Glede na moje težave s cliotom, katerih še nisem rešil bom postavil kratko vprašanje, ki je plod tri tedenskega ukvarjanja s problemom. Abto dela klo klo klo kot bi šel po treh cilindrih.
Ko dam iz prve ali četrte svečke, ciklindra, kabel dol, se opazi znatna razlika v delovanju avtomobila in praviloma ugasne. Ko to storim z drgim ali tretjim cilindrom, razlike ni nobene, če pa dam kable dol iz obeh, torej tretje in druge svečke pa avto ugasne. Iz logike potem sklepam, da ne delata oz. slabo delata drugi in tretji cilkinder. Naj povem, da so vsi kabli o, cin špula je nova svečke so nove.
Kaj torej, ali sta pol dva injektorja zanič. Mojster, ki popravlja injektorje in jih puca mi je povedal, da je star 56 let in da je spucal že stotine injektorjev in da še nikoli nista bila na enem avtu dva zanič. Vaše izkušnje.Mnenja. Kaj je narobe z avtom, antifriza ne pupca popolnoma nič, olja pa normalno ves čas že 20 let po mlaem, razlike ni, tudi dim je normalen kot ves čas.Ni črn, ni moder, normlalno sivo modro bel.
Ko dam iz prve ali četrte svečke, ciklindra, kabel dol, se opazi znatna razlika v delovanju avtomobila in praviloma ugasne. Ko to storim z drgim ali tretjim cilindrom, razlike ni nobene, če pa dam kable dol iz obeh, torej tretje in druge svečke pa avto ugasne. Iz logike potem sklepam, da ne delata oz. slabo delata drugi in tretji cilkinder. Naj povem, da so vsi kabli o, cin špula je nova svečke so nove.
Kaj torej, ali sta pol dva injektorja zanič. Mojster, ki popravlja injektorje in jih puca mi je povedal, da je star 56 let in da je spucal že stotine injektorjev in da še nikoli nista bila na enem avtu dva zanič. Vaše izkušnje.Mnenja. Kaj je narobe z avtom, antifriza ne pupca popolnoma nič, olja pa normalno ves čas že 20 let po mlaem, razlike ni, tudi dim je normalen kot ves čas.Ni črn, ni moder, normlalno sivo modro bel.