Obnova severne obvoznice

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Kaj smo pa imel od SCT-ja mi? Davke od tistih neplačanih prispevkov?
A so bili neplačani zadnjih 20 let ali zadnje 1 leto?
Tako govorite, kot da je šlo 6 milijard na Ciper. Narobe - nekaj malega je šlo, velika večina je ostala v SLO.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.137
14
38
Am, prispevkov niso plačevali že v poznih devetdesetih in kasneje spet ne. Vsaj tako je bilo že pred časom povedano. No, pa saj nima veze, dvomim, da avstrijci pripeljejo svoje ljudi sem asfaltirat. Delajo pa itak preko firme, ki ima sedež pri nas.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
No, pa saj nima veze, dvomim, da avstrijci pripeljejo svoje ljudi sem asfaltirat.
Za asfaltiranje ne vem, ampak pred tunelom Markovec so v veliki večini parkirani avtomobili s avstrijskimi tablicami (vsaj ko sem bil tam). In ko so Italijani delali predor Trojane, je bila govorica v predoru precej italijanska, vsaj od tistih, ki niso bili samo za kramp in lopato. Ker je Strabag že dolgo časa prisoten pri nam, so verjetno asfalterji že podkaravanški ali prekokolpski, najbrž tudi delovodje, a tisti, ki vse te priganjajo, imajo gotovo precej bolj kleno govorico. In ti so tudi odgovorni za zamude, ne pa Mujo z lopato. Za zamude (če ni ravno višja sila) je kriv višji, ne pa najnižji delavec, tako je pač v gradbeništvu.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
to si napisal za alpinebau v markovcu, ali strabag na obvoznici? za markovec ti lahko s prve roke povem, da so mujoti "naši" in ne avstrijski.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Velja za vse, itak da so naši, kako pa.
Zdaj vidim, da sem malo nerodno napisal in da bi lahko mislil, da jih "uvozijo". Ne mislil sem na naše Mujote.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.515
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Saj so tudi v Avstriji zaposleni "Mujoti"
wink-1.gif
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.520
1.111
113
Obišči stran
Torej danes bi kmalu počilo, ker dobesedno noben ne ustavlja na stop.

Me je pa melo, da bi sam ustavil in skloftal babo blesavo
evil.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Zelo bi bilo dobrodošlo da bi ob obnovi takih odsekov nabili enih par info tabel in ljudem sporočili da zelo pomaga če držijo varnostno (oz. v tem primeru bi bilo bolje rečeno "manevrsko") razdaljo do vozil pred sabo. Velja za tiste na obvoznici, kot tiste ki se vključujejo. Bi foršlus funkcioniral brez ustavljanja.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Torej danes bi kmalu počilo, ker dobesedno noben ne ustavlja na stop.
Saj zakaj bi? Na tisti rampi moral dobiti dovolj brzine za nemoteno neposredno vključevanje, sploh pri omejitvi 60 ali celo 80 (če bi bila).
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.520
1.111
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Torej danes bi kmalu počilo, ker dobesedno noben ne ustavlja na stop.
Saj zakaj bi? Na tisti rampi moral dobiti dovolj brzine za nemoteno neposredno vključevanje, sploh pri omejitvi 60 ali celo 80 (če bi bila).

Torej mora bremzat tisti, ki je na voznem pasu? Zanimivo, očitno sedaj v AŠ učijo drugače
grin1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zakaj bremzat? Saj oni, ki se vključuje, lahko med vožnjo z ustreznim prilagajanjem brzine komot najde ustrezno luknjo in skoči vanjo. Je pa res, da je to za večino voznikov še vedno vrhunska raketna znanost.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.520
1.111
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zakaj bremzat? Saj oni, ki se vključuje, lahko med vožnjo z ustreznim prilagajanjem brzine komot najde ustrezno luknjo in skoči vanjo. Je pa res, da je to za večino voznikov še vedno vrhunska raketna znanost.

No sej o tem govorim, pred to babo sta se 2 vključila ker pač sem imel varnostno dovolj veliko, ta baba pa kar za njima, brez da bi pogledala, seveda levo nisem mogel, ker pri 70 na uro so me vsi po spisku prehiteval
wink-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Takole dovoljeno vključevanje lahko pri nam samo sanjamo (od nekje 0:30 dalje):

Čeprav se ga jaz (pa še marsikdo) občasno poslužujem na razcepu v Kozarjah, kljub temu, da je prepovedano.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.978
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zakaj bremzat? Saj oni, ki se vključuje, lahko med vožnjo z ustreznim prilagajanjem brzine komot najde ustrezno luknjo in skoči vanjo. Je pa res, da je to za večino voznikov še vedno vrhunska raketna znanost.
se ob pol km dolgem vkljucevalnem pasu je marsikateru raketna znanost, ne pa da bo po klancu navzdol gledal levo kam se bo vtaknil v "momentu".
Jaz bi pri stop znaku naredil konkretni lezeci policaj, cez katerega ne bi bilo pametno vec kot 30 peljat zaradi podvozja.
Se strinjam da nekateri bodo po starem se vkljucevali na obvoznico, ob tem pa se ne bodo zavedali (hebe se jim za stop znak, tega na obvoznicah ni, niti ga se ni bilo lani ko so sli na morje), da se bodo zapeljali nekomu v bok, ki bo pravilno pripeljal po "odstavnem" pasu s 60kmh ali vec. Saj ce se bodo zapeljali pod slepar bodo naslednjic upostaeval stop znak(ali pa se vsaj zavedali sprememb, glede vkljucevanja), ce bodo seveda imeli priliko se kdaj sesti za volan.
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jaz bi pri stop znaku naredil konkretni lezeci policaj, cez katerega ne bi bilo pametno vec kot 30 peljat zaradi podvozja.
Jaz bi za začetek zbrisal stare bele črte, pa je vse skupaj takoj precej bolj jasno in pregledno, kje mora kdo ustaviti.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Če bi med vozečimi bila predpisana razdalja, bi šlo. Tako pa pa marsikdaj ni prostora niti za moped, kaj šele za avto.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Če bi se šli predpisano varnostno razdaljo, bi na severni obvoznici bili zastoji po nekaj ur na konico, in to brez gradbišča.

Saj če pogledaš na prilimani video iz Nizozemske, tam tudi ni t.i. predpisane varnostne razdalje.