Obnova severne obvoznice

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Only in bananastan, kako se vozi po obvoznicah je samo adijo pamet....dodaš še nesrečo pa imaš štalo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Da ne boš v dvomih, rumenim.
stupid-1.gif
Glej, kaj pravi veljavni pravilnik:

pravilnikhorizontalnasignalizacija.png

in primerjaj z dejanskim stanjem na slikah.

Žal pa hkrati gornjo sliko potem negira z naslednjim določilom.
5. Vse prometne znake, ki so v nasprotju z začasno prometno ureditvijo, je treba odstraniti ali prekriti, razen označb na vozišču.

Pač, Balkan, samo da se prišpara nekaj evrov na barvi ter njenem odstranjevanju. No, saj vemo, kako so evropsko ocenjena Darsova gradbišča. Ena od pripomb je bila tudi neodstranitev trajnih talnih označb.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Res ne vem, kaj je tukaj tako nejasnega.... Oznake za gradbišče se začnejo veliko prej in na samem gradbišču se držiš pasu, ki je označen z rumenimi črtami. Ne gledaš belih črt in pika. Saj menda ločite rumene od bele? Edini problem zna biti vključevanje na vozni pas v gužvi, če folk ne bo vsaj malo uvideven.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.519
1.111
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Edini problem zna biti vključevanje na vozni pas v gužvi, če folk ne bo vsaj malo uvideven.

Danes zjutraj sem se že jas peljal precej nad omejitvijo 60, pa sem bil najpočasnejši, tako da bo vključevanje res en velik riziko. Sploh, ker noben nebi čakal pa kar rinejo...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Ne gledaš belih črt in pika.
Na uvozih in izvozih jih ponekod moraš. Ali daš vse rumene ali vse bele, ne pa nek miks. Saj meni je jasno, večini bo, kakemu procentu voznikov pa ne. Ravno teh nekaj procentov je problematičnih.
Kje bo pa gužva ter nesreče, si pa sam ugotovil.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
in ravno zaradi nekaj budal bo cela štala, že brez del je štala potem še kamionarji gasa itd....prav čudno, da ni več mrtvih na obvoznici.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Bolj ali manj. (Neuradno) imajo nek večdesetmilijonski proračun, s katerim zbijajo cene na razpisih, da so izbrani za izvajalca. Zdaj ko je ostala samo še peščica sposobnih v slo gradbeništvu, jim gre to zbijanje veliko lažje.
 

TRIROG

Pripravnik
10. jul 2011
76
0
6
Jah ... poletje je tukaj ... če bi vsaj tut ponoči delali, pa ne bi trajalo 3 mesece ...
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Res ne vem, kaj je tukaj tako nejasnega.... Oznake za gradbišče se začnejo veliko prej in na samem gradbišču se držiš pasu, ki je označen z rumenimi črtami. Ne gledaš belih črt in pika. Saj menda ločite rumene od bele? Edini problem zna biti vključevanje na vozni pas v gužvi, če folk ne bo vsaj malo uvideven.

Tudi sam se se včeraj peljal čez tele črte, pa sem prvič izvedel, da se bo sploh kaj delalo. Čisto brez težav ali "dvomov" sem pripeljal cel severni konec iz Brda, tako da ne vem kaj je taka panika?
rolleyes-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.302
1.925
113
Še uradno od Darsa:

Obnova vozišča na severni ljubljanski obvoznici med Celovško cesto in Kosezami

Uporabnice in uporabnike slovenskih avtocest in hitrih cest obveščamo, da se približujejo obnovitvena dela na severni ljubljanski obvoznici, ki bodo predvidoma trajala od 28. maja 2012 do 24. avgusta 2012. Vzdrževalci DARS d.d. bodo predvidoma v nedeljo zjutraj, 27. maja 2012, začeli postavljati zaporo na odseku ljubljanske severne obvoznice med Celovško cesto in Kosezami. V okviru letošnjih obnovitvenih del na slovenskih avtocestah in hitrih cestah gre za najzahtevnejšo obnovo, ki bo na dolžini 1,5 kilometra potekala na odseku ljubljanske obvoznice od Celovške ceste proti Kosezam v obeh smereh. Dela bosta v skupnem nastopu opravljala izvajalca, izbrana na javnem razpisu, Strabag gradbene storitve d.o.o. in Vianova Slovenija d.o.o. V vseh fazah obnovitvenih del bo promet potekal po štirih zožanih prometnih pasovih.

Ljubljanski cestni obroč, skupaj z avtocestnimi vpadnicami nanj, sicer sodi med prometno najbolj obremenjene ceste. Zaradi dotrajanosti voziščne konstrukcije je potrebno v celoti zamenjati asfaltne plasti, izvesti reciklažo tampona po posebni recepturi, zamenjati obstoječo betonsko varnostno ograjo vključno z drogovi javne razsvetljave, dograditi in očistiti drenažne cevi in kanalizacijo ter sanirati krake priključkov Celovška, Vodnikova in Podutiška. Sanacija vozišča s postopkom reciklaže se bo izvajala zaradi ohranjanja nivelete vozišča, saj na tem odseku veliko število nadvozov omejuje prosti profil ceste.

Izvajalec bo dela opravljal vse dni v tednu, ves svetli del dneva. Za dela, ki jih bo izvajalec izvajal ponoči, bo moral zaradi zagotavljanja ustreznih varnostnih ukrepov pri gradnji in kakovosti izvedenih del predhodno pridobiti soglasja s strani nadzornega inženirja. Izvajalec del bo moral pri nočnem delu upoštevati vso veljavno zakonodajo (delovna zakonodaja, varovanje pred hrupom …), kar pa mu bo na gradbišču v strnjenem naselju precej oteževalo izvajanje del v nočnem času.

Obnovitvena dela bodo potekala v štirih fazah, ki bodo vezana na zaporo vozišča. O vsebini in načinu del ter prometnem režimu vas bomo pred začetkom vsake faze del sprotno obvestili.

Prva faza se bo predvidoma začela v ponedeljek, 28. maja in bo predvidoma trajala do petka, 8. junija 2012. Na celotnem odseku ljubljanske obvoznice med Celovško cesto in Kosezami bosta v dolžini 1,5 kilometra zaprta prehitevalna pasova v obeh smereh, promet pa bo potekal po voznem in odstavnem oz. po zaviralnem in pospeševalnem pasu. Izvajalec del bo v tej fazi odstranil betonske varnostne ograje vključno s stebri javne razsvetljave, izvedel ureditev revizijskih jaškov kanalizacije in jaškov javne razsvetljave ter obnovil asfalte v srednjem ločilnem pasu.

Dela v drugi fazi se bodo izvajala v smeri od Celovške ceste proti Kosezam, v tretji fazi pa bo izvajalec del enaka dela opravljal še na nasprotni strani vozišča od Kosez proti Celovški cesti. V obeh fazah bo promet potekal po nasprotnem smernem vozišču v vsaki smeri po dveh zoženih pasovih, nasprotni vozni smeri pa bosta ločeni z ograjo miniguard. V sklopu druge in tretje faze bo izvajalec del demontiral stebre javne razsvetljave ob robu vozišča in na zaprtih priključkih, odstranil asfalt in cementno stabilizacijo, položil nove drenažne kanalizacijske cevi, izvedel reciklažo tampona, položil robnike ter izdelal nove asfaltne plasti.

V zadnji, četrti fazi, bo vzpostavljena enaka prometna zapora kot v prvi fazi, kar pomeni, da bosta na celotnem odseku od priključka Celovška proti Kosezam v dolžini 1,5 kilometra zaprta prehitevalna pasova v obeh smereh, promet pa bo potekal po voznem in odstavnem ter zaviralnem in pospeševalnem pasu. V tem času bo izvajalec del opravil montažo novega sredinskega pasu betonske varnostne ograje, postavil stebre javne razsvetljave in zaprl službene prehode.



Kljub temu, da so prometne obremenitve na ljubljanski obvoznici v primerjavi s preostalim letom prav v poletnih mesecih najnižje, na odseku, kjer se bodo izvajala dela, ob konicah lahko pričakujemo tudi zastoje. V času obnovitvenih del bo za tovorna vozila veljala prepoved prometa, ki bo ustrezno označena s prometno signalizacijo. Promet za tovorna vozila bo voden prek vzhodne in južne obvoznice.

Da bi se karseda izognili zastojem, voznicam in voznikom priporočamo, da pred potjo pokličejo Prometno-informacijski center za državne ceste - PIC, na kratko številko 1970, kjer jim bodo operaterji poskušali dati čim bolj aktualno in celovito informacijo o stanju na cestah. Na kratko lahko stanje na avtocestah in hitrih cestah preverijo tudi na brezplačni glasovni postaji 080 22 44. Sicer pa so številne prometne informacije na voljo tudi na spletni strani PIC http://m.promet.si, ki je prirejen za pregled informacij o stanju na cestah z mobilnimi telefoni.


Služba za komuniciranje DARS d.d.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Mislim da je še največji problem pri tem delovišču upoštevanje omejitev hitrosti.

Vključevalni pasi imajo sedaj STOP, tako da je tam najnevarnejša točka. Če stojiš in čakaš za se vključit, moreš dobro ocenit s kakšno hitrostjo se približuje avto.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
ksz

Še nekaj je zanimivo. Na obvoznici, kjer je nebroj uvozov/izvozov in se avti vključujejo z 0 km/h, je omejitev 60 km/h. Na gorenjski AC med Lescami in Lipcami, kjer je promet zaradi del preusmerjen na eno polovico in ni vmes nobenega uvoza/izvoza je omejitev prav tako 60 km/h. Kdo je tu nor?

Da bo jasno - 60 km/h se na obvoznici se mi zdi ok. Ne razumem pa, zakaj je omejitev 60 km/h na gorenjski AC, kjer na razdalji 6 km, kolikor je dolgo gradbišče, ni nobenega uvoza/izvoza. Ali pa omejitev na 100 km/h mimo počivališča Povodje, samo zato, ker je počivališče zaprto in je izvoz zaprt s klemfixi.

Itak takšnih d.ebilnih omejitev nihče ne upošteva. Problem je, da večini potem pride v kri, da so omejitve na gradbiščih "krneki" in vozijo po svoje tudi tam, kjer so omejitve smiselne - recimo zdaj na S obvoznici.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Itak takšnih d.ebilnih omejitev nihče ne upošteva. Problem je, da večini potem pride v kri, da so omejitve na gradbiščih "krneki" in vozijo po svoje tudi tam, kjer so omejitve smiselne - recimo zdaj na S obvoznici.
ob priključku Cikava na dolenjski avtocesti v smeri Ljubljane je bila lep čas omejitev 80 km/h - samo zato, ker so izvoz zaprli s klemfiksi. Jaz sem s tempomatom držal 130 km/h, kljub temu, da so občasno policaji celo merili hitrost tam.
Dars je pa (tako kot ostali del državnih prometnih institucij) postal leglo nesposobnih pravnikov, ki s takimi odločitvami prevalijo krivdo na uporabnike in njihovo nespoštovanje predpisov. Zdrava pamet je pa odšla v maloro.

Omejitev 60 km/h je zaradi večjega števila priključkov in se mi ne zdi tako napačna, tudi drugje je taka omejitev na podobnih gradbiščih. A v razvitem svetu sploh ne dajejo stop znakov, ampak neposreden uvoz. Z brisanjem belih črt in bolj prilagojenim zarisovanjem rumenih na uvozih jih tudi pri nam ne bi rabili. Samo projektant se je strogo držal zastarelega pravilnika ter še bolj zastarelih praks, ki jih ima. Na Darsu pa itak vse požegnajo, bolj je blesavo, raje imajo.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
Uporabnik Pakul pravi:
Tudi sam se se včeraj peljal čez tele črte, pa sem prvič izvedel, da se bo sploh kaj delalo. Čisto brez težav ali "dvomov" sem pripeljal cel severni konec iz Brda, tako da ne vem kaj je taka panika?
rolleyes-1.gif
Včeraj je bila nedelja.
rolleyes-1.gif


Preveri stanje jutri zjutraj ob 7-8.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
ksz

Še nekaj je zanimivo. Na obvoznici, kjer je nebroj uvozov/izvozov in se avti vključujejo z 0 km/h, je omejitev 60 km/h. Na gorenjski AC med Lescami in Lipcami, kjer je promet zaradi del preusmerjen na eno polovico in ni vmes nobenega uvoza/izvoza je omejitev prav tako 60 km/h. Kdo je tu nor?

Da bo jasno - 60 km/h se na obvoznici se mi zdi ok. Ne razumem pa, zakaj je omejitev 60 km/h na gorenjski AC, kjer na razdalji 6 km, kolikor je dolgo gradbišče, ni nobenega uvoza/izvoza. Ali pa omejitev na 100 km/h mimo počivališča Povodje, samo zato, ker je počivališče zaprto in je izvoz zaprt s klemfixi.

Itak takšnih d.ebilnih omejitev nihče ne upošteva. Problem je, da večini potem pride v kri, da so omejitve na gradbiščih "krneki" in vozijo po svoje tudi tam, kjer so omejitve smiselne - recimo zdaj na S obvoznici.

Dobro vprašanje kdo je sedaj nor. Ampak od tipične ovce dobiš odgovor, da vozi po omejitvah in ne boš imel problemov. Pa sej jaz ne pravim, da mam probleme. Samo pravim, da so omejitve butasto postavljene in tam se kasira. In to pač ni delanje za varnost, kot se ovcam posreduje. Ampak tipično kasiranje.

Nekdo je napisal, da naj bi delali ponoči. Ja, čez lužo so delali ponoči. Bila je 3 pasovnica v razdalji ne vem koliko milj. Se bom prav pozanimal za točen podatek. Me zanima koliko časa bodo v slo porabili več, za eden ali dva pasa manj. Pri nas se pa dela čez dan in to se prične takrat, ko se odpre sezona.
aplauz.gif