Tvoj scenarij ima luknjo. Če nekdo zaračunava enormne marže s tem avtomatsko odpira tržni prostor konkurenci, ki lahko nastopi z nižjo maržo in pritegne stranke. Problem bi bil, če država ne bi dodelila koncesije konkurenci in bi s tem vzdrževala monopol enega samega ponudnika. To pa ni primer niti v Makedoniji. Se pa strinjam, da Makedonija potrebuje regulacijo predvsem zaradi scenarija, kjer bi največji ponudnik ohranjal nizke cene, ki ne bi dopuščale konkurenci, da vstopi na trg s še nižjimi in ob njih ohrani količkaj spodobno maržo.
Regulacija višine cen z določitvijo najvišje dovoljene maloprodajne cene za npr 1 minuto na domačem trgu je oslarija. Če bo nekdo na domačem trgu šel tako visoko bo s tem avtomatsko odprl vrata konkurenci in njeni malce cenejši ponudbi. Pri nas bi kvečjemu potrebovali regulacijo, kii bi operaterjem in to vsem, tudi Tušmobilu, prepovedala poslovanje pod določenim odstotkom marže in prelivanje denarja iz trgovskega poslovanja v mobilno telefonijo ter med samimi paketi. Ker UVK se ne ukvarja s posameznimi segmenti ponudbe in kaj lahko se zgodi, da se en mobilni operater fokusira v en segment ponudbe kjer zavestno tolče izgubo le zato, da s tega tržnega segmenta izrine konkurenco. To si lahko v Sloveniji privošči povsem zakonito, če ni operater s prevladujočo tržno močjo.
In kaj se lahko zgodi? Recimo da segment mladih obsega 30% populacije. Četudi bi en ponudnik imel 100% tržni delež med mladimi bi po logiki UVK še vedno ostal operater brez prevladujoče tržne moči. Hkrati pa bi s tem sesuval konkurenco, ki bi ji izpadel pomemben segment strank na katerem ne bi smela nastopiti enako saj je regulirana.
To so stranska vrata, ki jih UVK dopušča in se v Sloveniji že uporabljajo pri določenem operaterju, ki se dobro zaveda, da če bi dobil kakšnih 80 % mladih bi s tem pritegnil tudi mnoge starejše, ki jim ti mladi svetujejo pri nakupu ali pa so del družine. Obenem pa mladi odraščajo in bi tudi po 30 letu ostali pri svojem operaterju.
Skratka, sem za to, da UVK začne konkurenčna merila presojati tudi pri posameznih segmentih ponudbe, ne le počez po celotnem tržnem deležu operaterja.