščanju potrebne strojne in programske opreme v posebni ponudbi z imenom SiOL Začetek.
Poenostavitve in prihranki pri naročanju
Pri sklepanju ali spremembah naročniškega razmerja bodo v Telekomu Slovenije vpeljali bistvene novosti in poenostavitve, ki bodo povečale učinkovitost dela in predvsem zadovoljstvo uporabnikov – naročnikov. Za vsa naročila bo odslej zadostoval že en sam formular. Nadvse pomembno je, da si bo naročnik že ob oddaji naročila sam izbral datum in uro montaže priključka oziroma dostopa, izbiral pa bo lahko med osnovno ali polno montažo. Z vsemi načrtovanimi novostmi, se bo čas od oddaje naročila do montaže skrajšal na deset dni.
Prihranki in ekologija
Zaradi teh novosti bo manj administrativnega dela, manj korakov v procesu od naročila do izvedbe, zmanjšali se bodo stroški za poštnino in pakiranje, manj klicev na brezplačne servisne številke Telekoma Slovenije, izboljšala se bo učinkovitost, pa tudi preglednost za druge ponudnike internetnih storitev.
Zaradi zmanjšanja količine potrebnih formularjev in dokumentov bodo vidni tudi ekološki prihranki, saj se bo količina porabljenega papirja zmanjšala za okrog 50.000 listov na mesec, upoštevati pa je treba tudi prihranke pri črnilih za tiskalnike.
SiOL ima prenovljen logotip
V skladu z vsemi naštetimi spremembami so osvežili in posodobili tudi logotip blagovne znamke SiOL, pod katero prodajajo svoje širokopasovne storitve. Logotip bo dobil sodobnejšo tipografijo, bolj izčiščen in tridimenzionalni videz. Dobil bo tudi krepkejšo rdečo piko na i, kar je povsem v skladu s spremembami. SiOLov znak ima že kar dolgo tradicijo, saj je star že okroglih deset let. Pomeni uveljavljeno in zaupanja vredno blagovno znamko, zato tudi njegov delno spremenjeni logotip združuje tradicijo, sodobne trende, primernost za vsakogar in zaupanje.
TIA – telekomova interaktivna asistentka
TIA je pomoč uporabnikom Telekoma Slovenije, ki preko spleta iščejo rešitve oz. odgovore v zvezi z njihovimi elektronskimi komunikacijami. Predstavlja nov način pomoči uporabnikom, ki jo Telekom Slovenije s 1. aprilom uvaja kot prvi operater v Sloveniji na spletnem portalu
www.telekom.si. Namenjena bo predvsem rezidenčnim uporabnikom storitev Telekoma Slovenije, pa tudi poslovni javnosti, medijem in drugim. TIA bo usposobljena odgovoriti na najpogostejša vprašanja, povezati vprašanje s pravim spletnim mestom oz. usmeriti uporabnika na pravi naslov. Njena baza znanja se bo vsakodnevno nadgrajevala.
UPC Telemach
Prenovljen UPC
Začelo se je novo, še razburljivejše poglavje v zgodovini našega podjetja. Kot lahko vidite, sta se logotip in celotna zunanja podoba našega podjetja spremenila, k čemur pa nismo pristopili zgolj, da bi dosegli lepotni učinek in vizualno spremembo.
Vsi smo se znašli sredi digitalne prenove. Svet se vrti vedno hitreje in vsak dan se rojevajo nove tehnologije, ki spreminjajo naš način življenja, dela in zabave. Z razvojem naših internetnih, televizijskih in telefonskih storitev lahko naše stranke danes navezujejo veliko več stikov, dostopajo do mnogo več informacij in imajo na voljo več možnosti za zabavo in učenje kot kdajkoli prej. Ta digitalni svet vedno hitrejših in stalnih sprememb pa se lahko marsikomu zdi zapleten, saj se je pogosto treba znajti med številnimi možnostmi.
Toda verjamemo, da je lahko ta velik in vendar pogosto zapleten digitalni svet za vsakogar.
To želimo zagotoviti tako, da se osredotočamo na preprostost in človeški dotik pri vsem, kar počnemo, pri čemer sledimo svojim prenovljenim nazorom.
Naj bo vse preprosto in človeku prijazno, je naš pristop, s katerim želimo ljudem pomagati, da bi se lažje znašli v vedno bolj zapletenem svetu.
Preprosto za vsakogar!
Digitalni svet želimo narediti bolj odprt, dostopen in preprost za vse, zato poenostavljamo svoje storitve, postopke in upravljanje strank, hkrati pa svojim strankam pomagamo pri izbiri in odločanju.
Trenutno smo šele na začetku tega procesa. Vendar pa smo sprožili že številne pobude, usmerjene k temu cilju: poenostavili smo strukturo svojih izdelkov, razširili svoje storitve, povečali število centrov za pomoč strankam, poenostavili administracijo na številnih področjih ter začeli številne programe družbene odgovornosti, ki mnogim ljudem pomagajo pri prilagajanju na digitalni svet.
Nov simbol
Namen spremenjene podobe je, da bi bila ta prenova vidna svetu in strankam.
Naš novi simbol je upc-jev cvet, ki odraža energijo. Je lep in živahen, a hkrati preprost. Je simbol vrednot naše blagovne znamke. Pozornost vzbuja zaradi svoje igrivosti in ljudi vzpodbuja, da poskusijo nekaj novega. Odpiranje in zapiranje upc-jevega cveta predstavlja različna čustva in razpoloženja ter vedno razkriva nove plati.
UPC - Preprosto za vsakogar
Namen spremenjene podobe je, da bi bila ta prenova vidna svetu in strankam.
Naš novi simbol je upc-jev cvet, ki odraža energijo. Je lep in živahen, a hkrati preprost. Je simbol vrednot naše blagovne znamke. Pozornost vzbuja zaradi svoje igrivosti in ljudi vzpodbuja, da poskusijo nekaj novega. Odpiranje in zapiranje upc-jevega cveta predstavlja različna čustva in razpoloženja ter vedno razkriva nove plati.
To pomeni, da v skupini podjetij vsi sodelujemo, da bi svoje obstoječe in prihodnje storitve naredili dostopne preprosto vsakomur.
Vsem strankam želimo prijetno spremljanje televizijskih programov, brskanje po internetu in telefoniranje!
Prosimo, pogosto obiščite našo spletno stran, saj jo stalno posodabljamo s svežimi informacijami. Cenimo vaše mnenje, zato nam, prosimo, pišite!
Vojko Rovere
Direktor