Citat:
Uporabnik netko pravi:
delovali so že preden so začeli torej takrat je bil čas za najbolj pomembne roaminge poštimat kar seveda bližnje sosedstvo je...
pomanjlkive storitve, omejen roaming, neprimerne nabave aparatov, nikakve reklame... tuš slovenskega uporabnika močno podcenjuje...
1. pomanjkljive storitve. Ti povem takole. Večina je govora in SMS-ov. VSE ostalo praviloma ni hud money maker, je pa nujno pri operaterjih, ki za relativno visoko ceno prodajajo zelo širok nabor storitev in ceno opravičujejo tudi z obsegom ponudbe. Operater, ki je na trgu najcenejši (Tušmobil dejansko je), takšnih storitev ne rabi, ker ima dovolj velik argument v ceni.
2. Omejen roaming je pri Mobitelu in Simobilu trajal več let pa je bilo vsem logično, da tako pač je. Roaming je posledica bilateralnega poslovnega dogovora, ki mora biti kronan s tehničnimi preizkusi in pogodbo. To traja in ne samo pri Tušmobilu.
3. Neprimerne nabave aparatov. OK, kaj tebe kot uporabnika zanima način nabave aparata? Tebi je ključna prodajna cena, strošek v obdobju vezave ter servis. Pika. Vse ostalo je jamranje tistih, ki jih bolijo lastne cene aparatov.
4. Nikakve reklame. O tem bi se dalo razpravljati. V tej fazi Tušmobil ustvarja svojo prepoznavnost na trgu, to ustvarja z visoko frekvenco oglasov (ki pa so kratki, zato strošek ni bistveno večji), obenem pa skuša biti dovolj razumljiv za množice. Visoko umetniški oglasi v stilu Agencije 41 tukaj ne palijo. Kar se mene tiče, oglašujejo dovolj dobro.
5. Podcenjevanje uporabnika. Resna obtožba. Kot prvo nikogar ne silijo k sklenitvi naročniškega razmerja. Kot drugo jasno komunicirajo svojo ponudbo, zato tudi ne zavajajo, še manj podcenjujejo. Kot tretje so cenovno zelo ugodni. Je to podcenjevanje? Vprašajmo se, kdo koga podcenjuje, če se že spuščamo na takšno raven obtožb.
Tušmobil je uvedel na trg drugačen poslovni model. Obstoječi ponudniki se bodo morali prilagoditi in prej ko bodo pozabili na fazo jamranja in metanja polen pod noge, bolje bo zanje. Takšno je tržno gospodarstvo in takšne so razmere na slovenskem trgu mobilne telefonije, ki je zelo konkurenčen. To pa je tudi zgodba, ki je nekateri še vedno niso dojeli in sanjajo o monopolih, za katere je menda kriv prvi operater.