Se vidi da si outsider in imaš bolj malo pojma. Stroški so in so povsem primerljivi pri operaterjih. To da omrežje stoji in nič ne stane ne drži. Ne da se mi razlagati, kakšni so vse stroški delovanja omrežja, od licenc do updateov, menjav opreme, povezav itd itd. Glede telefonov je tudi tako, da so stvarti clean. Kupi se pri SLO zastopniku, on postavi nabavno ceno glede na nabavno količino. Ta pa je v primeru Slovenije 1/5 količine, ki se nabavi v Avstriji in manj kot odstotek količine, kadar telefon za več svojih operaterjev nabavlja Vodafone. Jasno je, od kod razlika v nabavni ceni. Če ne verjameš prosi Renault Slovenija, da ti pripravi dve ponudbi. Eno za 1 Clio, drugo za 150 enakih vozil Clio. Pa povej, kolikšna je razlika.
Oglaševalske storitve imajo ceno, ki velja tudi za druge firme. Razen če misliš, da top 3 oglaševalske agencije, ki se med sabo nenhno grizejo za posel, navijajo cene. Njihov strošek pa je itak zanemarljiv glede na strošek, koliko stane, da recimo objaviš oglas. Tam pa cene določajo npr mediji in tudi tam je cena odvisna od tega,kakšno količino oglasov zakupiš.